سلامتی و پزشکی

8 باور اشتباه در آرایش صورت که باید بدانید

8 باور غلط درباره آرایش که باید بدانید

بسیاری از افراد تصورات اشتباهی در مورد آرایش دارند که منجر به سوال در مورد زیبایی آنها می شود. در واقع بسیاری از افراد از نادرست بودن این باورها غافل هستند و بنابراین با استفاده از آنها آرایشی که باید به زیبایی آنها منجر شود برعکس عمل می کند. در اینجا چند نقص رایج در این زمینه وجود دارد. پس به ما بپیوندید

  1. از پنکیک در تمام صورت استفاده کنید

بسیاری از زنان پس از انجام آرایش، پنکیک را روی صورت خود می مالند تا درخشندگی پوشش پودری از بین برود. با انجام این کار، تلاش شما کاملاً بیهوده خواهد بود. استفاده از پنکیک برای همه مناسب نیست و جذابیت پودر و کانسیلر را از بین می برد. بهتر است از پنکیک برای قسمتی که به آن نیاز دارد استفاده کنید و با استفاده از سایه و نور جذاب تر شوید. ما به شما توصیه می کنیم در این زمینه استفاده کنید پنکیک صورت از بهترین برندهای ایرانی یا فرانسوی مانند Flormar، Calista و Supermax. این مارک ها گران هستند و پنکیک ها با دست ساخته می شوند، نه اینکه روی صورت شما مالیده شوند.

  1. با چشمان بسته خط چشم بزنید

با چشمان بسته خط چشم بزنید

شاید دیده باشید که افراد هنگام کشیدن خط چشم چشمان خود را بسته اند. با این حال، این اشتباه است زیرا بستن چشم ها در حین کشیدن خط چشم، موقعیت چشم را نادرست می کند و ظاهر کلی آرایش را از بین می برد. به همین دلیل بهتر است خط چشم را با چشمان باز درست کنید تا زیبا شود و حالت چشم ها در حالت باز بهتر شود.

  1. استفاده بیش از حد از کانسیلر

نحوه استفاده از کانسیلر نیز بسیار مهم است. به خصوص برای افرادی که خطوط ریز دور چشم خود دارند. یکی از رایج ترین اشتباهات آرایشی استفاده زیاد از کانسیلر در نزدیکی چشم است. وقتی از کانسیلر زیاد استفاده می کنید; این کار خطوط چین و چروک دور چشم را آشکار می کند و شما را پیرتر نشان می دهد. همیشه بهتر است از مقدار کمی کانسیلر استفاده کنید و آن را در ناحیه پوست سر اطراف چشم و زیر پلک ها بمالید. می توانید آن را به آرامی به سمت بالا پخش کنید.

انواع کانسیلر مایع و جامد قیمت ها یکسان نیست. یک کانسیلر خوب برای چشم یا صورت می تواند از برندهای پودر، تارت، رولوشن، کالیستا، هدی بیوتی و … باشد. زیرا این برندها مقرون به صرفه هستند و کانسیلرهای متنوعی در رنگ های متنوع دارند.

  1. قبل از آرایش صورت خود را زیاد بشویید

اگرچه پاکسازی و پاکسازی صورت اولین و مهمترین قدم در آرایش است، اما در حالی که هر خانمی انواع پوستی دارد و پوست ما به مرور زمان تغییر می کند. همچنین باید با دانستن نوع پوست خود تعداد دعوت نامه ها را محدود کنید. در حالت ایده آل، شما باید دو بار در روز، یک بار در صبح و یک بار در شب قبل از خواب شستشو دهید. بهترین راه برای شستن صورت استفاده از یک پاک کننده ملایم است. خوردن اسانس های طبیعی می تواند تاثیر شگفت انگیزی روی صورت شما داشته باشد و حتی کار یک پاک کننده را انجام دهد.

  1. روی مژه های کم ریمل ریمل نزنید

برخی از افراد فکر می کنند که او نباید برای ریمل زدن روی مژه های پایینی از ریمل استفاده کند. این اشتباه است. با زدن ریمل روی مژه های پایینی چشمان زیباتر و بازتر خواهید داشت. البته این کمی سلیقه ای است و بستگی به نحوه آرایش شما نیز دارد.

  1. از دستان خود برای پاک کردن آرایش استفاده کنید

از دستان خود برای پاک کردن آرایش استفاده کنید

بسیاری از افراد از دستان خود برای تمیز کردن قسمت کوچکی از آرایش استفاده می کنند. استفاده از پدهای پاک کننده آرایش سالم تر است و به این ترتیب کنترل بیشتری روی آرایش خود خواهید داشت. همچنین بهترین شستشوی صورت برای پاک کردن آرایش در این مقاله یافت شد

  1. از رژ لب غلیظ استفاده کنید

بسیاری از خانم ها فکر می کنند که با رژ لب غلیظ زیباتر می شوند. در برخی موارد آرایش طبیعی و مات بیشتر است. مثلا رژ لب قرمز برای همه مناسب نیست و اگر آرایش قوی دارید بهتر است در قسمت رژ لب از رنگ روشن یا روشن استفاده کنید.

  1. یک سایه تیره را به کل پلک بزنید

برخی از افراد سایه های تیره زیادی روی پلک های خود می گذارند، زیرا این یک اشتباه زیبایی محسوب می شود و نتیجه آرایش، سایه کثیف خواهد بود. برای جلوگیری از این مشکل، پس از زدن فونداسیون سایه و پودر دائمی روی پلک، از سایه تیره استفاده کنید، بهتر است یک سایه کوچک را با برس سایه مناسب بردارید و پس از تکان دادن برس، آن را در گوشه قرار دهید. پلک ها

نویسنده: وحیده امینی

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا