اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

قیمت تابلو روان چگونه محاسبه می‌شود؟

اهمیت تبلیغات میدانی و حضور در بین برندها و کسب ‌و کارها و ایجاد وجه تمایز باعث می‌شود که پس از مدتی کاسبان و صاحبان کسب‌ و کار به دنبال استعلام قیمت تابلو روان و یا بنرهای تبلیغاتی باشند. این تابلوها در واقع بهترین، ساده‌ترین، پایه ترین و کلاسیک‌ترین روش برای ارائه توضیح بر مبنای خدمات و همین‌طور معرفی کسب‌ و کار به مشتری و سرویس ‌گیرنده هستند. رقابت بین کسب‌ و کارها حالا وارد فاز دیگری شده است و هرکدام از آنها سعی می‌کنند جلوه‌های جذاب‌تری را در جلب‌ توجه مشتری به کار ببرند.

فروشندگان تابلوهای روان از تکنیک‌هایی نظیر: تابلو روان ال‌ای‌دی ضد آب، تابلو روان با برد اورجینال و… برای جذب مشتری استفاده می‌کنند. اما تا چه حد این ادعاها بوی واقعیت می‌دهد؟ آیا می‌توان به یک سازنده تابلو روان اعتماد کرد؟

  • کیفیت چیپست
  • قابل پلاستیکی
  • نحوه ساخت و سرهم بندی متریال ها
  • نوع لامپ و سطح کیفی محصولات
  • IC ماژول تابلو روان

چگونه مشخص می‌گردد؟

تابلو روان چیست و چه کاربردی دارد؟

تابلو روان ال‌ای‌دی یک سیستم الکترونیکی و بر پایه پنل‌های LED و SMD است که به‌ واسطه آن می‌توان متن، ویدئو، تصویر، علامت و نشان‌ها را به نمایش گذاشت. ساده‌ترین این تابلوها در ساعت‌های دیجیتالی مورداستفاده قرار می‌گیرند. با پیشرفت تکنولوژی امروزه می‌توان از این تابلوها، حتی برای نمایش محتواهای چندرسانه‌ای بیشتری نیز استفاده کرد که معمولا در تابلو سازی در تهران به فروش میرسند. محاسبه قیمت تابلو روان LED به عوامل زیادی بستگی دارد. در صورتی که قصد خرید تابلو روان را دارید لازم است در این مورد نکات کلیدی و مهمی را بدانید که بسیاری از طراحان به شما بازگو نمی‌کنند. علاوه‌ بر آن، شرط کیفیت تابلو روان نیز اهمیت زیادی دارد؛ پس نسبت به آن هم حساس باشید.

مزایای تابلو روان LED

هر تابلوی روان از ماژول، چیپست، مدارهای الکتریکی، لامپ، برد کنترل و منبع تغذیه تشکیل شده است. یک عامل عالی برای جلب ‌توجه مشتری و انعکاس خدمات و سرویس‌هایی است که در یک شرکت، کارگاه، فروشگاه، مجموعه و… ارائه می‌شود. مزیت‌های آن هم بسیار خواهد بود.

متمایز و خاص

اولین و اصلی‌ترین فاکتوری که باعث می‌شود افراد برای کسب ‌و کار خود به سراغ خرید تابلو روان LED بروند، خصیصه جلب‌توجه چند برابری و متمایزکردن یک کسب ‌و کار، فروشگاه یا غرفه در یک مسیر خواهد بود.

مصرف برق پایین

اساساً حتی اگر از این دستگاه‌ها به‌ صورت مداوم و شبانه ‌روزی هم استفاده کنید، مصرف برقی ندارند. از آنجایی‌ که در ساخت تابلو روان از LED، یکی از کم‌مصرف‌ترین لامپ‌های دنیا استفاده می‌شود، در نتیجه این موضوع کاملاً واضح است.

طول عمر بالا و امکان سفارشی‌سازی

تابلوهای روان درصورتی‌ که توسط یک شرکت معتبر و یک فرد متخصص طراحی شوند، هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کنند. نصب آن‌ها به نسبت سخت است، اما این کار توسط تکنسین انجام خواهد شد. می‌توانید مدل‌های تک ‌رنگ با هزینه اقتصادی و تابلو روان رنگی را با هزینه کمی بالاتر خریداری کنید و قطعاً قابلیت سفارشی‌سازی شامل انتخاب ابعاد هم خواهد بود. حتی می‌توانید تراکم پیکسلی تابلو روان را بر حسب نیاز خود افزایش دهید.

عوامل مؤثر روی قیمت تابلو روان LED

عوامل زیادی وجود دارند که باعث می‌شوند قیمت تابلو روان‌های ال‌ای‌دی دستخوش تغییر شود. از میزان دستمزد گرفته تا قطعاتی که در این سیستم‌ها به کار می‌روند، همه‌ و همه در جهت تعیین قیمت در فاکتور نهایی لحاظ می‌شوند. اگر تصمیم به خرید تابلو LED روان گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید تا المان‌های مؤثر در این مورد را بررسی کنیم.

ابعاد تابلو روان

به طبع یکی از مهم‌ترین نکات در تعیین شرط قیمت، توجه به ابعاد تابلو LED خواهد بود. این بستگی به شما دارد که برای کسب‌ و کار خود چه طول و عرضی را در نظر دارید، البته که مسئله محل نصب تابلو روان هم روی این موضوع تأثیر می‌گذارد. با توجه ‌به ویژگی‌ها و مزایایی که برای تابلوهای روان در گسترش فروش کسب ‌و کارها ذکر شده است؛ پیشنهاد کلی ما این است که به سراغ ابعاد بزرگ‌تر بروید تا نتیجه بهتری بگیرید. البته که امکان نمایش جزئیات بیشتر در تابلوهای روان بزرگ LED نیز خود یک مزیت است.

نوع رنگ زمینه و جزئیات

روی هرکدام از تابلوهای روان از ماژول‌ها استفاده شده است‌. این ماژول‌ها حاوی تعدادی پیکسل ال‌ای‌دی یا SMD هستند. هرچه تعداد این پیکسل‌ها بیشتر و فاصله‌ها به هم کمتر باشد، رزولوشن و کیفیت تابلو روان نیز افزایش می‌یابد و به طبع، روی قیمت تابلو روان هم تأثیر می‌گذارد. در نتیجه این تا حد زیادی به نوع طراحی، هزینه‌ای که شما پرداخت می‌کنید و کیفیتی دارد که شرکت سازنده تابلو روان به کار می‌گیرد. برد کنترل هم می‌تواند اطلاعات ماژول‌ها را به ال‌ای‌دی ارسال کرده و درست مانند یک نمایشگر، آنها را به نمایش دربیاورد.

کیفیت ساخت تابلو روان

کیفیت ساخت تابلو روان نیز فاکتوری است که نمی‌توان در مورد آن نسبی صحبت کرد. از کیفیت ساخت LED ها، نوع برد به کار گرفته، تکنولوژی ساخت و همین‌طور مبدأ برند تک‌ تک قطعات و حتی سیم‌کشی و سیم‌پیچی، از جمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین عواملی هستند که قیمت این محصول را دستخوش تغییرات مهمی می‌کنند. در نتیجه اگر در این مورد تخصص ندارید، ناچار به اعتماد به طراح هستید و به همین جهت، به سراغ طراحان زبردست و حرفه‌ای بروید.

مقاومت در مقابل خوردگی و رطوبت

یکی از روش‌های افزایش مقاومت سیستم‌های الکترونیکی نظیر تابلوهای ال‌ای‌دی، استفاده از واشر بندی و آب‌بندی است. نفوذ باران یکی از جدی‌ترین خطراتی است که سلامت این سیستم‌ها را تهدید می‌کند. مقاومت در مقابل رطوبت و خوردگی تنها زمانی حاصل می‌شود که فضای خلأ درون پنل وجود نداشته باشد. آب ریخته شده به برد و ال‌ای‌دی به‌ مرور زمان می‌تواند موجب ازکار افتادن کل سیستم شود. در نتیجه حتماً نسبت به ضد آب بودن تابلو روان ال‌ای‌دی حساس باشید.

Electronics Red Green Blue LED lights.

هنگام خرید تابلو روان به این موارد توجه کنید

اگرچه شرکت‌های زیادی در زمینه ساخت تابلو روان، طراحی بنرهای ال‌ای‌دی و … فعالیت می‌کنند و قطع به‌ یقین هرکدام از آنها هم ادعا دارد که در حوزه کاری خود بهترین است. اما شما باید به‌ عنوان تصمیم‌ گیرنده نهایی، مشتری و کسی که اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه‌ها ندارد، کمی محتاطانه رفتار کنید. بر اساس فاکتورهای زیر:

  • حتماً در هنگام خرید تابلو روان، گارانتی تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش دریافت کنید.
  • لازم است که کلیه محصولات با ماژول‌های اورجینال طراحی شده و دارای استانداردهای لازم باشند.
  • اصلی‌ترین موضوع در مورد کارکرد صحیح تابلو روان، مقاومت در مقابل برودت، رطوبت، گرد و غبار خواهد بود.
  • شدت نور تابلو روان در ابتدا مهم است؛ اما در صورت استفاده از مصالح درجه چند، به طبع پس از مدتی با افت کیفیت مواجه می‌شود.
  • امکان تهیه تابلو روان بدون فریم و با فریم وجود دارد. قیمت آن‌ها متفاوت است؛ به این موضوع توجه داشته باشید.
  • هزینه نصب، راه‌اندازی و اجرای تابلوها نیز به‌ صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

خرید تابلو روان آماده و سفارشی

در نهایت به سوال مهمی که به‌ طور قطع پس از خواندن این محتوا برای شما ایجاد می‌شود پاسخ خواهیم داد! چگونه تابلو روان آماده و سفارشی‌سازی شده را خریداری کنیم؟

در حال حاضر تابلوسازی ستاره یکی از مجموعه‌های معتبر با سابقه طولانی‌ مدت در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلو تبلیغاتی روان است؛ مزیت مهم این مجموعه، طیف وسیع انتخاب‌ها و نمونه کارهایی خواهد بود که می‌توانید پروژه خود را هم بر مبنای آنها سفارشی‌سازی کنید. هر پروژه در کمترین زمان ممکن طراحی و تحویل می‌گردد. در صورت نیاز عملیات نصب، بی‌نقص و بدون کوچک‌ترین مشکل انجام خواهد شد. قطعات مورداستفاده تماماً دارای گارانتی طلایی بوده و قیمت مناسب تابلوهای روان یکی دیگر از اساسی‌ترین و مهم‌ترین مزیت‌های این مجموعه نسبت به رقبا خواهد بود.

منبع : تابلو سازی ستاره

دکمه بازگشت به بالا