عمومی

Corona به عوامل سریال Giso (Romance 2) آلوده شد!


این روزها بسیاری از افراد مشهور در برابر بیماری عروق بیماری کرونا قلب مصون نیستند. تاج گذاری منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه در روزهای اخیر تیترهایی را ساخته است. دنبال من باشید تا خبر را ادامه دهید.

عوامل سریال گیسو
عوامل سریال گیسو

بعد از تایید خبر منوچهر هادی کورونا برخی از عناصر سری Romantic 2 باعث ایجاد جنجال در شبکه های اجتماعی شده اند. این کارگردان جوان و مشهور سینمای ایران چند ساعت پیش با انتشار پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد و خبر تاج گذاری وی را تأیید کرد.

منوچهر هادی به همراه همسر و دخترش
منوچهر هادی به همراه همسر و دخترش

منوچهر هادی ، همسر یکتا نصیر و پرفروش مانند آین بگال ، رحمان 1400 ، من سالوادور نیستم و سریال های مشهوری مثل آشیخانه و دل ، امروز صبح به طرفداران خود اطلاع داد که آزمایش تاج گذاری مثبت است. وی در متن منتشر شده خود نوشت:

سلام ، امروز در اینستاگرام اخباری منتشر شده است و برخی از دوستان و هواداران محترم من از صفحه من که کرونا را گرفته ، نگران هستند. باید بگویم که یک هفته پیش کمی سرفه کردم ، زنگ زدم و به خانه آمدم تا تحت آزمایش کورنال قرار بگیرم و روز بعد جواب مثبت بود. شب کمی مضطرب ، لرزان است و فردا خوب خواهد بود. پزشک متخصص به من توصیه می کند که دو هفته در خانه سنگ بزنم و خانه را نرم بگذارم تا به دیگران آسیب نرسانم. پیش تولید رمانتیک روزهای پایانی خود را با قوت تر از گذشته می گذرد ، زیرا همه نمایندگان در دفتر تولید کار می کنند و ما به زودی کار را شروع خواهیم کرد. ممنون که نگران من بودید برای همه شما آرزوی سلامتی دارم و خدا از شما مراقبت می کند

کاکتوس ناصر با تاج قرارداد بست
کاکتوس ناصر با تاج قرارداد بست

پس از انتشار و تأیید خبر آلودگی منوچهر هادی به ویروس کورونا ، همسرش یکتا ناصر هم اکنون نیز در صفحه اینستاگرام خود از این عفونت خبر داده و نوشت:

وی ادامه داد: “از همه دوستان و عزیزانم که با من مهربان هستند و اضطراب من را دارند سپاسگزارم ، اما اکنون در قرنطینه هستم و بیماری ما به هیچ وجه خطرناک نیست. برای شما همه آرزوی سلامتی ، صبر و پشتکار دارم و امیدوارم که با هم مهربان باشیم. همه ما زخمهایی در زندگی داریم که با شایعات درمورد دیگران قابل درمان نیستند. برای عشق شما آقایان.

بازیگران سریال عاشقانه 2
بازیگران سریال عاشقانه 2

اما این همه چیز نیست اندکی قبل از انتشار این انتشار توسط هادی ، علی رضا کاظمی ، نویسنده سریال عاشقانه 2 ، بدون ذکر نام خود ، خبرهای منوچهر هادی ، کارگردان پروژه عاشقانه 2 را که از الماس گرفت و همچنین تهیه کننده و کارگردان تولید این اثر که از بیماری قلب و عروق قلب رنج می برد ، فاش کرد. سریال Romantic 2 در روزهای اخیر در مرحله پیش تولید بود و به نظر می رسد که نویسنده این اثر از بی تفاوتی منوچهر هادی نسبت به اوضاع فعلی و اصرار برای ادامه فعالیت خود ناراضی است.

در این رابطه کاظمی توضیح داد:

بعد از دو سال نوشتن و بازنویسی بی پایان ، این سریال به مرحله پیش تولید رسیده است و امروز کارگردان ، تهیه کننده و کارگردان تولید این سریال اعلام شده و به بیمارستان منتقل شده است. اصرار بر تولید فیلم و عادی سازی اوضاع برای عوامل فیلم قطعاً به فاجعه منجر خواهد شد.

ساعاتی پس از انتشار این متن ، هادی پست خود را منتشر کرد و از ادامه روند تولید عاشقانه با روال قبلی خبر داد. به نظر می رسد تفاوت هایی بین نویسنده و کارگردان این سریال در رابطه با روند تولید این سریال در شرایط فعلی وجود دارد.

کاربران شبکه مجازی پس از ارسال مطالب فوق ، واکنشهای مختلفی درمورد خبر تاجگذاری منوچهر هادی و عوامل این سریال عاشقانه ابراز کرده اند. برخی معتقدند پیش تولید این زنجیره به دلیل بحران فعلی باید متوقف شود. اما گروه های دیگر از کارهای هادی دفاع می کنند و به فعالیت های هنری در حال انجام با لزوم حفظ پروتکل های سالم اعتقاد دارند و هنوز مشخص است که آیا این امر باعث به تأخیر افتادن تاریخ فیلمبرداری سری 2 عاشقانه خواهد شد یا اینکه آیا منوچهر هادی تولید این پروژه را ادامه خواهد داد یا خیر.


نظر شما در مورد این روند چیست؟ آیا عوامل این فیلم و سریال های تلویزیونی باید این روزها کار خود را ادامه دهند؟ یا آیا شما موافقت خود را برای لغو روند کار و تأخیر در ادامه کار آن برای زمان امن تر انجام می دهید؟

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: Corona به عوامل سریال Giso (Romance 2) آلوده شد!

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا