عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

خدمات قالیشویی در جنت آباد

ساکنان منطقه 5 تهران برای رفع نیازهای خود می توانند با شرکت قالیشویی در جنت آباد تماس حاصل کنند. قالیشویی در جنت آباد خدمات متنوعی را برای شهروندان تهرانی در نظر گرفته است که در تمام روزهای سال از جمله ایام نزدیک به عید نوروز در دسترس آنها قرار دارد.

قالیشویی در جنت آباد

قالیشویی جنت آباد چه خدماتی را ارائه می  کند؟

مرکز قالیشویی در جنت آباد خدمات مختلفی را متناسب با درخواست مشتریان ارائه می کند. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شستشوی انواع فرش

شستشوی فرش یکی از خدماتی است که قالی  شوییهایجنت آباد در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می دهند. انواع مدل  های فرش ماشینی و دستبافت در قالیشویی شسته می  شود. برای شستشوی فرش  ها باید چند مرحله به  دقت طی شود که عبارتند از:

پاک کردن گرد و غبار

اولین مرحله  ای که  قالی شویی جنت آباد جنوبی برایشستشوی فرش انجام می  دهد پاک کردن گرد و غبار از روی آن است. دستگاه گردگیری قادر است تمام گرد و غبار موجود در فرشرا پاک  کند.

خیساندن فرش و استفاده از مواد شوینده

در مرحله دوم نوبت به خیساندن فرش و تمیز کردن آن با مواد شوینده می رسد. پرسنل قالی شویی ابتدا فرش را به خوبی خیسانده و بعد مواد شوینده را برای تمیز کردن آلودگی  های آن استفاده می  کنند. مواد به کاررفته باید با توجه به جنس و الیاف هر فرش  انتخاب شود. دستگاه قالی شویی روی فرش به حرکت درآمده و قسمت  های مختلف آن را با مواد شونده به طور کامل شستشو می  دهد.

آبکشی فرش

فرش بعد از شستشو با مواد مناسب باید آبکشی شود تا تمام آلودگی  ها و مواد شوینده از آن خارج گردد. شرکت قالی شویی  در جنت آباد این کار را با استفاده از تجهیزات آبکشی انجام می  دهد.

آبگیری فرش

آبگیری فرش اقدام بسیار مهمی است زیرا اگر فرش به مدت طولانی خیس باشد دچار پوسیدگیخواهد شد. قالی شویی تهران برای انجام این مرحله از دستگاه مخصوص آبگیری فرش استفاده می  کند.

خشک کردن فرش

برای خشک کردن فرش می  توان از نور آفتاب یا دستگاه  هایی که به این منظور طراحی شده  کمک گرفت .

بسته بندی و  تحویل فرش

فرش  ها بعد از خشک شدن باید به مشتریان تحویل داده شوند. پرسنل قالی شویی در جنت آباد ابتدا فرش را به دقت بسته  بندی و سپس آن را به محل مورد نظر مشتری منتقل می  کنند.

قالی شویی جنت آباد

ترمیم و رفوگری فرش

ترمیم و رفوگری انواع فرش دستبافت و ماشینی یکی دیگر از خدماتی است که قالیشویی جنت آباد شمالی در دستور کار خود قرار داده است . با ارائه این خدمات می  توان عیوب فرش را برطرف کرد. فرش  ها دچار آسیب  های مختلفی می  شوند از جمله پارکی، بیدخوردگی، سوختگی و… برای ترمیم فرش آسیب دیده باید از روشی متناسب با نوع خرابی آن استفاده کرد.

خدمات ترمیم و رفوگری فرش به دو دسته قابل تقسیم بندی است. دسته اول اقداماتی هستند که برای رفوگری جزئی فرش انجام می شوند. این خدمات را می  توان در منزل مشتری ارائه داد. به طور مثال شرکت قالیشویی در تهران برای ترمیم ریشه  های فرش از خدمات ریشه بافی در محل استفاده می کند. نوع دیگری از خدمات رفوگری هم وجود دارد که برای ارائه آن باید فرش را به قالیشویی انتقال داد. برطرف کردن چروکیدگی  فرش از جمله این خدمات است.

مبل شویی

بسیار از مشتریان که با شرکت قالیشویی در جنت آباد تماس می  گیرند نیاز به خدمات مبل  شویی دارند. مبل شویی جزو خدماتی است که در منزل مشتری انجام می  شود.  بنابراین برای استفاده از آن نیازی به جا به جایی مبلمان به شرکت قالی شویی نیست. مبل شویی باید به وسیله نیروهای متخصص و مجرب قالیشویی انجام شود تا مبلمان از هرگونه آسیب  احتمالی در امان بماند. در تولید مبلمان از انواع روکش مثل چرم، کتان، پشم، لنین، پلی استر، مخمل و… استفاده می شود. شرکت قالیشویی می تواند تمامی این موارد را به نحو مطلوب شستشو دهد.

پرسنل شاغل در قالی شویی تهران جنت آباد برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان از تخصص و مهارت کافی برخوردارند. این نیروها بهترین روش  ها را برای تمیز کردن انواع مبلمان انتخاب می کنند. انتخاب روش شستشوی مبلمان با توجه به رنگ، جنس پارچه و سن آن انجام می  شود. خدمات مبل شویی انواع لکه  های موجود روی مبلمان مثل دوده، جوهر، خودکار، آبمیوه و… را به خوبی برطرف می  کند. بهترین قالی شویی جنت آباد آماده پاسخگویی به درخواست مشتریان برای شستشوی انواع مبل، صندلی، خوشخواب، میز و… است.

قالیشویی تهران

شستشوی موکت در محل؛ از خدمات قالیشویی جنت آباد

موکت  ها از تنوع زیادی برخوردارند. این کفپوش  ها در بسیاری از فضاها استفاده می  شوند. نکته نهمی که باید در رابطه با شستشوی موکت مورد توجه قرار گیرد حساسیت بافت آن است. بافت این نوع از کفپوش ها در مقایسه با انواع فرش حساسیت بیشتری دارد. به همین دلیل شستشوی صحیح موکت مسئله بسیار مهمی به شمار می رود. استفاده از روش  های نامناسببرای شستشوی موکت می  تواند صدمات جدی به آن وارد کند.

قالیشویی منطقه پنج تهران خدمات شستشوی موکت را به صورت تخصصی ارائه می  کند. پرسنل قالی شویی قبل از شروع عملیات شستشو ابتدا موکت را از جهات گوناگون مثل جنس، رنگ، متراژ و … بررسی می  کنند. در بسیاری از فضاها موکت را در کف اتاق، پذیرایی و… می چسبانند. انجام این کار مانع از حرکت آن روی سطح می شود. در چنین حالتی برای تمیز کردن کفپوش منزل یا محل کار باید از خدمات شستشوی موکت در محل استفاده شود. شرکت قالیشویی در جنت آباد  برایشستشوی این کفپوش  ها از روش خشکشویی استفاده می کند.

امکان رزرو آنلاین انواع خدمات قالی شویی در جنت آباد

بدون شک دسترسی آسان به خدمات نقش مهمی در جلب رصایت مشتریان دارد. مجموعه قالیشویی یسنا شرایطی را مهیا کرده است که مشتریان با استفاده از آن می توانند انواع خدمات را به صورت آنلاین رزرو کنند. متقاضیان برای رزرو خدمات کافیست به آدرس اینترنتی https://ghalishooieyasna.com مراجعه نمایند. خدمات این مرکز شامل شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی، رفوگری فرش، شستشوی انواع مبل، پرده، تشک و…. می  شود. قالیشویی یسنا خدمات خود را با تضمین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته در دسترس متضاقیان قرار داده است. برای استعلام قیمت قالیشویی جنت آباد با شرکت قالیشویی یسنا در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا