عمومی

5 راه حل برای مقابله با ترول ها بصورت آنلاین


عکس تزئینی مورگان باشام در Unsplash
عکس تزئینی مورگان باشام در Unsplash

اگر تاکنون وارد هر یک از شبکه های اجتماعی ، گروه های تلگرامی و هر محیط اجتماعی دیگری شده باشید ، آگاهانه یا ناخواسته درگیر ترول های اینترنتی هستید. ترول های اینترنتی افرادی هستند که با انحراف مشاجرات ، تقلب ، برانگیختن مشاجرات یا جریحه دار کردن احساسات مخاطب ، هدف خاصی را دنبال می کنند. این هدف گاهی فقط برای سرگرمی است و گاهی با یک هدف سازماندهی می شود. اتفاق خاصی می افتد.

در بحث های مختلف ، ترول ها با گفتن چیزهایی که احساسات مخاطب را برمی انگیزد تعامل می کنند. در این چرخه بیمارگونه از ترول ها ، شادی اصلی و غذای شما واکنش شما است. معمولاً پاسخ به یک توییت تبعیض آمیز ، حتی اگر با بدترین توهین ها همراه باشد ، باعث خوشحال شدن ترول می شود ، به علاوه واکنش منفی به نظر یا پاسخ نامناسب (یا حتی پنهان کردن یا حذف آن به روشی که ترول متوجه آن می شود) ، واکنش های ترول را افزایش می دهد. بنابراین اولین کاری که در برابر ترول ها انجام می دهید این است که به آنها غذا ندهید ، حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که پاسخ ندهید و اجازه دهید ترول از عصبی بودن شما لذت ببرد.

راه دیگر برای تغذیه نکردن ترول ها داشتن بحث های جدی ، چه در یک تیم بزرگ و چه در یک گفتمان اجتماعی است و ارزیابی نکردن ترول ها تنها راهی است که می توانید بحث را از این رفتارها نجات دهید.

اگر رفتار سمی ترول ها با حساب های خاص را مشاهده کردید ، حتماً پیوندها و عکسهای صفحه از این مکالمه ها و حساب ها را ارائه دهید ، به این ترتیب بعداً می توانید تشخیص دهید شخصی که ادعا نمی کند ترول است یا پست خود را تغییر داده است در واقع فقط فیشینگ هوشمند است تشخیص چنین ترول هایی به شما کمک می کند تا آنها را از بین ببرد و از بین ببرد. در پایان.

اگرچه پاسخ به رفتار ترول به معنای تغذیه ترول است ، اما روشهایی برای دفاع از خود در برابر فیشینگ وجود دارد. اکثر شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهد افراد را بی صدا یا مسدود کنید و در بعضی موارد خارج شدن از محیطی که در آن هستید (به عنوان مثال گروهی) گزینه ای بهتر از ماندن ، جنگ و اعصاب خردکن است.

هر چقدر هم منطقی و ضد ترول تلاش کنید ، احتمالاً هر از چندگاهی با ترول ها تعامل خواهید داشت تا امتیاز را نادیده بگیرید و خشم خود را نسبت به ترول ابراز کنید ، اما با توجه به آنچه در نکته اول گفتید ، این فقط به برنده شدن ترول اجازه می دهد. بعضی اوقات راه حل مناسب می تواند بستن برنامه یا برگه شبکه اجتماعی باشد که مدتی است از آن استفاده می کنید تا اعصاب به حالت عادی برگردد.

عکس ناتان دوملائو در Unsplash
عکس ناتان دوملاو در Unsplash

ترولینگ نوعی مزاحمت اینترنتی است و معضلی که با آن روبرو هستید بر روی اعصاب شما تأثیر منفی می گذارد و صحبت و کمک گرفتن از افرادی که به آنها اعتماد دارید می تواند در کنار آمدن با این معضل به شما کمک کند.

عناوین این مقاله از Reachout Australia گرفته شده است.

این مقاله به طور عام نوشته شده است و برای افزایش دانش شما ، اگر در بحث ترول و آزار و اذیت اینترنتی با مشکلات جدی روبرو هستید ، حتما با 123 اورژانس اجتماعی یا روانشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید.

من منتظر نظرات ، پاسخ ها و بازخورد شما هستم ، نه تنها با ویرگول ، بلکه همچنین توییتر من هم دارم



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: 5 راه حل برای مقابله با ترول ها بصورت آنلاین

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا