عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

ارائه خدمات امداد خودرو سایپا به صورت 24 ساعته

مهمترین اقدامی که امداد خودروهای 24 ساعته انجام می دهند، کمک در سخت ترین شرایط به رانندگان است. به عبارت دیگر وقتی جایی می روید یا قصد دارید جایی بروید و ماشین شما خراب می شود و هیچ راهی برای رفع عیب ماشین وجود ندارد می توانید  با افراد ماهر و با تجربه ای که در مجموعه امدادی خودرو کار می کنند تماس بگیرید تا در هر ساعت از شبانه روز به آدرسی که در آن هستید مراجعه کنند و چنانچه مشکلات خودرو حل شد، می توانید به مسیر خود ادامه دهید و اگر مشکل شما حل نشد با ماشین های مخصوص، خودروی شما را تا نزدیکترین تعمیرگاه حمل می کنند.

امدادگر خودرو چه وظیفه ای دارد ؟

در این قسمت می خواهیم در مورد امدادگر صحبت کنیم و توضیح دهیم که یک امدادگر در واقع چه کاری انجام می دهد یا وظایف یک امدادگر چیست. امدادگر به فردی گفته می شود که در زمینه حل مشکلات فنی خودرو دارای تخصص و دانش کافی بوده و به عنوان عضوی از شبکه امداد و نجات در جهت خودروی امدادی دارای توانایی ها و مهارت های فیزیکی و تجربه و شایستگی در این حرفه باشد.

شرکت امداد خودرو سایپا خدمات مختلفی از جمله رفع ایرادات فنی عمده و جزئی خودرو، تعویض و تعمیر قطعات خودرو در صورت نیاز و برطرف کردن مشکلات به دلایل نقص فنی را به مشتریان خود ارائه می کند.  علاوه بر این، چنانچه با مشکلاتی که باعث عدم حرکت خودرو در هر ساعت از شبانه روز مواجه شدید، می توانید با emdadikhodro تماس بگیرید و مشکلات مختلف خودرو را به راحتی حل کنید.

 مهمترین خدمات شرکت های امداد خودرو

بهترین شرکت سرویس خودرو که می توانید با آن تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن خودروهای امدادی خود را ارسال کنند شرکت امداد خودرو سایپا است. این مرکز تمامی قطعات آسیب دیده خودرو را تعمیر می کند و در صورت نیاز به حمل خودرو به شما کمک می کنند.

انواع خودروهای ارائه شده در شرکت امدادی خودرو

خودروبر یکی از ابزارهای امدادی است که به یکی از رایج ترین پایه های امداد رسانی در نقاط مختلف جهان تبدیل شده است. برای حمل خودروهای صفر از کارخانه نیز از حامل های خودرو استفاده می شود.

شرکت امداد خودرو سایپا در کلیه مناطق تهران و شهرستان ها آماده خدمات رسانی به مشتریان خود است تا بتواند خودروی شما را در کمترین زمان به مقصد مورد نظر برساند.

حمل خودرو با اتومبیل های خودروبر

خودروهایی که به دلایل مختلف آسیب دیده یا بی حرکت شده اند را می توان به روش های مختلفی تعمیر و حمل کرد. یکی از این راه ها انتقال خودرو با کامیون نیسان است. اما در سال های اخیر مردم تمایلی به استفاده از این نوع خودروهای امدادی ندارند، به خصوص افرادی که خودروهای لوکس و مدل بالا دارند.

دلیل آن هم این است که قلاب هایی که روی خودرو آویزان می شود باعث آسیب به بدنه خودرو می شود. این آسیب ها باعث بروز مشکلات فنی شده و در این صورت، بدنه ماشین ممکن است دچار آسیب و فرسایش شود.

مهمترین اقداماتی که باید پیش از حمل خودرو انجام دهید !

  • پیش از حمل خودرو با امداد خودرو سایپا ، تعرفه را با کارشناسان مربوطه هماهنگ کنید
  • اطلاعات کامل را در اختیار کارشناسان قرار دهید.
  • ماشین را در مکانی امن متوقف کنید.

جا به جایی ماشین های تصادفی با خودروبر ها !

خودروهای تصادفی که در جاده خراب شده اند، در تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت توسط خودروبرهای امدادی خودرو جا به جا می شود. این مجموعه با داشتن ماشین هایی با تجهیزات بالا در تمام مناطق ایران آماده خدمات رسانی است. ما علاوه بر داشتن خودرو های پیشرفته، رانندگان با تجربه ای نیز داریم که می توانند با یک چک کردن ساده و بدون نیاز به یدک کشی، ایرادات خودروی شما را برطرف کنند.

اگر مشکل خودروی شما جدی باشد، با نهایت دقت و سرعت شما را به نزدیکترین تعمیرگاه مجهز و مطمئن می برند.

پرسنل امدادی خودرو (emdadikhodro) با برخورد مناسب و حرفه ای شما را تا پایان راه همراهی می کنند. امداد خودرو سایپا یکی از بهترین و بروز ترین مراکز تعمیر خودرو در تهران می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما در تماس باشید.

تعرفه خودروبر به چه عواملی بستگی دارد ؟

هزینه و تعرفه حمل خودرو به موارد زیادی بستگی دارد. شرکت امداد خودرو سایپا ماشین های زیادی را همراه با تکنسین و مکانیک های کاملا مجرب برای جا به جایی خودرو دارد. هزینه حمل و نقل به عوامل زیادی بستگی دارد:

  • نوع و مدل خودرو (لوکس، معمولی، صفر، وارداتی، مسابقه ای و …)
  • طول مسیر با شمارش کیلومترها (روستا – مناطق صعب العبور – زمان انتقال و …)
  • نوع خودروبر از جمله نیسان یدک کش یا کفی خودرو

حمل کردن خودرو با جرثقیل

از نظر اقتصادی، فعالیت هایی که هزینه یا قیمت دارند شغل محسوب می شوند و مشاغل تولیدی، خدماتی و غیره هستند.  زمانی که مشکلی با خودروی خود داریم و نمی توانیم آن را حل کنیم، می توانیم با دفاتر امداد خودرو سایپا تماس بگیریم و درخواست کنیم که خودرو را با جرثقیل که یکی از مشاغل آنهاست، حمل کنند. همچنین می توانیم با مراکز ویژه این کار تماس بگیریم تا با کمک آنها مشکل را حل کنیم. در چنین شرایطی، پس از اتمام کار، عوامل این مراکز هزینه خدمات ارائه شده و زمان و انرژی صرف شده برای ما را از ما دریافت می کنند. به همین دلیل گفته می شود که حمل وسیله نقلیه با جرثقیل یک فعالیت خدماتی و حتی یک فعالیت موثر به نفع شهروندان است. در ادامه بیشتر در این مورد توضیح خواهیم داد.

قیمت حمل و نقل ماشین با جرثقیل

تعرفه های ثبت شده برای قیمت حمل وسیله نقلیه با جرثقیل در مرکز امداد خودرو سایپا طبق تعرفه دریافت می شود. در صورت مشاهده هرگونه مشکل می توانید با اتحادیه تماس گرفته و از شرکت و شخص مورد نظر شکایت کنید. تمامی پرداخت های دریافتی توسط تیم پشتیبانی امدادی خودرو منصفانه است.

یدک کش خودرو با امداد خودرو سایپا در تهران و کرج

یدک کش تهران به صورت 24 ساعته در تمامی مناطق فعال و آماده خدمت رسانی به شما می باشد. اگر نیاز دارید وسیله نقلیه خود را به تعمیرگاه یا هر مکان دیگری ببرید، یدک کش های خودروبر امدادی آماده کمک به شما هستند. بنابراین بسته به جمعیت زیاد افراد، خودروهای زیادی نیز در منطقه وجود دارد. البته همه این رانندگان دانش کافی برای رفع عیب خودروهای شما را ندارند و گاهی اوقات اوضاع از کنترل خارج می شود. در چنین شرایطی است که نیاز به این خدمات احساس می شود.

اگر ماشین شخصی در جاده خراب شود، آن شخص در جاده می ماند و باید شخص یا شرکتی که توانایی امداد خودرو سایپا را داشته باشد به او کمک کند و مشکلش را حل کند. ارائه خدمات پشتیبانی خودرو برای این منظور ایجاد شد. این شرکت ها کارکردهای مختلفی دارند و آنها را ارائه می کنند. حمل و نقل با جرثقیل یکی از کارآمدترین و مفیدترین خدمات این نهادها و سازمان ها می باشد.

درخواست حمل خودرو با یدک کش از امداد خودرو سایپا

زمانی که ماشین ما با مشکل مواجه شد و نتوانستیم آن را در محل برطرف کنیم، مجبور می شویم ماشین خود را با ماشین دیگری به مکان مناسب تری ببریم. همچنین مواردی وجود دارد که خودروها در اثر تصادف آسیب دیده اند و دیگر نمی توان از خودروها انتظار حرکت داشت. در چنین شرایطی برای جابجایی وسیله نقلیه باید به یک یدک کش اطلاع داده شود.

از آنجایی که حمل و نقل یک روش ایمن و کم خطر برای رسیدن از مکانی به مکان دیگر است، برای استفاده از این سرویس باید با کارشناسان مربوطه امداد خودرو سایپا ارتباط برقرار کنیم. شماره تلفن مراکز حمل و نقل و یدک کش خودرو در سطح شهر و یا در وب سایت هایی که می توانید به آن دسترسی داشته باشید درج و تبلیغ می شود. مرکز یدک کشی خودرو یکی از خدماتی است که  مجموعه امدادی خودرو (emdadikhodro) به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد. وقتی ماشین شما خراب می شود و شما در وضعیت بدی هستید، یدک کشی می تواند بسیار مفید باشد.

دکمه بازگشت به بالا