عمومی

7 از قدرتمندترین نرم افزار نفوذ Wi-Fi برای اندروید


7 از قدرتمندترین نرم افزار هک کردن WiFi برای اندروید وقتی وارد دنیای مجازی می شوید ، می دانید که بدون اتصال به اینترنت ، دستیابی به هر چیزی تقریبا غیرممکن است. امروز ، هر کجا که هستیم ، می توانیم توسط شبکه های Wi-Fi محاصره شویم. بنابراین ، هر راهی برای دستیابی به آن ، بدون توجه نخواهد ماند. بنابراین ، لحظه ای که این مقاله را می خوانید ، کنجکاوی شما به طور حتم افزایش می یابد و به این مقاله می آیید ، در این مقاله قصد داریم WiFi را از اندروید بشکنیم.

بسیاری از دوستان معتقدند که به شبکه های Wi-Fi فقط از طریق لینوکس می توان دسترسی پیدا کرد ، اما این طور نیست ، زیرا به رمزهای عبور برخی از شبکه های Wi-Fi نیز می توان از طریق ویندوز یا اندروید دسترسی داشت. امروز ابزاری را به شما ارائه می دهیم که قابلیت هک کردن Wi-Fi بسیاری دارد و برای هکرها یا محققان امنیتی مفید است. ابزاری که در زیر می آموزید توسط ما مورد آزمایش و اجرای کامل قرار گرفته است.

با استفاده از این ابزارها ، هکرها و محققان امنیتی می توانند به شبکه های Wi-Fi دسترسی پیدا کنند تا آسیب پذیری های احتمالی و دستگاه های کنترل را کشف کنند. شبکه های Wi-Fi از امنیت بیشتری نسبت به شبکه های سیمی برخوردار هستند.

خوب ، قطعاً روشهای تخصصی برای یافتن پسورد برای شبکه های بی سیم وجود دارد! اما در این مقاله ما در مورد ساده ترین راه صحبت خواهیم کرد و می توانید به راحتی رمز عبور وای-فای را برای گوشی اندرویدی خود بدست آورید. برنامه های ویژه ای وجود دارند که می توانند به شما در دسترسی رایگان به شبکه های Wi-Fi کمک کنند. درعوض ، مقاله ما را در مورد نحوه انتخاب رمز عبور شبکه WiFi برای ایمن ماندن بخوانید. ؛)

در مقاله های قبلی نرم افزار هک ویندوز وای فای را معرفی کردیم. در مقاله ای که چندی پیش منتشر کردیم ، یاد گرفتیم که چگونه WiFi را با Kali Linux هک کنیم..

AndroDumpper یک نرم افزار حرفه ای برای نفوذ Wi-Fi و تست امنیت مودم است که توسط اسامه ابو کامل برای اندروید منتشر شده است. 50 میلیون بار بارگیری شده است و از 4.4 از 4.4 امتیاز خوبی کسب کرده است ، و ما نیز تصمیم گرفتیم که این نرم افزار محبوب را برای کاربران عزیز اندرویدی ارائه دهیم ، این برنامه سعی خواهد کرد روترهای WPS را پیدا کند که توسط AndroDumpper (WPS Connect) فعال و آسیب دیده باشند. برای اهداف امنیتی و آموزش و آزمایش و هرگونه سوءاستفاده از طرف شخص فراهم شده است. برای اجرای این برنامه نیازی به روت کردن گوشی هوشمند ندارید. اما اگر دستگاه روت شده باشد ، عملکرد این برنامه بهتر خواهد شد. . توجه داشته باشید که این برنامه فقط در دستگاههای Android 5 و بعد از آن بدون ریشه زدن قابل اجرا است.

برای بارگیری هکر WiFi روی این متن کلیک کنید

پیاده سازی Wps Wpa Tester Premium این یک ابزار مفید برای ایمن سازی مودم Wi-Fi است امتیاز 2.8 از 5.0 است از کاربران Google Play بارگیری کنید. اکنون می توانید نسخه خریداری شده و وصله دار این برنامه را با تمام ویژگی ها و قابلیت های مجله IT به صورت رایگان بارگیری کنید. این برنامه به درخواست شما و در آخرین نسخه در مقابل شما ارائه شده است.

برای بارگیری هکر WiFi روی این متن کلیک کنید

این کار بسیار ساده است و می توانید شبکه های اطراف را بدون نیاز به دسترسی root (در Android + 5.0) آزمایش کنید. به عنوان مثال ، دو چراغ قرمز و سبز در برنامه در کنار نام شبکه های موجود وجود دارد که در صورت سبز بودن شبکه ، می توان هک شده و به راحتی در دسترس قرار گرفت. لازم به ذکر است که برای استفاده از WPSApp Pro در اندروید کمتر از 5.0 ، به دسترسی ریشه نیاز دارید! WPSApp Pro توسط توسعه دهنده خود با قیمت 0.99 دلار منتشر شد و 4.2 از 5.0 به دست آورد و هم اکنون می توانید آخرین نسخه را به صورت رایگان از وب سایت مجله IT بارگیری کنید.

برای بارگیری هکر WiFi روی این متن کلیک کنید

با WifiKill Pro 2.3.2 کرک شده ، می توانید از اتصال تلفن های اندرویدی به شبکه های محلی Wi-Fi جلوگیری کنید. این برنامه به راحتی و هموار تلفن را از اینترنت جدا می کند. با استفاده از این برنامه می توانید ترافیک داده مصرف کننده خود را ذخیره کرده و اندازه خود را برای چند روز آینده حفظ کنید. ویژگی اصلی این برنامه امکان پشتیبانی از تبلت های اندرویدی است. توجه داشته باشید که این برنامه فقط در تلفن های روت شده کار می کند.

برای بارگیری هکر WiFi روی این متن کلیک کنید

WiFi Warden یک برنامه عالی و مفید برای هرکسی است که از امنیت مودم شک می کند و می خواهد امنیت آن را تأیید کند. با رضایت کاربران اندرویدی ، این برنامه توانست از 4/5 کاربر Google Play نمره 4.1 کسب کند. هم اکنون می توانید نسخه رایگان آگهی این برنامه را با تمام ویژگی ها و قابلیت های مجله IT به صورت رایگان بارگیری کنید.

برای بارگیری هکر WiFi روی این متن کلیک کنید

WPS WPA2 Connect Wifi برنامه ای است که می تواند امنیت Wi-Fi را بررسی کرده و نقص امنیتی آن را مشاهده کند. WPS2 WPA2 Connect Wifi موفق شد 3.9 از 5.0 امتیاز را از رضایت کاربران Google Play کسب کند. هم اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه را به همراه نسخه غیر تبلیغی ، به همراه تمامی دسترسی ها و ویژگی های این برنامه از مجله IT به صورت رایگان بارگیری کنید.

برای بارگیری هکر WiFi روی این متن کلیک کنید

WIFI PASSWORD ALL IN ONE با پشتیبانی از گزینه های مختلف امنیتی ، توانست 4.2 از 5.0 را توسط کاربران Google Play با هزاران بارگیری فعال دریافت کند ، که هم اکنون می توانید آخرین نسخه را به صورت رایگان بارگیری کنید. سرورهای پر سرعت را دریافت کنید.

& amp؛ lt؛ br / & amp؛ gt؛

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: 7 از قدرتمندترین نرم افزار نفوذ Wi-Fi برای اندروید

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا