دانش و فناوریعمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

دانلود گام به گام از سایت ترنج بوک

با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی که امکان خرید کتاب های گام به گام برای همه وجود ندارد وبسایت ترنج بوک اقدام به انتشار گام به گام های همه دروس در همه مقاطع کرده است که این امکان را برای همگان فراهم کرده که به صورت کاملا رایگان از این فایل ها استفاده کنند. فایل های رایگان با دسترسی بسیار آسان از ابتدایی تا دوازدهم در سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی در بهترین کیفیت فایل در اختیار دانش آموزان قرار گرفته شده است.

در سایت ترنج بوک ما به این سوال پاسخ داده ایم : پانسیون مطالعاتی چیست

شیوه استفاده از فایل های گام به گام که مورد تایید همه اساتید است این است که دانش آموزان با دانش خود و هر آنچیز که در کلاس های درس فراگرفته اند موارد کتاب را بنویسیند اگر در مطلبی دچار اشتباده شدند یا در یادگیری بعضی از مباحث دچار مشکل شدند از روی مطالب گام به گام شروع به یادگیری و یا حل کردن مسائل مورد نظر شوند.

برای تکمیلی هر چه بهتر فایل ها، از چندین فایل مختلف استفاده شده است که از لحاظ با محتوایی کامل ترین فایل ها در سایت ترنج بوک موجود باشد و دانش اموز اگر در اولین فایل به نتیجه دلخواه نرسید قطعا در فایل دوم نتیجه دلخواه را پیدا کند وهم چنین تیم ترنج بوک برای راحتی هر چه بهتر فایل های را طبق هر فصل به صورت جداگانه در سایت منتشر کرده که دانش آموزبه راحتی در فصل مورد نظر خود به نتیجه دلخواه برسد.

در سایت ما به راحتی به فایل با کیفیت گام به گام ریاضی دوازدهم انسانی دسترسی دارید. برای پیدا کردن فایل ها ی گام به گام در وبسایت در قسمت سرچ، گام به گام مورد نظر بعد از آن مقطع خود را وارد کرده و در مرحله آخر رشته خود را وارد کنید برای مثال گام به گام دوازهم تجربی که با این شیوه سرچ کردن به راحتی به گام به گام مد نظر دسترسی پیدا خواهید کرد. برای دانلود فایل های گام به گام بر روی کادر های سبز رنگ کلیک نمایید بعد از آن منتظربمانید تا فایل به صورت کامل دانلود شود و بعد از آن میتوانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای دانلود فایل ها باید فیلتر شکن خود را خاموش کرده و بعد از آن اقدام به دانلود فایل ها نمایید.

در سایت ترنج بوک گام به گام گسسته دوازدهم را دانلود نمایید. برای دانلود راحت تر فایل ها در صورتی که از کامیپیوتر استفاده میکنید از برنامه IDM و برای کسانی که از گوشی های موبایل یا تبلت استفاده می کنند از نرم افزار ADM استفاده نماید و برای دسترسی راحت تر به فایل های گام به گام از نرم افزارAdobe Reader ، برای اجرای راحت تر فایل ها استفاده نمایید. و اگر در دانلود موارد با مشکلی مواجه شدید میتوانید در قسمت نظرات کاربران مشکل مربوطه را بنویسید که در اسرع وقت کارشناسان سایت در صدد برطرف کردن مشکل مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

دکمه بازگشت به بالا