بازاریابیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

خرید آنلاین بهترین بگ آماده و اختصاصی

در عصر حاضر، برندهای مختلف از انواع روش ها برای معرفی خود به مشتریان شان استفاده می کنند. بگ آماده را می توان یک ابزار تبلیغاتی فوق العاده برای هر برند و سازمان دانست؛ چرا که با چاپ طرح های مختلف روی آن ها، قادر خواهید بود تا محصولات یا برند خود را به دیگران معرفی کنید. برای پیشرفت کسب و کارتان، نیاز است تا مردم را با آن آشنا کرده و خود را متمایز از دیگران نشان دهید. بسته به نیاز خود، می توانید ابعاد، طراحی ظاهری، رنگ، جنس و دیگر ویژگی های بگ آماده و اختصاصی را انتخاب کنید.

آشنایی با انواع بگ آماده

شاپینگ بگ ها یا بگ های آماده، علاوه بر قابلیت تبلیغ برند شما در هر جایی، به افراد کمک می کنند تا اجسام مختلف را انتقال دهند؛ همین امر سبب می شود تا مشتریان در زمان استفاده از بگ آماده، ناخواسته، برندتان را تبلیغ کرده و ساک دستی را به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی به هر جایی حمل کنند. اگر علاقه دارید تا از این راه، شهرت کسب و کار خود را افزایش دهید، خوب است تا با انواع بگ آماده و اختصاصی، آشنا شوید.

شاپینگ بگ پارچه ای

اگر می خواهید بگ آماده از دوام بیشتری برخوردار بوده و مدت زمان بیشتری به عنوان بیلبورد تبلیغاتی شما، عمل کند، بهتر است تا به سراغ بگ های پارچه ای بروید. محبوبیت این نوع از ساک دستی به دلیل دوام بالاتر و ظاهر زیباتر آن ها، بیشتر از دیگر از انواع بگ آماده است؛ به همین دلیل، مردم تمایل دارند تا در اکثر مواقع از این نوع بگ پارچه ای برای حمل وسایلشان استفاده کنند.

بگ پارچه ای قادر است تا مقاومت و تحمل وزن بالایی را از خود به نمایش گذاشته و حتی در زمان کشیده شدن هم پاره نمی شود. در صورتی که نمایشگاه، همایش، بوتیک یا لباس فروشی دارید، بهتر است تا از این نوع بگ آماده و اختصاصی استفاده کنید.

ساک دستی متقال

ساک دستی متقال به عنوان یکی از زیر مجموعه های بگ پارچه ای شناخته شده و به همان اندازه، محبوب است. این نوع از ساک دستی، از پارچه ای خنک تولید شده و قابلیت اتو شدن و تولید در انواع طیف رنگی را دارند. از آنجا که رنگ  ها در ساک دستی متقال، ظاهر بسیار جذابی به خود می گیرند، برای چاپ لوگو یا دیگر تبلیغات، انتخاب مناسبی خواهد بود. این محصول از بافت نرمی برخوردار بوده و به محصول خریداری شده، آسیبی نمی رساند. ما ساک دستی متقال را برای مشاغلی نظیر کیف و کفش فروشی، جواهرات، فروشگاه اینترنتی و… توصیه می کنیم.

ساک دستی برزنتی

ساک دستی برزنتی را می توانیم یکی از مقاوم ترین انواع بگ آماده بدانیم. به دلیل استحکام بالا، مردم بیش از دیگر بگ های آماده از این نوع ساک استفاده کرده و با اینکار، برند شما را تبلیغ می کنند. اگر در فروشگاه خود، محصولاتی سنگین وزن ارائه می کنید یا نمایشگاهی با مدتی طولانی دارید، ساک برزنتی را به شما توصیه می کنیم. فراموش نکنید که متناسب با کیفیت این محصول، قیمت آن هم گران تر از دیگر انواع بگ آماده و اختصاصی بوده و باید بودجه ای مناسب برای آن در نظر بگیرید. از دیگر ویژگی های ساک دستی برزنیتی می توانیم به قابلیت ضدآب بودن و امکان استفاده از مواد شوینده برای شست و شو، اشاره کنیم.

ساک دستی سوزنی

اگر به دنبال بگ آماده ای اقتصادی تر برای تبلیغات برند خود می گردید، ساک دستی سوزنی، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این مدل از بگ آماده، جنس ساکت دستی سوزنی، چیزی میان پارچه و پلاستیک بوده و به طور معمول برای تیراژهای بالا، انتخاب می شوند. با وجود ارزان تر بودن، مقاومت و ماندگاری این بگ آماده هم قابل قبول در نظر گرفته شده و برای جابه جایی اجسام سبک وزن، مناسب خواهد بود.

ساک های دستی سوزنی، به خوبی رنگ را جذب خود کرده و به همین علت، چاپی با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهند. برای تولید این محصول از پارچه های سوزنی در طیف وسیعی از رنگ ها استفاده شده و در فروشگاه هایی با محصولات سبک، مورد استفاده قرار می گیرند.

ساک دستی کاغذی

احتمالاً تا به حال بارها از ساک دستی کاغذی استفاده کرده اید. بسیاری از مغازه داران این محصول را برای جابه جا کردن محصولات در اختیار مشتریانشان قرار می دهند. از آنجا که ساک دستی کاغذی از جنس کاغذ ساخته می شود، طبیعی است که از مقاومت پایینی برخوردار بوده و تنها مناسب حمل و نقل وسایل سبک باشد.

در صورت تمایل می توانید لوگو، نام برند یا دیگر اطلاعات تبلیغاتی خود را روی ساک دستی کاغذی چاپ کنید. در زمان سفارش، از مشتری خواسته می شود تا گرماژ این محصول را از محدوده 70 تا 150 گرم، انتخاب کند؛ لازم به ذکر است که هر چه گرماژ این نوع بگ آماده و اختصاصی، بالاتر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : نور خطی

ساک دستی گلاسه

جذابیت ساک دستی گلاسه به قدری زیاد است که بسیاری از افراد از آن برای قرار دادن هدیه، استفاده می کنند. جنس روغنی در کنار سطح براق این محصول سبب شده تا طراحان قادر باشند تا طرح های فوق العاده را برای این محصول، طراحی کنند. برای تبلیغات سازمان یا شرکت خود، می توانید مواردی نظیر نام برند، لوگو، نشانی و حتی شماره تماس خود را روی این بگ آماده و اختصاصی، چاپ کنید.

اگر به دنبال ظاهر شکیل تری برای ساک دستی گلاسه هستید، امکان استفاده از خدماتی تکمیلی نظیر چاپ طلاکوب، نقره کوب یا یووی برای شما وجود دارد. تولید شدن این بگ های آماده در انواع رنگ ها، دست مشتریان را برای انتخاب، باز می گذارد. به طور معمول از ساکت دستی گلاسه در نمایشگاه ها، همایش ها، ادارات و مغازه های طلا و جواهرات و… استفاده می شود.

استفاده از شاپینگ بگ چه مزایایی دارد؟

ممکن است درباره مزایای استفاده از شاپینگ بگ ها برای کسب و کار خود، کنجکاو باشید. از جمله مزایای استفاده از بگ آماده و اختصاصی، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • مقرون به صرفه
  • ماندگاری در ذهن مخاطب
  • امکان استفاده طولانی مدت
  • معرفی توسط مشتریان
  • انواع مختلف
  • کیفیت چاپ بالا
  • چاپ اطلاعات تبلیغاتی مناسب شما

خرید اینترنتی بگ آماده با چاپ اختصاصی از الو پرینت

اگر به خرید اینترنتی بگ آماده با چاپ اختصاصی علاقه دارید، ما به شما الو پرینت یا گروه چاپ و تبلیغات سیمرغ را پیشنهاد می کنیم. این گروه از بهترین مشاوران، طراحان و مجریان تحصیل کرده در صنعت چاپ و تبلیغات، تشکیل شده است. مجموعه الو پرینت با 17 سال سابقه کار در این حوزه تا به حال به بیش از 100 برند داخلی و خارجی، خدمات ارائه داده است. گروه طراحی این مجموعه می توانند در زمینه های زیر، به شما خدمات رسانی کنند.

  • طراحی لوگو
  • طراحی بروشور و تراکت
  • طراحی کاتالوگ و مجله
  • طراحی پوستر و بیلبوردهای تبلیغاتی
  • طراحی ساک خرید در سایزهای مختلف
  • طراحی جعبه و کارتن

از سوی دیگر، گروه چاپ الو پرینت، در زمینه های زیر، تخصص دارند.

  • آنالیز فایل طراحی شده برای بهبود کیفیت چاپ محصول (بررسی رنگ ها و فواصل برش و…)
  • حضور در هنگام چاپ محصول
  • نظارت بر کلیه خدمات تکمیلی و پس از چاپ
  • تضمین رنگ در کارهای اختصاصی
  • تضمین تحویل به موقع پروژه ها

در این مطلب شما را با انواع بگ آماده و اختصاصی، آشنا کردیم. حال می توانید با توجه به نوع کسب و کار، محصولاتی که به فروش می رسانید، بودجه و سلیقه خود، اقدام به انتخاب و سفارش بگ آماده متناسب با نیاز خود، کنید.

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات تماس می توانید همین حالا رو کلمه داخل پرانتز ( الو پرینت ) کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا