سلامتی و پزشکی

5 مدل بهترین سوتین شیردهی که حس راحتی فوق العاده ای را به شما می دهند

استفاده از سوتین شیردهی می تواند تجربه شیردهی را برای مادران بهبود ببخشد و راحتی و سهولت بیشتری را به آنها بدهد. اگر به دنبال بهترین سوتین های شیردهی هستید ما در اینجا پنج مدل را به شما معرفی میکنیم که با پوشیدن آنها بیشترین احساس راحتی را تجربه خواهید کرد.

مادر شدن یک تجربه شاد است، اما با مجموعه ای از چالش ها همراه است. یکی از این نگرانی ها پیدا کردن سوتین شیردهی مناسب است. این لباس زیر در دوران پس از زایمان بسیار پر اهمیت است زیرا تمام طول روز با پوست و بدن شما در تماس است. اگر میخواهید به راحتی و در هر زمانی به نوزاد خود شیر دهید میتوانید سوتین های شیردهی که در ادامه معرفی می کنیم را امتحان کنید.

بهترین مدل های سوتین شیردهی

1. سوتین شیردهی برند Mom To Be ، کتان و با تنوع رنگ بالا

این سوتین هم برای دوران بارداری و هم برای دوران زایمان بسیار کاربردی می باشد زیرا جنس آن به طور کامل از پنبه است که به طور قابل توجهی تنفس پذیرتر و دوستدار بارداری است. پارچه ی آن روی پوست فوق العاده نرم و لطیف احساس می شود و تحریک کننده نیست. خاصیت ارتجاعی بالای آن باعث حفظ فرم و تناسب خوب سوتین بر روی بدن شما می شود و حتی پس از چندین بار شست و شو فرم خود را از دست نمی دهد.

علاوه بر این، ساختار بهینه بند یو شکل پشت سوتین از لغزش قزن ها جلوگیری می کند و بند داخلی آن پشتیبانی بیشتری را فراهم می کند.

2. سوتین شیردهی برند Morph

این سوتین زنانه دارای یقه ای است که به راحتی با یک دست باز می شود و گزینه ای ساده و راحت برای شیردهی در نیمه شب است. بدون فنر و بدون پد است که آن را فوق العاده راحت می کند. قسمت شانه های آن پهن است و باعث می شود وزن سینه ها به طور یکنواخت احساس شود و سنگینی آنها در دوران بارداری و شیردهی آزار دهنده نباشد. به دلیل طراحی آن می توان روزها و شب های طولانی را با پوشیدن آن سپری کرد و نهایت راحتی را تضمین می کند.

3. سوتین شیردهی زنانه برند Fabme

این سوتین شیردهی دارای یقه ای است که به راحتی با یک دست باز می شود و راه حلی راحت را به مادران شیرده ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای یک دکمه تک در قسمت برش کاپ است که میتوانید با باز کردن آن راحت تر به نوزاد خود شیر دهید.

این مدل سوتین به دلیل جنس پارچه ای که دارد، ضد عرق می باشد، حمایت کافی را از سینه ها می کند و سنگینی سینه ها شما را اذیت نخواهد کرد. سه قزن برای بستن دارد که همین موضوع باعث می شود سوتین محکم بسته شود و سینه ها حالت آویزان به خود نگیرند.

4. سوتین بارداری بدون درز برند Dimore

این سوتین بدون فنر به شما امکان می دهد به راحتی حرکت کنید و هیچ فشاری به دلیل پوشیدن سوتین احساس نکنید. نوار کناری آن پهن تر است که باعث می شود به کمر و شانه ها فشار وارد نشود و وزن سینه ها به طور متناسبی پخش شود. پدها قابل جابجایی هستند و به شما این امکان را می دهند تا در صورت نیاز آنها را جدا کنید. در بعضی مدل های آن کاپ ها دارای قزنی هستند که از جلو باز می شوند که شیر دادن به نوزاد را برای مادران آسان تر می کند.

5. سوتین شیردهی برند نیو

این سوتین مخصوص شیردهی دارای رکاب های قابل تنظیم و بسیار لطیف است و برای نگهداری بهتر از رکاب های نیمه پهن در آن استفاده شده است. همچنین جنس داخل آن کاملا نخی است و بدون کاپ می باشد که به زنان در دوران شیردهی حس راحتی را ارائه می دهد. سوتین نیو دارای پشت U شکل است که باعث عدم کشیدن کمر و قزن سوتین شیردهی به بالا می شود. از ویژگی های خوب سوتین برند نیو میتوان به رویه بلند بودن آن اشاره کرد که تمام قسمت های سینه به خصوص زیربغل را پوشش می دهد.

مزایای استفاده از سوتین شیردهی

  1. حس راحتی بیشتری ارائه میدهد

سوتین های شیردهی به گونه ای طراحی شده اند که بهترین حمایت ممکن را از سینه های شما حتی بدون فنر های زیرین فراهم کنند. آنها دارای یک ماده انعطاف پذیر هستند که فضای کافی را برای تغییر اندازه سینه قبل و بعد از شیردهی فراهم می کند. آستر پنبه ای سینه های شما را در دوران شیردهی راحت نگه می دارد. به علاوه، این سوتین به لطف ردیف های متعدد قزن در پشت، به راحتی قابل تنظیم است.

  1. شیر دادن به نوزاد را راحت تر میکند.

با توجه به طراحی های خاص این سوتین ها، شیردهی به راحتی انجام می شود و نیازی به خارج کردن کامل سوتین نیست.

  1. برای سلامتی مفید است.

سوتین های معمولی از مواد غیر قابل انعطاف یا با کشش محدود استفاده می کنند. بنابراین، پوشیدن آنها در دوران شیردهی ممکن است ناراحت کننده باشد. بعلاوه، سوتین فنردار ممکن است در این مرحله به بافت های ظریف سینه نفوذ کند و به مجاری شیر فشار بیاورد. بنابراین، توصیه می شود به سوتین  شیردهی روی بیاورید که برای زنان باردار یا شیرده راحت و حمایت کننده می باشد.

  1. چگونه سوتین شیردهی را انتخاب کنم؟

شما باید سوتین شیردهی را سفارش دهید که اندازه ی کاپ آن یک شماره بزرگتر باشد. به عنوان مثال، اگر سوتین قبل از بارداری شما 34 باشد، اولین سوتین شیردهی شما باید 36 باشد. به خاطر داشته باشید به مرور و در ماههای بعدی شیر دادن به نوزدتان، سایز سوتین شما مجددا تغییر می کند و کوچک تر می شود. در سایت نیو استایل میتوانید جدول راهنمایی انتخاب سایز سوتین را مشاهده نمایید و دقیقا سایز مناسب خود را خریداری نمایید.

  1. تفاوت سوتین شیردهی با سوتین معمولی چیست؟

سوتین های معمولی با فنر زیرین حداکثر پشتیبانی را ارائه می دهند. با این حال، اکثر سوتین های شیردهی فاقد فنر هستند زیرا می توانند سینه های حساس را تحریک کنند. سوتین های شیردهی دارای بندهای پهن تر هستند که فشار ناشی از سنگینی سینه ها کمتر می کند. همچنین در قسمت کاپ طوری طراحی شده است که بدون درآوردن سوتین بتوانید به نوزاد خود شیر دهید.

سوتین های شیردهی که با توجه به نیازهای زنان طراحی شده اند، می توانند به صورت قابل توجهی تجربه شیردهی را بهبود بخشند و خرید یک سوتین شیردهی مناسب میتواند تبدیل به بهترین خرید در آن دوران شود. در سایت نیو استایل می توانید تنوع بالایی از سوتین های شیردهی را ببینید و با راهنمایی ما بهترین انتخاب را برای دوران شیرین شیردهی به نوزاد خود داشته باشید.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا