دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

هدست‌ گیمینگ ‌موبایل

یک گیمر کالاف‌دیوتی‌موبایل یا پابجی‌موبایل و… برای اینکه لحظات لذت‌بخش تری را در گیم تجربه کند، به لوازم و تجهیزاتی نیاز دارد که دقت تشخیص موقعیت اِنِمی را از روی صدای تردد (صدای‌ پا،صدای وسیلهء نقلیه‌ یا حتی نبرد های دورتر) بالا ببرد از جمله این گجت ها می‌ توان به هدست ‌گیمینگ ‌موبایل اشاره کرد.

چرا از هدست‌ گیمینگ ‌مخصوص موبایل استفاده کنیم؟

در واقع یک گیمر موبایل در تیم‌ورکِ بازی ‌های شوتینگ آنلاین، نیاز به رد و بدل کردن اطلاعاتی بین دیگر اعضای تیم و تمرکز کافی حین اجرای بازی دارد. تصور کنید که یک روز در پارکی نزدیک به خیابان اصلی که شلوغ و پر سر و صدا می باشد.

 یکی از رفقایتان با شما تماس گرفته و از آنلاین شدن باقی دوستانتان در لابی پابجی ‌موبایل خبر می‌دهد. شما نیز روی یک نیمکت خالی در پارک نشسته و وارد بازی می‌شوید.

همچنان تصور کنید که به مهمانی رفته‌ اید که یکی از هم تیمی هایتان به شما خبر می دهد و از شما می‌خواهد که به جمع آنها در کالاف دیوتی ‌موبایل بپیوندید تا با هم وارد بازی شوید؛ ولی از سر و صدای ناشی از مکالمات فامیل با هم، به یکی از اتاق‌های خانه پناه می‌ برید و غرق در بازی ‌تان می‌ شوید که البته در این بین بچه‌های فامیل هم سهمی در برهم زدن تمرکز شما با سروصداهایشان در زمان بازی‌ تان دارند!

بنابراین سر و صدای آزار دهنده ‌ای که در اطراف شماست موجب شده که صداهای درون بازی را آنطور که باید، نشنوید. درنتیجه باعث کلافگی شما شده؛ به طوری که بخاطر عدم تسلط کافی نمی توانید در بازی صدای پای خوبی بگیرید و به ناچار از بازی خارج می‌‌شوید.

بنابراین از مزایای استفاده از هدفون های ‌گیمینگ ‌مخصوص موبایل، می توان به کاهش چشمگیر صدا‌های اضافی ناهنجار محیط، حین بازی و نیز میکروفونِ با کیفیتی که جهت ارتباط موثر با سایر اعضای تیم در بازی‌های گروهی تعبیه شده ‌است اشاره کرد.

آیا هدست گیمینگ مناسب موبایل در پلتفرم های دیگر قابل استفاده است؟

اگر قصد دارید از این نوع هدست موبایل در پلتفرم های دیگر(پلی استیشن، PS4، Pc، نینتندو سوییچ) استفاده کنید باید این مورد را به یاد داشته باشید که حتما از جک 3.5 میلیمتری پشتیبانی کند و چنانچه اگر علاقه مند به استفاده از هدست های وایرلس هستید می توانید از تکنولوژی بلوتوث برای اتصال استفاده کنید که البته این نکته نیز قابل ذکر هست که پلتفرم مد نظرتان باید از بلوتوث پشتیبانی کند.

هدفون گیمینگ برای موبایل (باسیم یا بی سیم)؟

در انتخاب هدفون سیمی یا بی سیم لازم است به نکاتی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

هدست‌ گیمینگ برای موبایل را می توان به دو دسته وایرلس یا باسیم تقسیم کرد؛ به طوری که لازمهء استفاده از نوع سیم دار ها، مجهز بودنِ گوشی موبایل شما به جک 3.5 میلی‌ متری می باشد که در قسمت فوقانی یا زیرین موبایل ‌تان تعبیه شده است.

بنابراین اگر چنین موردی در موبایل شما وجود ندارد نمی توانید از این نوع هدفون استفاده کنید؛ در این صورت میتوانید هدست ‌های گیمینگ Wireless را برگزینید به طوری که این نوع هدست های بی‌ سیم، به راحتی از طریق بلوتوث به گوشی موبایل شما وصل می شوند و قابل شارژ هستند.

مزایا و معایب بهترین هدست های گیمینگ برای موبایل

اما اساسی ترین تفاوت های میان این دو نوع هدست گیمینگ مناسب موبایل، مدت زمان استفادهء از آن ها ست. به این صورت که در هدفون های سیم دار، با اتصال سیم آن به جک3.5 میلی متری موبایل، تا زمان اتمام شارژ گوشی موبایل ‌تان می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید و لذت ببرید. ولی در هدفون های بی سیم این گونه نیست؛ این نوع هدفون ها همانند باتری موبایل قابل شارژ هستند و هرزمان که باتری این نوع هدست به پایان برسد، عملاً بلا استفاده خواهد شد. پس برای استفاده مجدد، لازم است که آن را به شارژر متصل کنید تا شارژ آن کامل شود.

یکی از مزایای هدست وایرلس موبایل نسبت به نوع سیم دار آن نداشتن سیم می باشد به این معنا که در حین فعالیت بدنی شما را کلافه نمی کند؛ ولی بالعکس در نوع سیم‌ دار هدفون های گیمینگ، ممکن است که سیم نسبتاً بلند آن برای شما اذیت کننده باشد و تمرکزتان را برای ادامه بازی، بر هم بزند.

خرید هدست گیمینگ موبایل

معمولاً بهترین انتخاب از میان محصولات مورد نظر، با آگاهی بالا و کسب اطلاعات کامل  و دقیق محصول از جانب فروشنده، حاصل می شود. بنابراین ما به شما فروشگاه آنلاین تجهیزات گیمینگ متاپلیر را پیشنهاد می کنیم که میتوانید با مراجعه به فروشگاه متاپلیر، محصول مورد نظر را همراه با مشاهده‌ی ویدئوهای بررسی کامل‌ و تصاویر اختصاصی از آن، انتخاب های خود را مورد بررسی قرار بدهید و در نهایت اگر ابهامی برایتان به وجود آمد می توانید از طریق واتساپ با آنها در تماس باشید.

دکمه بازگشت به بالا