مهاجرت با مدرک تخصصی تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل

امروزه افراد بسیار زیادی به مهاجرت فکر می کنند، این موضوع می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشید که قرار نیست در این بخش به بررسی آن بپردازیم.

آموزش سخت افزار و نرم افزار تعمیرات موبایل

بلکه قرار است بررسی کنیم، آیا می توان به عنوان یک تعمیرکار موبایل مهاجرت کرد و یا نه، این سوال اگر بخواهد به صورت دقیقتر مطرح شود با بگوییم که « مهاجرت با مدرک تخصصی تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل به چه روشی انجام می شود. » قبل از شروع این مقاله به این موضوع توجه داشته باشید که مهاجرت صرفا با نظر یک وکیل مهاجرتی امکان پذیر است. ممکن است که شما مدرک بین المللی تعمیرات موبایل خود را دریافت کنید و بخواهید به کشور کانادا مهاجرت کنید.

 اما این کشور در حال حاضر مهاجر با چنین شرایطی مهاجر پذیرش نکند.  در این صورت ممکن است که گزینه های بهتری نیز وجود داشته باشید که آن ها تنها با استفاده از نظرات یک وکیل مهاجرتی امکان پذیر خواهد بود. پس از اینکه با یک وکیل مهاجرتی در این مورد صحبت کردید، جزئیات آموزش شما تعمیرات موبایل شما مهم خواهد شد. در این رابطه سعی کرده ایم  که از یک آموزشگاه خوشنام در این زمینه کمک بخواهیم.

به نقل از مجتمع آموزشی پل، امروزه افراد بسیار زیادی صرفا با استفاده مدرک تعمیرات تخصصی موبایل مهاجرت می کنند.اما نکته بسیار مهم آن در این است که این هر کشوری با توجه به منابع انسانی خود به یک گروه نیاز خواهد داشت. در برخی مواقع کشور های اروپایی نیاز به کسانی دارند که متخصص تعمیرات سخت افزار باشد و از همه مهمتر بتواند آن را آموزش دهد. در کشور دیگری ممکن است که به یک فرد متخصص نرم افزار تعمیرات موبایل نیاز داشته باشند و در شرکت های R&D از تخصص او استفاده کنند. البته افرادی نیز در کشورهای حاشیه ای خلیج فارس مانند امارات  صرفا به عنوان یک تعمیر کار ساده کسب ویزا می کنند.

دوره تخصصی تعمیرات سخت افزار موبایل پل

بهترین کشور برای تعمیرات موبایل کجا است؟

زمانی که شما به دنبال پاسخ سوال مهاجرت با مدرک تخصصی تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل می باشید؛ ممکن است به دنبال یک کشور خوب برای مهاجرت نیز باشید. بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط تیم تحقیقاتی ما، اگر شما به خواهید ایلالت های اصلی کشور آمریکا مهاجرت کنید. برای این هدف لازم است که با مدرک تخصصی تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل به این کشور ها مهاجرت کنید. از طرفی شما باید گواهینامه های HSE و همچنین ISO مرتبط با کار خود را نیز به همراه داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است که به هدف مورد نظر خود دست پیدا نکنید.

اما اگر شما قصد دارید به کشور های اروپایی مانند اسپانیا، آلمان و … سفر کنید، در این صورت وزن تخصص شما در تعمیرات نرم افزار و حتی توسعه نرم افزار نیز افزایش پیدا می کند. با توجه به این موضوع لازمه مهاجرت به کشورهای اروپایی در این است که شما علاوه بر افزایش دانش خود در زمینه تعمیرات موبایل نیم نگاهی هم به برنامه نویسی داشته باشید. دقت کنید که قرار نیست که شما کد بزنید. بلکه قرار است که توانایی درک زبان برنامه نویسی را داشته باشید.

اما اگر قرار است که شما صرفا با یک مدرک فنی حرفه ای بین المللی و اندکی زبان انگلیسی مهاجرت را تجربه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که به عنوان متخصص تعمیرات سخت افزار موبایل به کشور های عربی مهاجرت کنید. در این صورت شما به یک درآمد مناسب دست پیدا می کنید و از طرفی می توانید بازار کار خوبی را نیز تجربه کنید.

مهاجرت با مدرک تخصصی تعمیرات موبایل

هزینه مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل برای مهاجرت چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است که نیم نگاهی به قیمت دلار داشته باشیم. چرا که هزینه مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل با توجه به سطحی که شما برای آن مد نظر دارید، قیمتی در حدود 1 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان در پی خواهد داشت. اما زمانی که قرار است مدرک شما به صورت بین المللی ترجمه و تایید شود، یک هزینه 125 دلاری نیز به آن افزوده می شود. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که مدرک بین فنی حرفه ای بین المللی در برخی مواقع لازم است که معادل سازی شود و این نیز برای شما هزینه متفاوتی در چی خواهد داشت. ✅

شما هزینه مدرک خود را به علاوه 125 تا 175 دلار کنید، به قیمت واقعی مدرک فنی حرفه ای بین المللی  دست پیدا خواهید کرد. نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، قدرت زبان شما است. چرا که برخی مواقع مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل بین المللی  شما باید به زبان کشور مقصد برای شما ثبت شود. البته این موضوع بیشتر برای مهاجرت به ایالات کبک کانادا و یا کشور فرانسه چالش بر انگیز خواهید بود. در حالت عادی مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل در 186 کشور به رسمیت شناخته می شود.

دوره جامع تعمیرات نرم افزار و سخت افزار موبایل

درامد تعمیرات موبایل در امریکا چقدر است؟

زمانی که شما به فکر مهاجرت با مدرک تخصصی تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل می باشید، قطعا میزان درآمد شما نیز بسیار مهم می باشد. به صورت کلی بهترین کشورهایی که شما می توانید از جنبه درآمدی به آن نگاه کنید، در اولین رتبه کشور امارات قرار دارد، دومین رتبه متعلق به کشور آلمان است، سومین رتبه متعلق به کشور کانادا می باشد و در نهایت چهارمین رتبه متعلق به کشور آمریکا می باشد.  با این حال در آمد یک تعمیرکار موبایل در کشور آمریکا از میانگین جامعه بیشتر خواهد بود. به همین دلیل است که افراد بسیار زیادی قبل از مهاجرت به کشور آمریکا نیم نگاهی به دوره آموزش آنلاین تعمیرات موبایل نیز دارند.  چرا که می توانند در کوتاهترین زمان ممکن به یک درآمد قابل توجه دست پیدا کنند.

بر اساس بررسی های صورت گرفته حقوق یک تکنسین تعمیر موبایل در حدود 29 هزار دلار در ماه می باشد.  البته با توجه به تخصص و سابقه او این عدد بین 24 هزار تا 35 هزار دلار تلورانس خواهد داشت.  این عدد برای یک فردی که به تازگی مهاجرت را آغاز کرده است، یک عدد قابل قبول می باشد و حتی می تواند با آن هزینه خانواده خود را نیز تامین نماید.  با این حال مجدد روی این موضوع تاکید می کنیم که قبل از مهاجرت با یک وکیل مهاجرت به صورت تخصصی در این حوزه مشورت کنید.  چرا که شهر به شهر پارامترهای درآمد شما از شغل تعمیرات موبایل متفاوت می باشد.

سخن پایانی

در این مقاله به صورت اجمالی در مورد مهاجرت با مدرک تخصصی تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل با شما عزیزان صحبت کردیم. در صورتی که هنوز در این رابطه سوالات بسیار زیادی دارید، پیشنهاد ما به شما این است که در بخش کامنت ها سوال خود را مطرح کنید.👌🏻  در این صورت همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ آن را برای شما ثبت خواهند کرد. البته اگر شما به دنبال یک پاسخ بسیار سریع می باشید، می توانید از یک مشاوره رایگان با آموزشگاه پل در مورد شرایط و بازار کار تعمیرات موبایل استفاده نمایید. همانطور که میدانید افراد بسیار زیادی قبل از مهاجرت خود در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل از آموزش های آموزشگاه پل استفاده کرده اند.

 این موضوع میتواند برای شما یک فرصت بسیار عالی باشد. البته روی مهارت زبان انگلیسی خود نیز باید به صورت ویژه کار کنید، چرا که برخی از آموزش های تخصصی ارائه شده نیاز به سطح بالایی از زبان انگلیسی دارد. این موضوع می تواند روی تنوع مدارک شما تاثیر ویژه ای داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا