LED چشمک زن گلکسی رینگ


انتظار می رود سامسونگ Galaxy Ring موردانتظار را در رویداد آتی Unpacked که برای 10 جولای/20 تیر برنامه ریزی شده است، درکنار Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 معرفی کند. به لطف افشای اطلاعات، ما درحال حاضر جزئیات زیادی را در مورد این گجت پوشیدنی می دانیم. آخرین مورد اما، مربوط به یک گواهینامه است که به یکی از ویژگی های گلکسی رینگ اشاره دارد که به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه Find Samsung، یک LED روی حلقه هوشمند را فعال کنید تا چشمک بزند.

LED چشمک زن گلکسی رینگ

به گزارش وب سایت androidauthority، اپلیکیشن Samsung Find درحال حاضر به شما کمک می کند تا انواع دستگاه های گلکسی ازجمله گوشی های هوشمند، تبلت ها، ساعت ها، هدفون ها و موارد دیگر را پیدا کنید. این برنامه اخیراً به نسخه جدیدتر به روزرسانی شده است، جایی که Assemble Debug رشته هایی از کد را پیدا کرده است که توسعه ویژگی «Lost mode» را برای Galaxy Ring پیشنهاد می کند.

اگر تلفن شما قادر به اتصال به حلقه برای فعال کردن ویژگی چشمک زدن نباشد، برنامه Find Samsung به شما اطلاع می دهد. علاوه بر این، این ویژگی همچنین به کاربران اجازه می دهد تا حساب سامسونگ خود را قفل کنند تا هیچ کس دیگری نتواند از طریق حلقه به اطلاعات شخصی دسترسی پیدا کند.

LED چشمک زن گلکسی رینگ

LED چشمک زن گلکسی رینگ

درحالی که طبق گزارش ها، گلکسی رینگ برای استفاده مداوم طراحی شده است، اگر به طور تصادفی حلقه را گم کنید، Lost mode همچنان یک ویژگی مفید خواهد بود. بااین وجود، این ویژگی درحال حاضر در دست توسعه است و سامسونگ ممکن است این ویژگی را با محصول نهایی ارائه نکند.

حلقه Oura درحال حاضر ویژگی مشابهی برای کمک به کاربر خود در یافتن آن ندارد و تنها زمانی وارد Restricted Mode می شود که فردی بخواهد با دستگاه جدیدی به آن متصل شود. این حالت به کاربر اجازه می دهد تا از طریق برنامه Oura در دستگاه متصل خود، تمامی اطلاعات حلقه را حذف کند.

نظر شما درباره LED چشمک زن گلکسی رینگ چیست؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا