عمومی

Fantom Falfor من می خواهم Falfor بگیرم!


Vorfor تخیلی من می خواهم Vorfor را جذب کنم! این منطق و دلیل بسیاری از افرادی است که می خواهند Falcon را بخرند یا بخرند و بیشتر آنها این کار را انجام می دهند! امروز می خواهم بدانم که آیا این منطق واقعاً مؤثر است!

خوب ، وقتی این عدد به وجود می آید که وقتی شخصی برای دیدن صفحه 5 یا 6 شما به عنوان مثال Falvor مراجعه می کند ، به شما می گوید که شما خوش بین هستید! زیرا وقتی می بینید که تعداد لایک در پست های شما بسیار کم است ، احتمال نزدیک شدن به صفر صفر است ، بنابراین مراقب باشید!

توجه داشته باشید که وقتی کاربر از صفحه شما بازدید می کند ، شما و صفحه شما تصور بدی خواهید داشت ، چگونه مزخرفات می تواند به من کمک کند ، یا اگر صفحه من وقتی دروغ می گوید ، صفحه من صدمه می زند. ! شما احمق تلقی می شوید! و وقتی صحبت از بهترین مطالب در آینده می شود ، احتمال اینکه آن شخص خیلی کم باشد به این دلیل است که آنها و برند شما حافظه خوبی ندارند !!

الان سریال دیگری می گویند ، حالا یکی دو تا فرقی نمی کند! اما مسئله این است که یک یا دو نفر در اکثریت شرکت نمی کنند ، اما به هر حال ، شما ممکن است فرصتی عالی برای کار با محتوای صفحه داشته باشید ، محتوا و ارسال ها بسیار کم است (من آن را می بینم) و کسی که به صفحه شما می آید و شما هم محتوای خوبی ندارید! پس خود را گول نزنید!

خوب ، در اینجا به این دوستان فالور 🙂 🙂 در پست وبلاگ بعدی ، قصد دارم در مورد مصدومیت واقعی ایرانی فاکوال یا فالولوز را که برای شما زیاد دیده ایم ، برای شما تعریف کنم!

ممنون از کمک شما 🙂

برای من بنویس ، خوشحال خواهم شد اگر تجربه ای بین آنها داشته باشید

همه دمها گرم است

حتما اینستاگرام من را بررسی کنید: instagram.com/mohammadmoosavi_ir



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: Fantom Falfor من می خواهم Falfor بگیرم!

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا