عمومی

قیمت تلویزیون ال جی 75nano80 سال 2021

تلویزیون ال جی 75NANO80 یکی دیگر از سری 5 های کمپانی کره‌ای در سال 2020 با رنج قیمت مناسب کیفیت تصویر Full HD، پنل VA، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز و فناوری Purcolor می‌باشد. در حالی که هر دو LG Nano 90 و Nano 80 دارای سیستم بلندگوی دو کاناله 20W مشابه هستند که با AI Sound مجهز شده است ، می توان گفت که فقط LG Nano 90 از Dolby Atmos پشتیبانی می کند.

Dolby Atmos به ما این امکان را می دهد که از تجربه صدای همه جانبه تری در LG Nano 90 لذت ببریم. همچنین می توان فهمید که کانال بازگشت صوتی نصب شده روی LG Nano 90 و Nano 80 متفاوت است. LG Nano 90 در حال حاضر با eARC (کانال بازگشت صوتی پیشرفته) مجهز شده ، در حالی که LG Nano 80 فقط با ARC استاندارد ارائه می شود. LG Nano 90 به پردازنده α7 Gen 3 4K مجهز شده در حالی که LG Nano 80 با پردازنده چهار هسته ای 4K مجهز شده است.

طراحی زیبا برای تلویزیون ال جی 75nano80 2021

بهره گیری این تلویزیون از قابلیت HDR و فناوری به روز و جدید Dolby توانسته کاربران را در هنگام مشاهده یک فیلم سینمایی با دنیایی از رنگ های واقعی، مطلوب و همچنین بدون نویز مواجه سازد. البته نا گفته نماند جدای از این قابلیت ها، صفحه نمایش بزرگ این دستگاه یکی دیگر از دلایلی است که سبب نمایش محتوا و داده ها به بهترین شکل ممکن می باشد. تلویزیون جدید ال جی 75NANO80 دارای برنامه LG ThinQ برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی می باشد.

قیمت و مشخصات مدل مشابه 75NANO80 سال 2020

همچنین به کمک فناوری LG Local Contrast کنتراست تصاویر را بهبود میبخشد. این تلویزیون به کمک تکنولوژی Ultra Luminance و Image Enhancing عمق و کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد. همچنین این تلویزیون زاویه دید گسترده ای را ارائه میدهد و میتوانید از هر زاویه ای به تماشای تلویزیون بپردازید.

تلویزیون ال جی NANO80 سایز 75 اینچ دارای تکنولوژی Wide Color Gamut از نوع Nano Color است و به کمک تکنولوژی Billion Rich Colors حدود 1 بیلیون رنگ تولید میکند. برخورداری از طیف گسترده ای از رنگهای طبیعی و زنده در این تلویزیون باعث افزایش کیفیت تصاویر بخصوص محتوای HDR بیشتر شده و شما شاهد تصاویر واقعی تری خواهید بود.

تشخیص صدای طبیعی به شما امکان می دهد اکوسیستم Home IoT خود را کنترل کنید. تلویزیون هوشمند ال جی NANO80 امکانات و سرگرمی های نامحدودی را در اختیار شما قرار میدهد. قابلیت های این تلویزیون نسبت به تلویزیون های 2020 ارتقا پیدا کرده است. تلویزیون 2021 ال جی NANO80 دارای سیستم عامل انحصاری شرکت ال جی یعنی webOS میباشد.

تلویزیون ال ای دی 75NANO80 دارای رنگ بدنه مشکی است که کیفیت فوق العاده جنس بدنه، زبانزد خاص و عام قرار گرفته است. برند ال جی با ظرافت و برجستگی زیبایی بر روی قسمت پایینی تلویزیون حک شده است که جلوه ای زیبا را به تلویزیون شما بخشیده است. یکپارچه بودن و ابعاد متناسب با تلویزیون به گونه ای است که فضای زیادی را اشغال نمی کند و به راحتی میتوانید فضایی مناسب را در هر گوشه سالن برای قرار دادن تلویزیون در نظر بگیرید.

سیستم صوتی قوی با امکان پشتیبانی از قابلیت هایDolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی کامل از قابلیت جستجوی صوتی یا Voice Search برخورداری از رزولوشن 8K و دقت بی نظیر در نمایش دارای تکنولوژی نانوسل 8K Nano Cell Display… تلویزیون 55B1 جزو تولیدات OLED 2021 ال جی می‌باشد و توانایی این را دارد تا عملکرد عالی را در تمام موارد از خود به نمایش بگذارد.

این تلویزیون یک گزینه واقعا عالی و مناسب برای بازی‌ها است زیرا دارای زمان… تلویزیون 65B1 جزو تولیدات برتر ال جی در سال 2021 می‌باشد و از وجود نمایشگر OLED بهره می‌برد و یک تلویزیون کاملا ایده آل و عالی برای مصارف مختلف است. این تلویزیون نیز مانند بسیاری دیگر از تولیدات موجود در بازار دارای سیستم صوتی 2 کاناله است یعنی از وجود دو بلندگو بهره می‌برد که از طریق آن‌ها صدایی به قدرت 10 وات را انتشار می‌دهد.

طراحی تلویزیون های ال جی همیشه از بهترین طراحی ها و قالب های خوب موجود در بازار بوده اند به همین دلیل نیز تلویزیون 75nano80 نیز از یک قالب و طراحی خاص بهره می برد. کناره های بسیار باریک این تلویزیون به گونه ای تعبیه شده اند که بیشترین زیبایی را به تلویزیون می بخشند تا تلویزیون با هر نوع دکوراسیونی ست شده و آن را تحت تاثیر جذابیت خود قرار بدهد.

این قابلیت های باریک و کم حاشیه همچنین باعث می شوند تا زاویه دید بسیار بیشتر از چیزی باشد که نشان داده می شود. پایه های تلویزیون نیز از نوع پایه های دو شاخه دو عددی هستند که علاوه بر ایجاد جذابی در طراحی تلویزیون نانوسل مدل 75nao80، وزن کلی تلویزیون را در هر شرایطی تحمل خواهند نمود تا از افتادن و خسارت های ناخواسته جلوگیری کنند. این پایه به گونه ای هستند که می تواند از جای کنده شده تا صفحه نمایش بزرگ تلویزیون را بتوان به دیوار یا هر جای دیگری در داخل فضای خانه نصب کرد. تلویزیون ال‌جی 75NANO80VPA یکی از بهترین مدل‌های نانوسل در سال 2021 است.

تلویزیون 75 اینچ الجی 75NANO80 مدل 2021

برای پخش صدا از راه وایرلس در ساندبار و سایر دستگاه های پخش صوت مورد استفاده قرار می گیرد. این پاک کننده شامل یک اسپری 250 میلی‌لیتری فاقد الکل و یک عدد دستمال نانو برای پاک کردن سطوح LED و LCD است. این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و آنتی باکتریال و آنتی استاتیک است.

علاوه بر مدل ذکر شده ، تلویزیون 55 اینچی LG 55UT661 با ظرافت و کیفیت بالا برای اکثر خریداران اولویت اصلی است. این تلویزیون همچنین یک پیشنهاد خوب برای طرفداران بازی کنسول است زیرا از فناوری ALLM (کاهش نویز ورودی) و همچنین HGIG پشتیبانی می کند. رابط کاربری تلویزیون LG 75NANO80 از سیستم عامل WebOs استفاده می کند که ویژگی های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

این موضوع برای افرادی که به صورت دسته جمعی بازی میکنند کاملا مناسب است. تلویزیون LG 75NANO80 یکی از تلویزیون های ارزان قیمت برای بازی است و نمیتوان آن را یک تلویزیون مخصوص بازی نامید. بنابراین اگر به صورت حرفه ای بازی میکنید بهتر است دنبال تلویزیون های پرچمدار در این زمینه باشید. تلویزیون نانوسل 75 اینچ ال جی NANO80 جدید ترین تلویزیون نانوسل برند LG در سال 2021 میلادی می باشد. تلویزیون 75NANO80 یکی دیگر از شاهکار های ال جی در سال 2021 است که به تازگی معرفی شده است و احتمالاً به زودی وارد بازار ایران نیز خواهد شد.

نوار پایین صفحه اصلی جایی است که می توانید تمام مطالب خود را پیدا کنید. به محض انتخاب موارد مشخصی ، روبان زمینه ای دوم (LG آن را AI Preview می نامد) ظاهر می شود. این یک روش بسیار مناسب برای مرور سریع موارد مختلف ، انتخاب جدیدترین برنامه ها یا انتخاب دستگاه های متصل است.

با داشتن این تلویزیون دیگر نیازی نیست همیشه روبروی صفحه نمایش بنشینید بلکه با زاویه دید فوق العاده گسترده ای که دارد تصویری واقعی و زیبا را به نمایش در می آورد. تلویزیون ال جی 55NANO80، در سال 2021 میلادی توسط کمپانی ال جی وارد بازار شده است. تلویزیون ال جی 65C1 ، محصولی جدید که در سال 2021 توسط کمپانی ال جی به بازار عرضه شده است.

محصولی کاملا مناسب برای استفاده ی حرفه ای و خانگی همچنین مناسب برای بازی کردن و متصل شدن به کنسول های بازی. برای اینکه به آسانی با این تلویزیون بازی کنید، ال جی برای شما حالت Game Mode را در نظر گرفته است و از HGIG نیز پشتیبانی می کند. بانه شاپ بزرگ‌ترین وارد کننده لوازم خانگی کشور کشور، اینک در آستانه‌ی دهمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا