عمومی

قیمت تلویزیون 50 اینچ کیولد سامسونگ 50Q60a

لگ تصویر به خصوص در صحنه های ورزشی بیشتر دیده می شود ،به طوری که تکه های تیره روی صفحه می توانند بر روی سطح بازی تأثیر بگذارند. بازی هایی که دارای صحنه های سریع و اکشن هستند را به صورت روان و واضح اجرا کنند. با استفاده از طراحی باریک و شیک تلویزیون کیولد سامسونگ 50Q60A نیز می توانید در زمانی که از تلویزیون استفاده نمی کنید، از آن به عنوان یک قاب عکس زیبا استفاده کنید و تصاویر مورد علاقه خود را پخش کنید. تامین کالا های عرضه شده در آف خرید از وارد کننده های اصلی یکی دیگر از دلایل ارزانی محصولات ما است.

رزولوشن  بالای تصویر در تلویزیون سامسونگ 50q60a

پشتیبانی رزولوشن 2160×3840 پیکسل بدین معنی خواهد بود که شما نظاره‌گر جزئیات گسترده بر روی این صفحه خواهید بود. Q60A سامسونگ برای تماشای نمایش‌های تلویزیونی و برنامه‌های روزمره دستگاه بسیار خوبی به شمار می‌آید. این تلویزیون در مکان‌های بسیار روشن، با افزایش سطح روشنایی باعث می‌شود تا تصویری بسیار روشن و شفاف را ارائه دهد. بنابراین می‌تواند گزینه‌ای عالی برای استفاده در محیط‌هایی بسیار روشن باشد.

سایزهای اینچ تلویزیون سامسونگ Q60a

متاسفانه تنها ایرادی که به این سیستم عامل وارد است ( و در تمام مدل‌های سامسونگ مشاهده می‌شود) وجود تبلیغاتی در پایین صفحه‌ی خانه است که نمی‌توان آن‌ها را غیر فعال کرد. فروشگاه نرم‌افزاری سامسونگ تنوع بسیار بالایی از انواع اپلیکیشن‌ها را در اختیار شما کاربران قرار می‌دهد که می‌توانید دانلود و نصب کنید و از اجرای نرم و سریع آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

در مقایسه تلویزیون سامسونگ Q60A با NANO86 ال جی می‌توان گفت به طور کلی از امتیازات مشابهی برخوردار هستند اما در عمل با هم تفاوت‎‌های زیادی دارند. Q60A سامسونگ از یک پنل VA بهره می‌برد، در حالی که در تلویزیون ال‌جی NANO86 از یک پنل IPS استفاده شده است. کیولد سامسونگ به دلیل نسبت کنتراست بیشتر، برای محیط‌های تاریک مناسب بوده و همچنین از روشنایی SDR و HDR بهتری نیز بهره می‌برد.

ویژگی های صدا

در این تلویزیون ها سرعت پردازشگر و جنس پنل خیلی بالاتر رفته و این موضوع باعث تولید تصاویر خیره کننده ای شده که هر کسی را مجذوب خود میکند. برای خرید تلویزیون سامسونگ کیو ال ای دی و مقایسه آن با برندهای دیگر میتوانید میتوانید در سایت دبی کوچولو تمام ویژگی ها آنها را بررسی کنید یا با مشاورین ما در مورد راهنمای خرید تلویزیون تماس بگیرید. می توانند علاوه بر امکان اتصال به سایر دستگاه ها استفاده از فضای ذخیره خارجی را نیز برای تان فراهه آورند. تکنولوژی کوانتوم دات در تلویزیون‌ها با قرار دادن یک لایه از نقطه‌های کوانتومی، روی نور پس‌ زمینه‌ی یک پنل LED معمولی کار می‌کند.

3 _ یکی دیگر از دلایل ارزانی، عدم تحمیل هزینه هایی همچون گارانتی به مصرف کننده است. در صورتی که فروشگاههای سایر شهرها مشتری را مجبور به تهیه کالا با گارانتی و پرداخت هزینه ی بالاتر می نمایند.در آف خرید گارانتی انتخابی بوده و در صورت درخواست مشتری محصول با پرداخت هزینه مربوطه برگ گارانتی برایشان ارسال خواهد شد. 1_ منطقه آزاد تجاری بانه بدلیل موقعیت خاص جغرافیایی، شاهراه ورود لوازم خانگی بخصوص لوازم صوتی و تصویری به کشور است.

نوع قاب تلویزیون سامسونگ با عنوان 3 Bezel-less از طرف کمپانی سامسونگ نام برده شده است شما هنگامی که به نمایشگر نگاه میکنید ان را از سه جهت بدون فریم و قاب ببینید با این حالت نمایشگر 50 جلوه شیک و خیلی مدرنی را در فضای سالن خواهد داشت.بدون حاشیه بودن توجه شما را بیشتر روی محتوای پخش شده از تلویزیون مدل Q60A میکشاند. قسمت جلویی بدنه تلویزیون رنگ مشکی ذغالی میباشد.

مسئله غافلگیر کننده تر وجود پایه های قابل تنظیم در ان است که گزینه ای با هر نوع سلیقه است شما هم می توانید بر روی دیوار ان را نصب کنید هم بر روی پایه قرار دهید و به دلخواه با توجه به فضا ارتفاع و عرض پایه را تنظیم نمایید. تلویزیون سامسونگ 50Q60A دارای قابلیت Smart Things می باشد که با پیروی از آن تلویزیون می تواند تمام دستگاه های هوشمند موجود در اطراف را شناسایی کند و سپس از طریق صوت هر فرمانی را که بخواهید به این لوازم دستور دهید.

البته نا گفته نماند این فناوری برای تمام لوازم هوشمند کاربرد دارد و اصلا به این موضوع که آیا این دستگاه ها از مدل های قدیمی یا جدید هستند ربطی ندارد. البته اگر فضای کافی برای استفاده از میز تلویزیون ندارید می توانید این تلویزیون را بر روی دیوار به وسیله براکت نصب کنید و از تماشای تصاویر و فیلم های خود لذت ببرید.

وزن تلویزیون Q60A به دلیل استفاده از پلاستیک با دوام و سبک بسیار سبک بوده و برای نصب برروی دیوار هیچ مشکلی ندارد. تلویزیون 50 اینچ سامسونگ 50Q60A از طراحی زیبا و مینیمالیستی برخوردار است که کاربر را به سوی خود جذب می کند؛ حاشیه های نمایشگر در سه طرف بسیار باریک بوده که شما را محو تماشای فیلم و بازی ها می کند.

تلویزیون سامسونگ 50Q60A محصولی متفاوت از سامسونگ متعلق به سری تلویزیون‌های کیولد در نمایشگاه رسمی CES 2021 رونمایی شد. تلویزیون‌های QLED جدید سامسونگ در سال 2021 با طراحی برجسته، باریک و فوق العاده زیبا مناسب دکوراسیونی مدرن خواهند بود. سامسونگ در همین سال تلویزیون‌های نسل نوین نئو کیولد را معرفی کرد که گویا قرار است کیفیت تصویر خیلی بهتری از تلویزیون‌های کیولد داشته باشند. این برند در همین سال محصولات بی‌نظیری از سری 7 و 8 نظیر 55Q80A را رونمایی کرد.

در این حالت تلویزیون همچون یک آینه محتوای تلفن همراه را به نمایش می‌گذارد. زمانی که با تلفن خود به تلویزیون ضربه بزنید تلویزیون به صورت خودکار حالت آینه را تنظیم می‌کند. به این ترتیب به صورت سریع و آسان می‌توانید از تماشای محتوا در نمایشگر تلویزیون لذت ببرید. علاوه بر این در تلویزیون 4K 50Q60A طیف وسیع‌تری از کنتراست در مقیاس سینمایی با بهره‌گیری از فناوری Quantum HDR ارائه خواهد شد. به لطف فناوری کوانتوم HDR قدرت هر تصویر را به صورت ملموس احساس خواهید کرد. با فراتر رفتن از استانداردهای پیشرو نگاشت تن رنگ پویا به وسیله HDR10 موجب ایجاد رنگ‌ مشکی عمیق بر روی صفحه خواهد شد.

یکی از قابلیت هایی که سامسونگ بر روی این تلویزیون جدید خود طراحی کرده است فناوری کوانتومی می باشد که با ایجاد نقاط بسیار ریز کوانتومی در زیر صفحه نمایش نورهای فوق العاده درخشان LED را ساطع می کنند و باعث روشنایی بیش از حد رنگ تصاویر در صحنه های موجود در فیلم و یا مناظر می شود. با بهره گیری این تلویزیون QLED 50Q60A از قابلیت کوانتومی مخاطبان در هنگام مشاهده علاقه مندی های خود با رنگ های واقعی و نفس گیری رو به رو می شوند که بسیار به واقعیت نزدیک می باشد.

این تلویزیون سامسونگ دارای فناوری دیگری به نامdual LED بوده که به فناوری نور پس زمینه معروف است. بر خلاف تلویزیون های قدیمی که برای نور پس زمینه ی خود از یک LED استفاده می کردند امروزه در این نمایشگرها از از 2LED استفاده می کنند تا تمامی تصویر را با وضوح کامل در اختیار بیننده های خود قرار دهد. این فناوری رنگ های موجود در پس زمینه را طوری تنظیم می کند که تصویرها را طوری برای بیننده های خود به نمایش بگذارد انگار در واقعیت هستند.

از آنجایی که فریم این تلویزیون QLED بسیار نازک می باشد و اصلاً حاشیه ای ندارد، مخاطبان در هنگام تماشای فیلم یا سریال مورد علاقه خود با دید بسیار گسترده تری محتوا را دریافت می کنند. جدای از زیبایی منحصر به فردی که این دستگاه دارا می باشد در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید این دستگاه را بر روی دیوار نیز نصب کنید چرا که مانند یک قاب هنری بر روی دیوار شما خودنمایی خواهد کرد و هم اینکه می توانید از فضای سالن خود نهایت استفاده را ببرید. از تلویزیون سامسونگ 50Q60A برای انجام کارهای روزمره و یادگیری در خانه می‌توانید استفاده کنید.

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50q60a

تلویزیون دارای طراحی زیبا ،ضخامت کم و حاشیه باریک است که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و شما می توانید به راحتی ان را به دیوار نصب کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید. تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

در هر جایی از برنامه SmartThings برای بررسی دستگاه‌ها و سایر موارد استفاده کنید. بعد از انتخاب تمامی سفارشات خودتان به سبد خریدتان بروید و محصولاتی که انتخاب کرده اید را در آنجا خواهید دید. شما در این مرحله حتما جهت موجودی و اطلاع از قیمت دقیق تماس بگیرید و در مرحله بعد اطلاعاتتان را کامل کنید.

دکمه بازگشت به بالا