دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

دوره آموزش وردپرس رایگان در وبسافت3 + پشتیبانی

دوره آموزش وردپرس رایگان : یادگیری وردپرس یکی از حیاتی ترین و ارزشمندترین مهارت هایی است که در زمینه طراحی سایت باید یاد بگیرید. من اولا به شما تبریک می گویم که وردپرس را برای یادگیری انتخاب کرده اید و ثانیا وارد سایتی شده اید که در کمترین زمان ممکن می توانید وردپرس را به طور کامل از صفر تا سطح حرفه ای یاد بگیرید. من رضا حیدری به شما قول می دهم که وردپرس را بدون کدنویسی و با کدنویسی مانند آب خوردن یاد خواهید گرفت. قول می دهید تا انتها با ما باشید و اگر سوالی در مورد دوره آموزش وردپرس رایگان داشتید در فرم نظرات زیر بپرسید.

برای شروع به شما توصیه می کنم ویدیوی وردپرس چیست را در سایت وبسافت3 را تماشا کنید تا یک دید کلی از وردپرس داشته باشید و بدانید وردپرس چیست، چگونه کار می کند و چرا باید وردپرس را یاد بگیرید و سپس به آموزش وردپرس ادامه دهیم.

دوره آموزش وردپرس رایگان

دوره آموزش وردپرس رایگان چگونه است؟ همانطور که می دانید، شیوع ویروس کرونا در چند سال اخیر تغییرات زیادی را در جهان ایجاد کرده است. یکی از مهمترین تغییرات در بخش تجارت مردم این بود که بسیاری از مشاغل سنتی از بین رفتند و بسیاری دیگر نیاز به ادامه حیات داشتند و کار خود را آنلاین می کردند. تا به امروز حدود 2 سال از شیوع این ویروس مخوف می گذرد، بسیاری از مشاغل سنتی تبدیل به مشاغل آنلاین شده اند و بسیاری دیگر مجبور به ورود به فضای آنلاین در سال جدید هستند. چرا؟؟ با تغییر سبک زندگی و سبک خرید مردم، خرید آنلاین دیگر برای مردم ترس نیست و به یک عادت تبدیل شده است، به طوری که وب سایت های زیادی افتتاح شده و نیاز به طراحی سایت روز به روز بیشتر می شود به طوری که می گویند بازار طراحی سایت هر روز گرمتر می شود..

https://learn.wordpress.org/courses/

با توجه به تمایل عموم مردم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در سال های اخیر، نیاز به تخصص در زمینه طراحی سایت افزایش یافته است و جالب است بدانید که وقتی صحبت از طراحی سایت می شود، نام «وردپرس» نیز به میان می آید. بنابراین افرادی که قصد راه اندازی وب سایتی برای کسب و کار خود دارند و یا مهارت های طراحی سایت را به عنوان شغل و منبع درآمد کسب می کنند، وردپرس اولین و مهمترین گزینه است. از آنجایی که وردپرس بیش از 90 درصد نیازهای طراحی انواع وب سایت ها را در زمینه های مختلف تامین می کند، بنابراین آموزش کامل وردپرس می تواند مهارت ارزشمندی در زمینه طراحی سایت باشد. اگر هنوز در این زمینه مهارت های لازم را کسب نکرده اید، از ابتدا شروع کنید و قدم به قدم نحوه کار با وردپرس را یاد بگیرید.

دوره آموزش وردپرس رایگان به زبان ساده

اصولاً در حالت کار هر سایت یک کنترل پنل وجود دارد که به ما امکان مدیریت محتوای سایت را می دهد. چه مفهومی داره؟ یعنی ما می توانیم سایت را به زبان آلمانی مدیریت کنیم، مثلاً اگر بخواهیم یک پست جدید در سایت منتشر کنیم یا محتوای بخشی از سایت را ویرایش کنیم یا منوهای سایت را تغییر دهیم یا در قسمت های مختلف خود تغییراتی ایجاد کنیم. وب سایت یا چیزی شبیه به آن، به راحتی می توانیم از طریق پنل مدیریت این کار را انجام دهیم و نیازی به دسترسی به کد منبع نداریم.

وردپرس بهترین ابزار طراحی سایت

به صراحت می توانم بگویم که بیش از 95 درصد این وب سایت با وردپرس طراحی شده است و طبق آمار حدود نیمی از سایت های دنیا وردپرس هستند و 50 درصد آن ها مربوط به وردپرس است که فقط یک سیستم مدیریت محتوا است. و سطح بالایی ندارند. .

اکنون مهارت طراحی سایت با وردپرس به یکی از پردرآمدترین حرفه ها در این زمینه تبدیل شده است و به همین دلیل افراد زیادی از این فرصت استفاده کرده اند. اگر به این رشته علاقه دارید، مطمئناً این مهارت ارزشمند را خواهید آموخت.

یادگیری نحوه کار با وردپرس اولین و مهمترین قدم شما برای تبدیل شدن به یک متخصص وردپرس است، به همین دلیل باید با احتیاط و اصول انجام شود. علاقه و انگیزه شما برای یادگیری بستگی به زمانی دارد که صرف می کنید. یادگیری و … به الیها فکر می کنم 8 روز با وردپرس کار کنم.

با توجه به تعریف وردپرس از وردپرس، بله، تعریف وردپرس اول از همه به 8 روز زمان نیاز دارد.

کنترل پنل وردپرس طراحی زیبا، ساده و کاربردی دارد، بنابراین اگر برای اولین بار وارد کنترل پنل وردپرس شوید، می توانید در عرض چند دقیقه با آن ارتباط برقرار کنید و از نحوه کار و استفاده هر قسمت مطلع شوید. البته به منوها و گزینه های موجود در پنل مدیریت وردپرس بر اساس قالبی که برای وب سایت خود انتخاب کرده اید و همچنین افزونه هایی که نصب می کنید توجه کنید.

معرفی دوره آموزش وردپرس رایگان در وبسافت3

بهترین دوره آموزش وردپرس رایگان در سایت وبسافت3 به آدرس websoft3.com میباشد که در این سایت میتونید وردپرس را از صفر بصورت کاملا رایگان ببینید و طبق نقشه راهی که این سایت برای یادگیری وردپرس تدارک دیده پیش بروید. در زیر عکس دوره آموزش وردپرس رایگان را در سایت وبسافت3 مشاهده میکنید که میتوانید حتی بدون نیاز به ثبت نام جلسات آموزشی پروژه محور را بببینید و همچنین از پشتیبانی رایگان نیز استفاده نمایید.

سایت وبسافت3 در ایران که در زمینه دوره آموزش وردپرس رایگان و برنامه نویسی فعال بوده و امروزه به یکی از بهترین منابع آموزشی در ایران تبدیل شده است و بسیاری از کاربران اینترنتی از آموزش آن استفاده می کنند. در هر رشته شما یک مبتدی یا متخصص با تعریف heistik 3 kids پیدا خواهید کرد. این آموزش در قالب های مختلف از جمله دوره آموزشی وردپرس، فیلم آموزش وردپرس، کتاب آموزش وردپرس، pdf و … می باشد. توسط استاد رضا حیدری شما می توانید از منابع خارجی مانند wordpress.org – wordpress.com – wpbeginner.com websoft3.com برای وردپرس استفاده کنید اما بدون شک برای ما ایرانی ها بهترین منبع برای آموزش وردپرس سایت وبسافت3 است که از طریق لینک روی -down می توانید به آن دسترسی داشته باشید. و از آموزش استفاده. به صورت رایگان از آن استفاده کنید:

وردپرس با کدنویسی:

همانطور که در بالا ذکر شد اکثر افراد فقط بدون کدنویسی وارد دامنه می شوند، اگر می خواهید از وردپرس برای کار و درآمد استفاده کنید بهتر است کدنویسی را یاد بگیرید زیرا فرصت های شغلی و ظرفیت درآمد در کدنویسی وردپرس بسیار بیشتر است. شاید فکر کنید که یادگیری کدنویسی در وردپرس بسیار سخت است، اما اگر علاقه مند هستید و با یک برنامه ریزی مناسب و آموزش اولیه می توانید آن را یاد بگیرید، اصلا اینطور نیست.

دوره آموزش وردپرس فوق حرفه ای

اگر میخواهید وردپرس را بعنوان شغل خود انتخاب کنید و از آن کسب درآمد کنید قطعا مهارت بدون کدنویسی برای شما کافی نخواهید بود و باید مهارت های کدنویسی وردپرس را هم بلد باشید تا بتوانید به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید و هر نوع پروژه طراح سایت را پیاده سازی کنید برای این منظور نیاز به یک دوره جامع و حرفه ای وردپرس دارید که علاوه  آموزش کار با ابزار های آماده مثل صفحه سازهای المنتور و کار با قالب های آماده مثل استادیار و وودمارت، نحوه طراجی قالب وردپرس را نیز به شما آموزش دهد

شما با آموزش طراحی قالب وردپرس میتوانید فرصت های شغلی جدیدی برای خود داشته باشید و درآمد خودتان را افزایش دهید یکی از این فرصت های شغلی بحث تولید و فروش قالب وردپرس است به این صورت که شما یک قالب اختصاصی و حرفه ای برای وردپرس تولید میکنید و آن را در مارکت های فروش قالب و افزونه وردپرس مثل سایت ابزاروردپرس و ژاکت و راست چین برای فروش قرار میدهید.

بعنوان مثال اگر قیمت را 300 هزار تومان قرار دهید و فقط 100 عدد از این قالب بفروشید درآمدی معادل 30 میلیون تومان بدست میارید توجه داشته باشید که این عدد حداقل تعدادی هست که برای فروش قالب درنظر گرفتیم قالب های بسیار زیادی در مارکت های فروش قالب هستند که بیش از چند هزار نسخه فروش داشته اند و درآمد میلیاردی برای تولید کننده به ارمغان اورده اند بنابراین یکی از پوبسازترین حوزه های برنامه نویسی و وردپرس بحث طراحی قالب وردپرس و فروش در ژاکت است برای متخصص شدن در این زمینه و کسب این مهارت ارزشمند روی تصویر زیر کلیک کنید :

دکمه بازگشت به بالا