دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

نصب گرین وال روی سرامیک

حتماً شما نیز تاکنون در مورد دیوار سبز مصنوعی و کاربردهای آن زیاد شنیده ­اید. گرین وال یا همان دیوار سبز مصنوعی یکی از بهترین گزینه­ ها برای داشتن دیواری زیبا و جذاب است و به کمک آن­ می­توان با کمترین هزینه، به یک محیط، طراوت و نشاط تزریق کرد. یکی از ویژگی­ های بسیار مهم این دیوارپوش امکان نصب آن بر روی انواع سطوح است. برای همین یکی از عالی­ ترین متریال در بازسازی فضای داخلی و بیرونی یک محیط محسوب می­شود.

 نصب گرین وال مصنوعی روی سرامیک چه مزایایی دارد؟

 اگر از دیوارهای سرامیکی خود خسته شده ­اید و دوست دارید به خانه یا محل کار خود با کمترین هزینه، ظاهری زیبا و بسیار شیک ببخشید این مطلب می­تواند برای شما بسیار مفید باشد چرا که در ادامه به طور کامل نصب گرین وال روی سرامیک به شما عزیزان آموزش داده خواهد شد و با استفاده از آن می­توانید هر محیط قدیمی را به فضایی خاص و زیبا تبدل کنید:

نصب گرین وال مصنوعی روی سرامیک چه مزایایی دارد؟

 این روزها متریال مختلفی برای ایجاد تغییر در ظاهر خانه ­ها و محیط­ های دیگر وجود دارند که یکی از آن­ها گرین وال است. دیوار سبز مصنوعی یکی از بهترین گزینه ­ها برای پوشش سطوحی مانند دیوارهای سرامیکی است. از مزایای این انتخاب می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. یکی از مهم­ترین مزایای استفاده از گرین وال کاهش هزینه ­های سرمایشی با گرینوال مصنوعی است که با نصب آن بر روی دیوار سرامیکی می­توان از آن بهره ­مند شد.
  2. گرین وال مصنوعی ظاهری همیشه سرسبز خواهد داشت و برخلاف گیاهان طبیعی نیازی به رسیدگی ندارد.
  3. استفاده از دیوار سبز یکی از راه ­های بسیار ارزان برای تغییر دکوراسیون فضاهای داخلی و بیرونی است.
  4. نصب گرین وال بر روی سطوح مختلف از جمله سرامیک بسیار آسان است و شما به راحتی بدون هیچ تجربه قبلی، قادر به انجام این کار هستید.
  5. گرین وال­ های مصنوعی دارای دوام بسیار مناسبی هستند و می­­توان تا سال­ها روی ماندگاری آن­ها حساب باز کرد.
  6. گرین وال­ ها در مقابل نور آفتاب مقاومت خوبی از خود نشان می­دهند و به همین دلیل امکان استفاده از آن­ها در فضاهای بیرونی نیز وجود دارد.
  7. از نظر طرح و رنگ دیوارهای سبز مصنوعی بسیار متنوع هستند و بسته به نوع فضای موردنظر می­توان بهترین طراحی را به کمک گرین وال بر روی دیوار اجرا نمود.
  8. به آسانی قابل شستشو است و از این رو نظافت راحتی دارد.

چطور گرین وال را روی سرامیک نصب کنیم؟

 سرامیک یکی از سطوحی است که شما می­توانید طراحی دیوار سبز مصنوعی را به آسانی، بر روی آن انجام دهید. همچنین نصب دیوار سبز بر روی سرامیک یکی از ساده ­ترین روش­ های نصب است و از این رو شما بدون تجربه قبلی، می­توانید در کمترین زمان ممکن نصب گرین وال روی سرامیک را انجام دهید. با مراحل زیر شما می­توانید تنها با سه حرکت گرین وال را بر روی دیوار سرامیکی خود نصب کنید:

  1. اول از همه طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.
  2. طبق طرح انتخابی، پنل­ های گرین وال را با بست به هم متصل کنید.
  3. حال می­توانید به سادگی با استفاده از پیچ و رول پلاک، پنل ­های گرین وال را روی سطح سرامیکی محکم کنید.

البته برای آن که دست شما در طراحی بازتر باشد می­توانید پیش از نصب زیرسازی انجام دهید تا انواع گرین وال را طبق طراحی مدنظر خود روی دیوار اجرا کنید.

 نکاتی که باید در مورد نصب گرین وال روی سرامیک بدانید:

نکاتی که باید در مورد نصب گرین وال روی سرامیک بدانید:

  1. در صورتی که قصد استفاده از پیچ را دارید باید جای پیچ ­ها را مشخص نموده و به کمک مته و دریل، سوراخ کنید و درون آن رول پلاک قرار دهید.
  2. چنانچه امکان سوراخ کردن سطوح سرامیکی برای شما وجود ندارد می­توانید از سازه ­های پشتیبان پیش ساخته استفاده کنید که به کمک آن­ها نصب دیوارپوش به کاری فوق ­العاده آسان تبدیل خواهد شد.
  3. برخلاف تصور خیلی از افراد، نصب گرین وال روی سرامیک به کمک چسب امکان­پذیر نیست و روش مطمئنی برای نصب گرین وال روی دیوارهای سرامیکی به شمار نمی ­آید.
  4. اگر چه پنل­ های دیوار سبز مصنوعی به واسطه جنس پلاستیکی و نرمی که داشته مقاوم هستند اما نباید در حمل و نقل و همچنین نصب این پنل­ ها بی احتیاط بود.
  5. شما می­توانید برای اجرای طرح موردنظر خود به راحتی بخشی از پنل­ های گرین وال را برش بزنید.

حرف آخر

دیوار مصنوعی یکی از متریالی است که طی سال­های گذشته در لیست محبوب­ ترین متریال برای دیوارها قرار گرفته است. گرین وال ­ها مزایای بسیاری دارند و می­توان آن­ها را یکی از بهترین گزینه ­ها برای ایجاد تغییری ارزان اما بزرگ در هر محیطی دانست. تنوع گرین وال­ ها باعث شده است که برای هر محیطی گرین وال مناسب آن را انتخاب نمود و طبق طرح موردنظر خود روی دیوار پیاده کرد.

نصب گرین وال روی سرامیک بسیار ساده است و شما می­توانید خود به تنهایی طبق مراحلی که در این مطلب به آن­ها اشاره شد یک دیوار زیبا و لاکچری برای خانه یا محل کار خود داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا