مزیای چاپ سررسید برای کسب و کارها

چرا سررسید تبلیغاتی پیوندی با خط مشی ارتباطی شرکت شما می باشد؟

در عصر دیجیتال، ممکن است از خود بپرسید که هدف از سررسید تبلیغاتی شرکت چیست. به دور از غرق شدن در فراموشی، سررسید تبلیغاتی، درست مانند مجلات کارمندان یا تبلیغات کاغذی، به یک پیوند استراتژی بازاریابی شرکتی تبدیل شده است که اکنون در سیاست های ارتباطی بین رشته ای ادغام شده است. ایجاد سررسید سفارشی، مطابق با یک تقویم یا سال تحصیلی، شرکت ها یا مشاغل را قادر می سازد تا حضور خود را با استفاده از یک شی معمولی و به راحتی قابل شناسایی حاوی تمام پیوندهای لازم به دنیای وب تقویت کنند.

یک سررسید دارای ماندگاری خاصی است که جهان دیجیتال به دلیل ماهیت گذرا نمی تواند با آن مطابقت کند. سررسید، به عنوان منبع ارتباط جهانی، هویت گرافیکی، صفحات رنگی، آرم، فلسفه و خلاقیت های اصلی شرکت را در بر می گیرد. همچنین آدرس  ها را به اتصالات احتمالی ارسال می  کند، بدون اینکه ذکر شبکه  های اجتماعی که شرکت شما در آن ها فعال است را فراموش کند. کسب و کار تکمیلی و سایر اطلاعات ضروری برای مشتریان شما با گنجاندن تصاویر خود شرکت در مدل های مختلف سررسید، آن ها را غنی می کند.

چرا سررسید تبلیغاتی برای بازاریابی عالی هستند؟

اهمیت بازاریابی برای شرکت ها در سراسر جهان با رشد کسب و کار، افزایش می یابد. شرکت ها باید تلاش بیشتری برای رشد و معرفی خود به عنوان یک برند معتبر در بازار داشته باشند. این امر مستلزم برنامه ریزی، استراتژی و اجرای دقیق است. این کار شامل یک شبکه بزرگ با افراد با نفوذ، حفظ روابط با کسانی است که در حال حاضر دارید و ایجاد تعامل مثبت می باشد. اگر شرکت ها می  خواهند برند خود را تبلیغ کنند و برای برندشان آگاهی ایجاد کنند، اینها الزامات قطعی برای هر کسب  و کاری هستند. به منظور تثبیت نام تجاری خود و رشد بیشتر آن، می توانید از چندین استراتژی آزمایش شده، استفاده کنید که معمولاً توسط کارشناسان بازاریابی در سراسر جهان استفاده می شود.

امروزه هر کسب  و کاری در تلاش است تا راه  های مؤثری را بیابد که به آن ها کمک کند تا کسب  و کار خود را ارتقا دهند و آن را به ارتفاعات جدیدی برسانند. آن ها به اهمیت قابل مشاهده بودن برای مخاطبان هدف خود برای ایجاد آگاهی برای برندهای خود پی برده اند. به زبان ساده، مقدار فراخوان باید ساده، واضح و کوتاه باشد.

با این حال، در زمان حاضر، به ندرت استراتژی  های بازاریابی وجود دارد که تأثیر طولانی  مدت بر مخاطبان بگذارد. این دقیقاً جایی است که الزامات ایجاد سررسید تبلیغاتی و تقویم های شرکتی مانند تقویم دیواری جذاب ایجاد می شود. این کار می تواند یک استراتژی موثر برای ارتقای برندها و کسب و کارها در بلندمدت باشد. همچنین به همین دلیل است که شرکت  ها به سراغ چاپ سررسید تبلیغاتی و چاپ تقویم با آرم شرکت می  روند تا برندهای خود را بیشتر در معرض دید عموم قرار دهند.

در داخل یک سازمان یا خارج از آن، استراتژی های تبلیغاتی و چاپ هوشمند می تواند شما را به مسیر طولانی برساند. امروزه مردم اغلب احساس می کنند که چاپ کاغذ منسوخ شده است، اما چیزهای کوچکی مانند چاپ سررسید تبلیغاتی می تواند راه درستی برای قرار دادن برند شما بر روی نقشه باشد. چاپ سررسید تبلیغاتی و تقویم شرکتی می تواند ابزاری موثر برای ایجاد هویت منحصر به فرد تجاری و گسترش کسب و کار شما باشد. هم سررسیدها و هم تقویم ها اهداف متفاوتی را برای شناخت برند انجام می دهند. با این حال، یکی از جنبه های مشترک بین آن ها این است که آن ها برای مدت طولانی با مردم می مانند، بنابراین از منظر بازاریابی بر تجارت تأثیر مثبت می گذارند.

چگونه سررسید تبلیغاتی گزینه بهتری نسبت به سایر انواع پلت فرم های تبلیغاتی هستند؟

به عنوان مثال، اگر شخصی ترجیح دهد به جای سررسید، تجارت خود را در رادیو بازاریابی کند، ممکن است نتواند به مخاطبان مورد نظر خود دست یابد. از آنجایی که یک تبلیغ پخش می شود و تعداد زیادی شنونده در آن حضور دارند، نمی توان گفت که آیا تبلیغ شما به مخاطب دقیقی که می خواهید هدف قرار دهید می رسد یا خیر. علاوه بر این، حتی اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که به مخاطبان خاص خود دسترسی پیدا کنید، هزینه پخش همان آگهی برای یک سال بسیار گران خواهد بود. علاوه بر این، احتمالاً با گذشت زمان از نظر شنوندگانی که حوصله گوش دادن به همان آگهی را با گذشت زمان ندارند، رقیق می شود.

از طرف دیگر، در مورد سررسیدها و تقویم  ها، برای مدت زمان طولانی  تری با مخاطبان هدف مرتبط بمانند، و حداقل یک سال از آن ها استفاده می  شود، زیرا تقویم  ها و سررسیدها برای یک سال اعتبار دارند.

چرا از سررسید تبلیغاتی برای اهداف بازاریابی استفاده کنیم؟

سررسیدها به ایجاد تصویر برند و ایجاد وفاداری در صنعت کمک می کنند

سررسیدها دارای لمس شخصی خاصی هستند، به این معنی که به برندها اجازه می دهند با مخاطبان هدف صحیح، در تماس باشند. آن  ها بسیار حرفه  ای به نظر می  رسند، زیرا سررسیدها نام و لوگو شرکت را به نمایش می  گذارند، بنابراین کسب  و کارها معتبرتر و حرفه  ای  تر به نظر می  رسند.

هنگامی که شرکت  ها با سطح حرفه  ای بودن که توسط سررسیدهای شرکتی تراوش می  کنند، از یک مشتری بالقوه بازدید می  کنند، تصوری واقعی ایجاد می  کنند و در آن ها اعتماد ایجاد می  کنند تا از محصولات و یا خدمات خود استفاده کنند.

تقویم ها و سررسیدها به ایجاد عادات کاری خوب در متخصصان کمک می کنند، زیرا به آن ها کمک می کنند تا کارهایی را که باید انجام شود، یادداشت و برنامه ریزی کنند. در نتیجه نگهداری از این محصولات از طریق برنامه ریزی روزانه نشان دهنده بسته شدن و مالکیت است، بنابراین منعکس کننده حرفه ای بودن بیشتر از انتهای شرکت ها است.

چرا شرکت ها باید سررسید تبلیغاتی را هدیه دهند؟

هدایای شرکتی در زمان  های اخیر بسیار رایج شده است و با طیف گسترده  ای از مزایای برای مشاغل در سراسر جهان همراه است. برخی از مزایای هدیه شرکتی به شرح زیر است:

هدیه دادن سررسیدهای شرکتی بهترین راه برای نشان دادن قدردانی شما نسبت به کارمندان است و به آن ها انگیزه می دهد تا برای رشد شرکت بیشتر تلاش کنند.

اگر کارآموزانی در شرکت خود دارید، این سررسیدها برای آن ها خاطره خواهد بود و نشانی از حسن نیت شرکت شما خواهد بود.

سررسیدهای تبلیغاتی به شرکت  ها کمک می  کنند تا در درازمدت، در داخل و خارج از شرکت، دیده شوند و برند خود را به رسمیت بشناسند.

هنگامی که سررسید شرکتی را به مشتریان می دهید، آن ها همیشه شرکت شما را به یاد می آورند و به احتمال زیاد در آینده از خدمات شما استفاده خواهند کرد.

قابل توجه است که تغییرات کوچک به ایجاد تفاوت های عظیم کمک زیادی می کند. بنابراین، سررسیدهای تبلیغاتی با نام و لوگو شرکت باید توجه همه را به خود جلب کند.

با مزایای ذکر شده در بالا، شرکت ها می توانند راه طولانی را برای رشد یکپارچه و سریع تجارت خود طی کنند. سررسیدها راه حلی عالی برای ایجاد یک اثر ماندگار، ایجاد اعتماد در چشمان مشتریان و ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان احتمالی و سایر شرکت های صنعت به شرکت ها ارائه می دهند.

آمارها نشان می دهد که سازمان ها در سراسر جهان به طور فزاینده ای از تمام امکانات چاپ سررسید و چاپ تقویم استقبال می کنند تا کسب و کار خود را در کانون توجه قرار دهند. این نه تنها به شرکت  ها کمک می  کند تا سرنخ  های بالقوه برند خود را جذب کنند، بلکه به آن ها کمک می  کند تا از رقبا جلوتر بمانند. علاوه بر این، چاپ سررسید و تقویم  های شرکتی از تولیدکنندگان معتبر می  تواند به ایجاد حسن نیت زیادی برای یک تجارت کمک کند، زیرا این محصولات معمولاً برای مدت طولانی نزد مردم باقی می مانند. از این رو، آن ها احتمالاً هر زمان که به محصولات یا خدمات مشابه نیاز داشته باشند، کسب و کار شما را به خاطر خواهند آورد.

سررسید تبلیغاتی چه کاربردهایی می تواند داشته باشد؟

تحقیقات بازار پانل خاطرات یک روش تحقیق کیفی است که به موجب آن از تعدادی از پاسخ دهندگان خواسته می شود تا سابقه ای از تجربیات یا مشاهدات خود را در یک دوره زمانی خاص نگه دارند. این روش عمدتاً در تحلیل رسانه ها و تبلیغات استفاده می شود، اما در سایر بخش ها نیز نتایج خوبی به همراه داشته است. به عنوان مثال، شرکت  های تبلیغاتی ممکن است دوست داشته باشند برای تحقیقات بازار پانل، از سررسید تبلیغاتی استفاده کنند تا ارزیابی کنند که مردم چه زمانی آگهی  شان را بیشتر مشاهده می  کنند، چه احساسی دارند پس از تماشای آگهی و اینکه آیا تمایل بیشتری به خرید محصول دارند یا خیر.

روش اصلی نوشتن در سررسید تبلیغاتی هنوز یک ابزار تحقیقاتی محبوب است. بسیاری از بخش  های مختلف ممکن است بخواهند از این روش به  ویژه در زمان  های نظارت استفاده کنند، به  عنوان مثال، یک شرکت شیرخشک کودک ممکن است از مادران بخواهد که پیشرفت کودک خود را هنگام تغذیه با شیر خشک تا زمانی که آن ها را با غذای کودک آشنا کنند، توضیح دهند. با اجازه دادن به مادران برای نوشتن پیشرفت کودک خود در یک سررسید تبلیغاتی، مشتری می تواند یک رکورد زمان بندی شده از تغییرات داشته باشد، مادر ممکن است علاقه مند شود و مشتاق باشد که این را ثبت کند و یادداشت ها را دقیق کند. از دیدگاه یک محقق، به دلیل حجم کاغذ و فرآیند طولانی کدگذاری که در ارزیابی هر ثبت وجود دارد، ممکن است این کار از مصاحبه یا حتی سررسید تبلیغاتی زمان  برتر باشد. با این حال، نتایج تولید شده اغلب می تواند با کیفیت خوب و موفق باشد.

چرا سررسید تبلیغاتی محبوب است؟

همه از سررسیدهای تبلیغاتی استفاده می کنند، به همین دلیل است که آن ها اقلام هدیه ای محبوب هستند. انتخاب سبک های خاطرات و مجله می تواند با نام، اطلاعات شرکت یا جزئیات یک رویداد شخصی شود.

سررسیدها به طور روزانه مفید هستند و برداشت های روزانه، هفتگی و ماهانه برند را ارائه می دهند. اگرچه برخی احساس می کنند که فناوری این موارد را کنار زده است، اما واقعیت این است که آن ها اکنون ارزش جدیدی پیدا کرده اند. آن ها کمتر رایج و رایگان شده اند، سررسیدهای تبلیغاتی در تقاضا افزایش یافته اند.

می توانید سبک مناسب خود را برای هدایای شرکتی، قدردانی از کارکنان یا به عنوان لوازم اداری ساده، هدایای قدردانی از کارمندان و البته بازاریابی برند، از میان انواع سبک  های لوکس و مدرن سررسید تبلیغاتی انتخاب کنید که می  بینید محصولات همه  کاره  ای هستند که توسط اکثر مخاطبین تجاری مورد استقبال قرار می  گیرند.

آیا مردم هنوز هم سررسیدهای تبلیغاتی را می خواهند؟

در حالی که برنامه ریزی های زیادی با استفاده از فناوری انجام شده است، بررسی ها نشان می دهد که 48٪ از افراد شاغل به تقویم های دیواری مراجعه می کنند (بیش از 40٪ که تقویم ها را روی رایانه مشاهده می کنند). 78 درصد از مشاغل در دفاتر خود تقویم دیواری چاپ می کنند (با میانگین 2 عدد در هر کسب و کار). و از آنجایی که 50 درصد از مردم پذیرفته اند که صفحات تقویم را از رایانه چاپ می کنند تا نسخه چاپی داشته باشند، پتانسیل روشنی برای سررسیدهای تبلیغاتی شما وجود دارد.

نمایندگان فروش یا کارکنان میدانی ممکن است یک سررسیدهای تبلیغاتی را کاربردی  تر بدانند و می  تواند به پشتیبان  گیری از مشکلات فنی اجتناب  ناپذیری که هنگام ثبت یادداشت  های شغلی تجربه می  شوند، کمک کند.

یک سررسید تبلیغاتی با کیفیت بالا که نام گیرنده روی جلد آن حک شده است یک هدیه دوست داشتنی است. اگر در حال برنامه ریزی برای دادن هدایای پایان سال هستید، یک سررسید تبلیغاتی کاملاً زمان بندی شده است تا شما را در خط مقدم افکار آن ها در سال جدید نگه دارد.

اگر کارمندان جدید را برای شروع سال جدید وارد کنید، یک سررسید تبلیغاتی با محتوای سفارشی شرکت راه بسیار خوبی برای ارائه مطالب مرجع و تشویق یادداشت برداری است و در عین حال به آن ها خوشامد می گویید.

چرا سررسیدهای تبلیغاتی را برای کمپین تبلیغاتی انتخاب کنید؟

همانطور که در بالا ذکر شد، ارجاع منظم به یک سررسید یا تقویم به معنای شانس بیشتری برای انتقال پیام بازاریابی شماست. اگر قرار است کمپین شما به صورت پست مستقیم باشد، سررسیدهای تبلیغاتی بهترین گزینه هستند. آن ها هزینه های حمل و نقل شما را پایین نگه می دارند و بسته بندی و توزیع آن ها آسان است. یک سبک سررسید وجود دارد که با برند، مخاطبان و بودجه شما مطابقت دارد.

79 درصد از مردم به جای دور ریختن محصولات تبلیغاتی، آن ها را ارسال می کنند. بنابراین ممکن است شخص دیگری در دفتر، به یک سررسید نیاز داشته باشد، بنابراین نام تجاری شما هنوز در معرض نمایش است.

نکات کلیدی که هنگام طراحی یک سررسید تبلیغاتی باید به خاطر بسپارید

فکر کنید، آیا می خواهید هر روز به آن نگاه کنید؟ آیا از نظر بصری جذاب و در تنظیمات مربوطه مناسب است؟ اگر مشتری یا مشتری بالقوه شما مشتری دیگری را دریافت کرده باشد، آیا مشتری شما خواهد بود که به جایگاه خود افتخار می کند؟

از فرصت پیام رسانی حداکثر استفاده را ببرید. وب  سایت و لوگو خود را به هر صفحه سررسید اضافه کنید و پیام  های مربوط به فصل یا دانش ارزشمند صنعت را به آن اضافه کنید. در یادداشت  های روزانه، صفحات محتوایی را به صورت دوره  ای اضافه کنید که مفید و آموزنده باشد تا شانس نگهداری آن  ها را افزایش دهید و در عین حال برند خود را به عنوان کارشناسان صنعت قرار دهید.

آیا تعهد زیست محیطی را ترویج می کنید؟ چاپ روی مواد بازیافتی را در نظر بگیرید یا به سررسید خود یک عملکرد دوم بدهید (مانند جعبه مداد یا زیر لیوانی).

اگر سازمان شما از یک موسسه خیریه یا سازمانی حمایت می  کند که از قرار گرفتن در معرض دید، بهره بیشتری می  برد، تصاویر و محتوای آن  ها را درج کنید و نسخه  هایی را جهت فروش برای جمع  آوری سرمایه در اختیار آن ها قرار دهید. وجدان اجتماعی و حمایت جامعه چیزهایی هستند که مشتریان از سوی تامین کنندگان ارزش قائل هستند.

زودتر آنها را بیرون بیاور! اگر آن را خیلی دیر بگذارید، خودشان می خرند. آن وقت احتمال کمی وجود دارد که شما استفاده کنید.

برگرفته شده از:

ایرانیان پک

چاپ و بسته بندی پینترست

شرکت بسته بندی یوتیوب

دکمه بازگشت به بالا