6 گل ناشناخته برای دسته گل پاییزی شما در یک گلدان

معرفی 6 گل کمیاب پاییزی

اگر از طرفداران دسته گل‌ها و گل‌های داخل گلدان برای تزئین خانه خود هستید، در ادامه قصد داریم به چند گل زیبا که بهترین انتخاب برای دسته گل پاییزی شما در خانه است بپردازیم.

1) گل آفتابگردان مکزیکی  (Tithonia rotundifolia)

آفتابگردان‌های مکزیکی ظاهری شبیه گل آفتابگردان و گل محمدی دارند و به راحتی از دانه‌ها رشد می‌کنند. آن‌ها برای باغ پاییزی شما ایده آل هستند و به ارتفاع 1.8 متر می‌رسند و به مدت طولانی در گلدان دوام می‌آورند.

2) گل دالی

شکوفه‌های گل در رنگهای متنوعی شکوفا می‌شوند و از نظر رنگ تنوع زیادی دارند. آن‌ها یک گزینه عالی برای باغ پاییزی شما هستند. علاوه بر این، گیاهان گلدار یک انتخاب فوق العاده برای گلدان شما میباشند زیرا که مدت ها میتوانید از دیدن آن لذت ببرید.

3) گل آفتابگردان

همه آفتابگردان‌ها زرد نیستند، برخی نارنجی، قرمز یا حتی به رنگ قهوه‌ای زنگ زده هستند. آن‌ها یک انتخاب عالی برای دسته گل پاییزی شما در یک گلدان می باشند، زیرا می‌توانند خانه شما را به مدت     10الی15 روز با رنگ‌های خود تزئین کنند.

4) گل آسترا

استرها تا اواسط نوامبر در رنگ‌های زیبای بنفش، صورتی و سفید شکوفا می‌شوند. آن‌ها شبیه به گل مروارید، بسیار ظریف و یک افزودنی عالی برای گلدان گل در خانه هستند.

5) گل کلئوم

کلئوم که به عنوان گل عنکبوت نیز شناخته می‌شود گیاهی است با ظاهر جذاب و رنگهای ظریف از سفید تا صورتی و بنفش. کلئوم تا اواخر پاییز شکوفا می‌شود و می‌تواند یک افزودنی جذاب برای دسته گل پاییزی شما در یک گلدان باشد.

6) گل کروکوسمیا

این گیاه چشمگیرترین رنگ پاییزی را دارد که دارای قرمز آتشین یا نارنجی است همراه با رنگهای ظریف اما چشمگیر. کروکوسمیا می‌تواند به ارتفاع دسته گل پاییزی شما در یک گلدان بیفزاید.

کلام آخر

در این مقاله شما عزیزان را با 6 عدد از گل های زیبا و کمیاب آشنا کردیم که امیدواریم از دیدن این گل ها لذت برده باشید و اطلاعات کافی از آن ها را بدست آورده باشید. اما شاید برایتان سوال به وجود آمده باشد که چگونه و از کجا میشود این گل ها را تهیه و خریداری کرد؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که میتوان انواع گل ها را در بازار گل های هر استان خریداری و تهیه کرد و از وجود آن ها لذت برد. در صورت تمایل اگر ساکن تهران هستید، میتوانید برای اطلاع از بازار گل‌های تهران، آدرس، ساعت‌کار و مشخصات آن ها بر روی لینک کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا