اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

معرفی بخارگر ایستاده it3420 تفال

اتو بخارگر مدل it3420 ایستاده تفال یک وسیله کارآمد برای اتو کردن انواع لباس و حتی پارچه های مبلی و پرده است. شاید اتو کردن پرده های بزرگ و پارچه های سنگین سخت به نظر برسد، اما اتو بخار it3420 در کمترین زمان و به راحتی سخت ترین چروکها از بین می برد.

بخارگر از اتوهای معمولی پیشرفته تر است و توانایی بالایی در رفع چین و چروک پارچه دارد. با داشتن یک بخارگر تفال، لباس ها در ایده آل ترین شکل ممکن صاف و یکدست خواهند شد.

ناگفته نماند اتو بخار و اتو بخارگر کمی متفاوت هستند. اما به دلیل داشتن سیستم بخاردهی به اتو بخارگر مدل it3420 ایستاده تفال، اتو بخار نیز گفته می شود.

اتو بخارگر مدل it3420 ایستاده تفال

بررسی کامل اتو بخارگر ایستاده تفال مدل it3420

قدرت و توان اتو بخار

اتو بخارگر مدل it3420 ایستاده تفال دارای توان 1800 وات است که در مقایسه با دیگر دستگاه ها توان بالایی محسوب می شود. قدرت بالای اتو به گرم شدن سریع آن کمک می کند و در مدت 60 ثانیه پس از روشن شدن قابل استفاده است. سپس بعد از 60 ثانیه بخارگر وضعیت آماده به کار را به کاربر اعلام می کند. توان 1800 وات به کمک بخار باعث می شود چروک لباس ها به راحتی و بدون دردسر باز شود. برای خرید انواع اتو بخارگر تفال به این صفحه مراجعه کنید.

عملکرد بخاردهی بخارگر ایستاده it3420 تفال

سیستم بخاردهی اتو بخارگر مدل it3420 ایستاده تفال در هر دقیقه 30 گرم حجم بخار تولید می کند. حجم بخاردهی اتو قابل تنظیم است و بسته به نوع پارچه، می توان حجم بخاردهی مورد نظر را اِعمال کرد. این بخار در راستای عمودی بیرون می آید و عملکرد آن در حین اتو کردن به صورت مداوم می باشد.

بخاردهی لحظه ای این دستگاه ویژگی دیگر آن است که با بالاترین قدرت و سرعت سطح لباس را صاف می کند. البته استفاده از این قابلیت فقط در زمان هایی توصیه می شود که وقت زیادی برای آماده شدن ندارید.

بخاردهیِ دستگاه های بخارگر قسمت مهم این وسیله به شمار می روند و لازم است هنگام خرید به مشخصات این بخش توجه کنید. خرید اتو بخارگر ایستاده it3420 تفال با نازلترین قیمت از دومینو کالا خریداری کنید.

مخزن آب دستگاه بخارگر

اتو بخارگر مدل it3420 ایستاده تفال مجهز به مخزن 1.5 لیتری آب است. این مخزن با گنجایش مناسب، امکان یک ساعت اتوکشی مداوم را به کاربر می دهد. برای پُر یا خالی کردن مخزن بخارگر از آب به راحتی می توان آن را از دستگاه جدا نمود.

معمولاً دستگاه هایی که دارای مخزن آب هستند، در معرض رسوب قرار دارند و ممکن است تجمع رسوب در مخزن، موجب بسته شدن منافذ دستگاه شود. اما اتو بخارگر مدل it3420 ایستاده تفال از سیستم ضد رسوب (Draining System) برخوردار است و عملکرد آن در طولانی مدت دچار اختلال نخواهد شد.

اتو بخارگر مدل it3420 ایستاده تفال امکان استفاده از آب شهری را دارد. در حالی که مشکل اصلی بخار گرها رسوب مواد معدنیِ آب شهری داخل مخزن آب آنهاست.

اتو بخارگر مدل it3420 ایستاده تفال مجهز به مخزن آب ضد رسوب است.

طراحی ارگونومی

اتو بخارگر ایستاده تفال مدل it3420 به صورت ایستاده طراحی شده و بدون نیاز به میز اتو، قواعد ارگونومی را در ساخت آن می بینیم. به طوری که ارتفاع آن قابل تنظیم است و امکان اتوکشی به صورت افقی و عمودی وجود دارد. همچنین دستگاه مجهز به آویز برای قرار دادن لباس و اتوکشی راحت است. آویز نیز قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. بدین ترتیب جابجایی لباس ها در حین اتوکشی بسیار راحت تر خواهد بود. برای اتو کردن لباس های بلند لازم نیست مدام قسمت هایی از آن را جمع کرده و زمان زیادی برای صاف کردن چین و چروک لباس تلف کنیم!

ویژگی های ظاهری اتو بخارگر مدل it3420 ایستاده تفال

بخارگر ایستاده it3420 تفال مجهز به سَری از جنس سرامیک، بدنه از جنس پلاستیک و سری بخار فلزی است. علاوه بر این ها یک سَری نوک تیز برای بخارگر طراحی شده که اتو کردن درز لباس و قسمت هایی مانند زیر دکمه را آسان می سازد.

اتو بخارگر مدل it3420 ایستاده تفال امکان جمع شدن دارد و بعد از اتمام کار می توان دستگاه را جمع کرد تا جای کمتری اشغال کند.

روی بدنه دستگاه چند دکمه فیزیکی برای روشن و خاموش کردن، تنظیم درجه حرارت و قابلیت تنظیم بخار در سه حالت مختلف تعبیه شده.

شلنگ بخارگر انعطاف پذیر است و در برابر آسیب های احتمالی در زمان اتو کشی مقاومت بالایی دارد.

اتو بخارگر مدل it3420 ایستاده تفال سبک است و جابجایی آن برای کاربر مشکلی ایجاد نمی کند.

بدنه این بخارگر تنها در رنگ مشکی طراحی شده و ظاهر شیک و زیبایی به آن می بخشد.

دستگاه بخارگر تفال با بخاری دهی عمودی و افقی

درباره برند تفال

تفال (tefal) یک برند فرانسوی است که انواع لوازم خانگی از جمله سرخ کن، پلوپز، چای ساز، تابه، اتوبخار و… را تولید می کند. اما کشور چین نیز ساخت بعضی از این لوازم را در دست دارد.

اتو بخار و بخارگر این برند به دلیل کیفیت ساخت، تنوع در طرح و مدل، توان بالا و قیمت مناسب نسبت به سایر برندها طرفداران زیادی دارند و همواره در فروشگاه های لوازم خانگی نمونه های متنوعی از این برند را مشاهده می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا