اخبار بازار

50،000،000+ بارگیری مجانی !!! (بخش دوم)

ما اخیراً در مقاله “استفاده از فرهنگ تصمیم گیری در پروژه های بازی خود” توسط اولگ یاکوفنکوف ، کارشناس مدیریت ، درباره روند بازی سازی مبتنی بر داده ها و مزایای آن مطلع شدیم.

این محصول به صورت داده محور است و تجربیات گسترده ای در فیس بوک و ZeptoLab دارد

این مقاله به شرح زیر است:

بیایید بگوییم که شما مرحله ناهار نرم محصول را طی کرده اید و اکنون معیارهای ارزیابی کلیدی را مطرح می کنید ، هر چند هفته یک نسخه جدید را ارائه می دهید ، دائماً آزمایش A / B را انجام می دهید ، اثربخشی هر تغییر را بررسی می کنید. شما هستید. و احتمالاً شما با این سؤال سروکار دارید که زمان مناسب انتشار نهایی دقیقاً کی است؟

در تجربه من ، تصمیم گیری در مورد این موضوع معمولاً شهودی است. راستش را بخواهید ، هیچ راهی مطلق برای انجام آن وجود ندارد. توسعه دهندگان یا تبلیغ کنندگان معمولاً این تصمیم را بر اساس فرضیه ها می گیرند. وضعیت مقیاس پذیری محصول در هنگام دستیابی به کاربر در نظر گرفته می شود. من فکر می کنم موارد دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

با تعریف اقتصاددانان در بازارهای رقابتی ، بازار بازی های تلفن همراه بسیار نزدیک به آن مفهوم است (به جز کارت های کارت یا بازی های جنگی ، مانند Hearthstone و Contest Champions).

این بدان معناست که اگر محصول شما به طور قابل توجهی از محصول متوسط ​​در همان طبقه بازار بهتر نباشد ، بعید به نظر می رسد که سهم بازار خوبی داشته باشید. به عبارت ساده ، مخاطبان باید دلیل مناسبی برای استفاده در صورت داشتن محصول باشند ، در اینجا نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد محصول شما برای عملکرد بهتر در بازار باید ظاهر شود:

خدماتی مانند Appsflyer می تواند به شما بگوید که چگونه خود را در ارتباط با رقبای خود قرار دهید.

  • نرخ حفظ بازی شما باید بهتر از حفظ عناوین مشابه در بازار باشد. می توانید معیارهای مربوط به هر بخش را از خدمات مختلف دریافت کنید. تصویر بالا نمونه ای از استانداردهای ارائه شده توسط Appsflyer است.
  • LTV محصول شما باید بالاتر از LTV رقبای شما در این زمینه باشد. این بدان معناست که علاوه بر حفظ کاربران بهتر از رقبای خود ، باید روش بهتری برای کسب درآمد داشته باشید. شما می توانید SUV های رقبا را از طریق سرویس Annie App ارزیابی کنید.
  • CPI محصول باید پایین تر از سایر رقبا باشد یا حداقل برای برخی از مخاطبان شما. این تنها در صورتی اتفاق می افتد که شما روشهای مؤثر برای جذب کاربران داشته باشید.

اگر فاکتورهای ذکر شده در بالا را برای محصول خود مناسب بدانید ، قطعاً ROI> 0 خواهید داشت و شرایط خوبی را برای تحویل پیدا خواهید کرد. اگر هدف خود را برای هدایت ترافیک ارگانیک به محصول خود قرار دهید ، احتمالاً در این بازی برنده خواهید شد زیرا فروشگاه ها بر اساس ایجاد ارزش خود برنامه ها را طبقه بندی می کنند. در پایان ، اگر از سایر رقبا بهتر باشید ، در صدر لیست خود قرار خواهید گرفت. این محصولات بیشتر توسط فروشگاه ها پشتیبانی می شوند ، که این امر به شما کمک می کند. برای به دست آوردن مخاطبان بیشتر و استفاده از قدرت دهان و دندان.

نکته مهمی که باید در اینجا به آن توجه داشت این است که نباید با مقایسه اشتباه کنیم و باید سیب را با سیب مقایسه کنیم و نه با پرتقال! گاهی وقتی صحبت از حفظ و نگهداری می شود ، دو مفهوم حفظ و نگهداری با یکدیگر همزمان می شوند و این منجر به نتیجه نادرست می شود.

حفظ کلاسیک

این درصد از کاربرانی است که در یک روز معین به محصول باز می گردند ، معمولاً به عنوان NM day day.

این شبیه به یک کلاسیک است ، به جز اینکه دامنه اندازه گیری دارد و معمولاً چند روز طول می کشد.

درصد کاربران جدید که در روز معین یا بعد از آن باز می گردند.

یک اشتباه رایج دیگر در این مورد به این دلیل است که روش های مختلفی برای محاسبه احتباس وجود دارد ، برخی از این روش ها یکسان تلقی می شوند و در نتیجه نادرست نتیجه می گیرند ، به عنوان مثال برخی خدمات از یک پنجره تقویم (روزانه) استفاده می کنند و برخی دیگر. از یک پنجره 24 ساعته استفاده می کند. به عنوان مثال ، دامنه از یک پنجره 24 ساعته استفاده می کند ، در حالی که Appsflyer و سایر سرویس ها از یک پنجره تقویم استفاده می کنند.

پنجره به دوره مشاهده کاربر برای بازگشت به محصول اشاره دارد ، در اینجا نمونه ای از درک بهتر تفاوت شما در تصویر بالا مشاهده می کنید.

در اینجا می خواهم یک داستان متفاوت درباره یکی از بازی هایی که من ایجاد کردم برای شما تعریف کنم ، حتی اگر قبلاً در مورد این بازی صحبت کرده ایم ، Epic Split Truck Simulator. بلافاصله پس از راه اندازی بازی ، دیدیم که ترافیک ارگانیک در محصول ما ریخته می شود ، اما اتفاق عجیبی رخ داد که رشد ما را دو برابر کرد.

به دلایلی تصمیم گرفتیم که نماد بازی و تصاویر را تغییر دهیم. در تصویر بالا می توانید دو آیکون را ببینید (نماد سمت چپ آیکون جدید است):

پس از تغییر آیکون ، تعداد بارگیریها چندین بار به طور چشمگیری افزایش یافت ، از 5K به 15K بارگیری در روز ، و چند هفته بعد این بازی به بیش از 30K بارگیری در روز رسید.

بیایید ببینیم چگونه نماد تغییر می کند و چگونه بر بازی تأثیر می گذارد:

  • در تاریخ 20 ژانویه ، تیم ما نماد جدیدی را برای همه کاربران منتشر کرد.
  • پس از آن تعداد بارگیریها به طور چشمگیری افزایش یافت (تقریباً سه بار) تیم تصمیم گرفت بررسی کند که آیا این افزایش چشمگیر مربوط به تغییر نماد است یا خیر.
  • در تاریخ 26 ژانویه ، ما یک آزمایش انجام دادیم ، 50٪ از کاربران Google Play را با نماد قدیمی نشان دادیم و 50٪ باقی مانده را به آیکون جدید دادیم.
  • در تاریخ 27 ژانویه ، تیم آزمایش متوقف شد زیرا این امر بر تعداد بارگیری ها تأثیر منفی گذاشت.

در تصویر زیر می توانید تعداد بارگیری های روزانه و زمان بازی را مشاهده کنید:

طبق نتایج تجربی ، نماد جدید تقریباً 80 درصد نرخ تبدیل صفحه را افزایش داده است ، علاوه بر این ، تأثیر در تعداد بارگیری بازی ها بسیار بیشتر (تقریباً بیش از 200 درصد رشد) بود. برای درک علت این تفاوت ، باید مدل رشد بازی و نحوه تغییر آیکون در مراحل مختلف را بررسی کنیم.

ما بیشتر کاربران جدید را از Google Play گرفتیم ، منبع اصلی ترافیک “بازیهایی که ممکن است بخواهید” صفحه اصلی فروشگاه بود. این پیشنهادات توسط فروشگاه برای هر کاربر تنظیم می شود.

نماد جدید CTR یا CTR بالاتری دارد و تأثیر زیادی در کانال های جذب کاربر دارد که همگی بر بارگیریهای بیشتر تأثیر می گذارند:

  • افزایش CTR در بخش توصیه در صفحه اصلی Google Play تحت تأثیر نماد جدید قرار گرفت. در نتیجه کاربران بیشتری از صفحه ما بازدید کرده اند.
  • بنابراین نرخ تبدیل صفحه نیز افزایش یافت.
  • در نتیجه بارگیریهای قبلی بالا رفت.
  • موارد فوق باعث شده است که گوگل بازی ما را به کاربران بیشتری ارائه دهد و این چرخه همواره تقویت شده است.

بنابراین ، یک تغییر کوچک با تغییر آیکون ، سه برابر بارگیری ها را افزایش داد و حجم ترافیک ارگانیکی را که به سمت ما جاری می شد ، افزایش داد.

این نشان دهنده اهمیت دیدن هزاران برنامه و بازی در فروشگاه های اپلیکیشن است.

فقط لازم است بیشتر از کمکی که به افراد دیگر می کنید توجه کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه اخبار کسب و کار کلیک کنید 

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده وبانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

جهت دیدن ادامه مطالب مجموعه اخبار بازار کلیک کنید

لینک کوتاه مطلب: shrtco.de ulvis.net tny.im clck.ru v.ht v.gd is.gd g6g.irbit.ly

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا