عمومی

50 درصد کد تخفیف سون هاست

خرید انواع هاست نیم‌بها با کوپن تخفیف سون هاست

خرید انواع هاست نیم‌بها با کوپن تخفیف سون هاست

شرکت سون هاست فعالیت خود در زمینه هاستینگ را بیش از 10 سال پیش با دامنه www.7host.ir آغاز کرد، اما بعد از مدتی دامنه خود را به 7ho.st تغییر داده و همین تغییر دامنه شروع تحول بنیادین در این شرکت برای افزایش کیفیت و ارائه سرویس با مشخصات بالاتر شد که باعث شد به خوبی سیل عظیمی از کاربران را به خود جذب کند. در این پت قصد داریم به معرفی کد تخفیف سون هاست برای خرید انواع هاست وردپرس، هاست دانلود، سرور مجازی، سرور اختصاصی و گواهینامه امنیتی SSL بپردازیم که با استفاده از این کدهای تخفیف می توانید سرویس خود را با 50% تخفیف خریداری کنید.
کد تخفیف سون هاست برای خرید انواع سرویس هاستینگ

برای اینکه سریع تر از این کد تخفیف 50 درصدی سون هاست استفاده کنید همین ابتدا به معرفی کدهای تخفیف پرداخته و سپس به بررسی این موضوع می پردازیم که هاست سون هاست چطوره؟
کد تخفیف 30 درصدی سون هاست existing30
کوپن تخفیف 20 درصدی سون هاست mizbanju

برای استفاده از این کوپن های تخفیف کافی است یکی از کدهای تخفیف را به دلخواه خود انتخاب کرده و سپس در هنگام خرید هاست در مرحله وارد کردن کد تخفیف از آنها استفاده کنید تا در سبد خرید هاست شما لحاظ شده و سرویس خود را با قیمت کمتری خریداری کنید.

مشاهده سون هاست
هاستینگ سون هاست چطوره؟

سون هاست برای اولین بار از شهر زیبای شیراز شروع به کار کرد و سابقه ای بیش از یک دهه فعالیت در ارایه خدمات هاستینگ از خود به جای گذاشته است. ارایه سرویس های هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست وردپرس، هاست دانلود، سرور مجازی، سرور اختصاصی، نمایندگی هاست و گواهینامه SSL به آن در هرچه بیشتر شناخته شدن کمک شایان توجهی نموده است.

اما نکته هیجان انگیز در مورد سون هاست، فعالیت های بین المللی آن است. چراکه آن ها پا را از مرزهای داخلی فراتر گذاشته و شرکای تجاری در خارج از کشور برای خود دست و پا نموده اند. چنین مسئله ای جز با خدمات منظم و حرفه ای میسر نخواهد شد! جالب اینجا که بدانید سرورهای سون هاست بر خلاف سایر شرکت های ایرانی اجاره ای نیست و این شرکت توانسته 8 دیتاسنتر در اقصی نقاط دنیا از دالاس، نیویورک، فرانکفورت و… گرفته تا سنگاپور و ایران را تحت تملک خود قرار دهد.

از مهمترین عوامل پیشرفت زود هنگام این شرکت می توان به استفاده از ابزار نوین و قدرتمند اشاره نمود که بی ارتباط با بهره گیری از جدیدترین سخت افزارها و معتبرترین دیتاسنترهای جهان نیست. تنوع خدمات بالای سون هاست به شما اجازه ثبت دامنه های بین المللی مختلف را می دهد و به سادگی همه ی امکانات برای توسعه های ایده های تجاری را برایتان فراهم می کند. خدمات منحصربه فرد سون هاست مانند بهینه سازی رایگان سایت های وردپرسی، منابع سرور بالا و تخفیف ثابت در پرداخت سالیانه در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب تجربه خوبی از خرید هاست در میان کاربران به جای گذاشته است.
ویژگی های هاست 7HOST

سرویس های متنوع این شرکت از ثبت دامنه گرفته تا میزبانی وب و ارایه خدامات هاستینگ و گواهینامه امنیتی SSL نیاز شما برای رسیدن به ایده هایتان در دنیای وب را مرتفع می سازد، در حقیقت شما با پکیج کاملی از خدمات و ابزارهای مختلف روبرو هستید.

همانطور که پیش تر اعلام کردیم، توسعه پارامتریست که در این شرکت متوقف شدنی نیست. چراکه پیش از آن سون هاست از هارد های SSD برای سرویس های خود استفاده می نمود که در نوع خود فناوری بسیار قدرتمندی بود، اما به تازگی با ورود فناوری های جدید تر و پرسرعت تر، از هارد های NVME استفاده می کند که نسبت به نسل گذشته خود افزایش سرعت 4 برابری دارد. با توجه به موارد ذکر شده در کنار کانفیگ حرفه ای بیراهه نیست که آپتایم سرورهای سون هاست از سوی ابزارهای مانیتورینگ 99.9 درصد سنجیده شود و در کنار پهنای باند نامحدود و استفاده از وب سرور لایت اسپید، کارایی و عملکرد خوب هاست را به همراه داشته باشد.
کوپن تخفیف و کد تخفیف سون هاست

اما مسئله قیمت گذاری برای سرویس های سون هاست دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است.اگر شما به تازگی سایتی را راه اندازی نموده اید و به منابع سرور کمتری نیاز دارید، از پلن های اقتصادی جهت توسعه وب سایت خود استفاده نمایید که در کنار قیمت مناسب، کیفیت بالایی دارند. اما تمام سرویس ها با در نظر گرفتن پیشرفت شما ارایه شده و به دو دسته بندی کلی اقتصادی و حرفه ای تقسیم شده اند. در این صورت به سادگی می توان سرویس خود را به نسخه های بالاتر و منابع بیشتر ارتقا داد. ناگفته نماند که در صورت خرید سالیانه سرویس، یک دامنه ملی با پسوند .IR به شما هدیه داده می شود.

اما نکته ی متمایز کننده ی این شرکت، تکیه بر تیم پشتیبانی و نرم افزاری قدرتمندی است که 24 ساعته و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به کاربران هستند. راه های ارتباطی مختلف سیستم پشتیبانی قدرتمندی را بر کاربران سون هاست به وجود آورده و شما از طریق تماس تلفنی، سیستم تیکت، ایمیل و گفتگوی آنلاین قادر به ارتباط با پشتیبان خواهید بود. به علاوه 30 روز وقت دارید تا در صورت ناراضی بودن از خدمات، وجه پرداختی خود را پس بگیرید که در نوع خود جالب است.

امنیت یکی دیگر از ویژگی های بارز سرور های سون هاست می باشد که بر اساس نصب آنتی ویروس و آنتی شلر در کنار ارایه گواهینامه امنیتی SSL رایگان به کاربران عملکرد خوبی از خود نشان داده و احتمال تخریب اطلاعات شما به صفر میل خواهد کرد. همچنین برای حفظ اطلاعات شما از فناوری RAID استفاده شده و داده ها در دیسک های مختلفی ذخیره می شوند و نگرانی بابت کرش شدن اطلاعات شما وجود نخواهد داشت.
چرا سون هاست؟!

امکانات چشمگیری که این شرکت به کاربران خود ارایه داده سبب شده تا بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، همچنین نمی توان از نقش سیاست های هوشمندانه تیم مدیریتی این شرکت به سادگی عبور کرد. ویژگی های خاصی که در نظر گرفته شده، نتیجه بررسی های طولانی مدت در مورد نیاز کاربران بوده که در نهایت سبب اضافه شدن امکانات و ابزار جدید به خدمات هاستینگ ارایه شده از سوی سون هاست می باشد. در ادامه به چند ویژگی خاص سون هاست اشاره می نماییم:

هاست های پرسرعت
استفاده از پورت ۱۰ گیگ
استفاده از هارد NVME
استفاده از آنتی شلر و آنتی ویروس CXS و Imunify360
ارائه گواهینامه SSL رایگان در تمامی بسته ها
ارایه سرویس بهینه سازی در هاست وردپرس
قیمت های مناسب
سخت افزارهای قدرتمند و آخرین مدل
کادر فنی متخصص
پشتیبانی ۲۴ ساعته و سریع
ارائه سرویس های متنوع

شرکت هاستینگ و میزبانی وب سون هاست با آدرس اینترنتی www.7ho.st چند سالی است که در ایران فعالیت داشته و خدمات متنوع هاستینگ و میزبانی وب به بیش از 4.000 کاربر ارائه می‌دهد. این شرکت به تازگی با توجه به پیشرفت‌هایی که داشته مورد توجه مدیران سایت‌ها قرار گرفته است که این روزها نام آن را در بسیاری از گروه‌های تلگرامی و انجمن‌ها می‌شنویم. همین موضوع سبب به وجود آمدن این سوال شده که سون هاست چطوره؟. در این مقاله قصد داریم به بررسی این هاستینگ پرداخته و ببینیم که سون هاست چگونه است؟ در انتها نیز به معرفی کد تخفیف سون هاست برای خرید انواع هاست، دامنه و گواهینامه امنیتی SSL می‌پردازیم.

سون هاست چطوره؟ +کد تخفیف

این شرکت سابقه فعالیت بیش از یک دهه دارد که خدمات خود را از شهر شیراز ارائه می‌دهد. شاید تعجب کنید که چرا پیش از این با این شرکت آشنا نشدید؟ دلیل آن به تغییر دامنه این شرکت برمی‌گردد که پیش از این با دامنه ملی 7host.ir فعالیت می‌کرد. اگر بخواهیم از زبان خود سون هاست با آن آشنا شویم، با مراجعه به صفحه درباره ما به این شرح توضیح داده شده است.

سون هاست با بیش از 11سال سابقه در زمینه ارایه خدمات اینترنتی از جمله میزبانی وب و ثبت دامنه در سطح بین المللی، یکی از بهترین ارایه دهنده‌های میزبانی وب در این زمینه شناخته شده است. همینک سون هاست فعالیت خود را در 4 کشور ایران، عمان، دبی و انگلستان ادامه می‌دهد. هدف اصلی سون هاست ارایه خدمات با کیفیت و بی نظیر در سطح بین‌المللی می‌باشد و بدین ترتیب اراده تیم سون هاست بر این است که به بهترین ارایه دهنده سرویس میزبانی وب از لحاظ کیفیت و قیمت، در ایران تبدیل شود. برخی از محصولات سون هاست از جمله هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست وردپرس، هاست دانلود، سرور مجازی، سرور اختصاصی، نمایندگی هاست، و گواهینامه SSL می‌باشد. تمامی محصولات سون هاست با بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا پیاده‌سازی شده تا این اطمینان‌خاطر برای شما فراهم شود تا نگران برقراری وبسایت خود نباشید و بتوانید با آسودگی خاطر به مدیریت وبسایت خود بپردازید.

با توجه به گفته‌های خود شرکت و بررسی سایت، سرورهای این شرکت در بهترین دیتاسنترهای دنیا ارائه می‌شوند که در لوکیشن‌های اروپا، آمریکا، جنوب شرق آسیا و ایران قرار دارند. از آنجایی که شما به دنبال کد تخفیف 7host وارد این صفحه شده‌اید ابتدا به معرفی آن پرداخته و سپس سرویس‌های این شرکت را بررسی می‌کنیم.

کد تخفیف سون هاست(اختصاصی) mizbanju
کوپن تخفیف سون هاست existing30

با استفاده از کوپن تخفیف فوق می‌توانید مجموعه از 50 درصد تخفیف برای خرید انواع هاست استفاده کنید.

ویژگی‌های هاستینگ 7host

سرویس‌های این شرکت شامل ثبت دامنه، خرید انواع هاست لینوکس، وردپرس، دانلود و نمایندگی هاست، سرور مجازی و گواهینامه امنیتی SSL می‌باشد. که هر یک از سرویس‌های میزبانی شامل میزبانی داخل کشور و خارج از ایران هستند.

این شرکت از هاردهای SSD در سرویس‌های خود استفاده می‌کند، اما طی همین دو روز اخیر به منظور افزایش سرعت و کارآیی سرویس‌ها اقدام به استفاده از هاردهای NVMe نیز کرده است که سرعت 4 برابری دارند.

قیمت‌گذاری روی سرویس‌های سون هاست برای سایت‌هایی که با تازگی راه‌اندازی خواهند شد کاملا مناسب بوده و اقتصادی هستند. از انجایی که پلن‌های اراسه شده نیز در انواع مختلف اقتصادی و حرفه‌ای هستند امکان ارتقا به نسخه بالاتر و با منابع بیشتر نیز به سادگی وجود دارد. بک‌آپ گیری روزانه از سرویس‌ها نیز باعث می‌شود که خیالتان بابت تهیه نسخه پشتیبان از سایت کاملا آسوده باشد.

سون هاست به مشتریانی که سرویس خود را به صورت سالیانه خریداری کنند یک دامنه IR. رایگان هدیه می‌دهد. در صورتی که هنوز دامنه خریداری نکرده‌اید می‌توانید به کمک مقاله آموزش ساخت شناسه ایرنیک، شناسه خود را ساخته و دامنه رایگان با هاست ارزان از این شرکت تهیه کنید.

چرا سون هاست؟

این شرکت فعالیت چند ساله دارد که تا پیش از این زیاد به چشم دیده نمیشد، اما با ارتقا دادن سخت‌افزار سرورها، اضافه کردن خدمات جدید و تغییر سیاست‌های کاری که در پیش گرفته باعث شده تا مورد توجه قرار گیرد. از دیگر ویژگی‌های ان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مناسب برای سایت‌های تازه تاسیس که به دنبال خرید هاست ارزان هستند
  • قیمت‌گذاری خوب و ارزان
  • پشتیبانی فوق‌العاده سریع
  • ارائه گواهینامه امنیتی SSL رایگان
  • ارائه هاست وردپرس
  • ارائه هاست دانلود اختصاصی تا 4 ترابایت فضا

سون هاست (1)

کد تخفیف سون هاست – سون هاست با بیش از 11سال سابقه در زمینه ارایه خدمات اینترنتی از جمله میزبانی وب و ثبت دامنه در سطح بین المللی، یکی از بهترین ارایه دهنده های میزبانی وب در این زمینه شناخته شده است. همینک سون هاست فعالیت خود را در 4 کشور ایران، عمان، دبی و انگلستان ادامه می دهد. هدف اصلی سون هاست ارایه خدمات با کیفیت و بی نظیر در سطح بین المللی می باشد و بدین ترتیب اراده تیم سون هاست بر این است که به بهترین ارایه دهنده سرویس میزبانی وب از لحاظ کیفیت و قیمت، در ایران تبدیل شود. برخی از محصولات سون هاست از جمله هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست وردپرس، هاست دانلود، سرور مجازی، سرور اختصاصی، نمایندگی هاست، و گواهینامه SSL می باشد. تمامی محصولات سون هاست با بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا پیاده سازی شده تا این اطمینان خاطر برای شما فراهم شود تا نگران برقراری وبسایت خود نباشید و بتوانید با آسودگی خاطر به مدیریت وبسایت خود بپردازید.

شرکت هاستینگ و میزبانی وب سون هاست چند سالی است که در ایران فعالیت داشته و خدمات متنوع هاستینگ و میزبانی وب به بیش از 4.000 کاربر ارائه می‌دهد. این شرکت به تازگی با توجه به پیشرفت‌هایی که داشته مورد توجه مدیران سایت‌ها قرار گرفته است که این روزها نام آن را در بسیاری از گروه‌های تلگرامی و انجمن‌ها می‌شنویم. همین موضوع سبب به وجود آمدن این سوال شده که سون هاست چطوره؟. در این مقاله قصد داریم به بررسی این هاستینگ پرداخته و ببینیم که سون هاست چگونه است؟ در انتها نیز به معرفی کد تخفیف سون هاست برای خرید انواع هاست، دامنه و گواهینامه امنیتی می‌پردازیم.

کوپن تخفیف سون هاست

30 درصد کد تخفیف سون هاست

شرکت سون هاست خود را به این شکل معرفی کرده است:

دکمه بازگشت به بالا