عمومی

20 برنامه از فناوریهای 2020 در اینستاگرام


امروز محبوبیت روزافزون اینستاگرام باعث شده است تا نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان آن را به یک شبکه اجتماعی محبوب تبدیل کند. طبق آمار ، 32٪ از بزرگسالان و 68٪ از بزرگسالان جوان طرفداران بزرگ این برنامه هستند؛ افرادی که تازه وارد این برنامه هستند و یا می خواهند سطح خود را بهبود بخشند ، بهتر است در مورد ترفندهایشان اطلاعاتی کسب کنند.
در سال 2020 ، روزانه حدود 4 میلیارد لایک برای ارسال های جدید و بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام وجود خواهد داشت.

کاربران این شبکه اجتماعی از آن برای اهداف مختلف استفاده می کنند. برخی از کاربران از این برنامه برای تجارت استفاده می کنند. سایر افراد بازاریاب محتوا یا کارشناسان بازاریابی دیجیتال هستند که حساب های اینستاگرام مشتریان خود را مدیریت می کنند ، یا حتی کاربران عادی که از این برنامه برای ارتباط با دوستان خود استفاده می کنند. حال نکته مهم این است که شما می توانید با یادگیری تکنیک هایی در مورد اینستاگرام و ترفندهایی که فقط معدود افراد از آن اطلاع دارند ، از این برنامه استفاده بهتری داشته باشید.

ممکن است کاربر بخواهد تمام عکسهایی که تاکنون دوست داشته اند را در یک صفحه و کنار هم ببیند ، آیا این ممکن است ؟!
می توان گفت که این ترفند برای اینستاگرام نیز کاربرد دارد. حال تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به پروفایل خود بروید و بر روی منو با نماد 3 خط موازی در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید ، پس از ورود به این بخش ، روی تنظیمات و سپس روی حساب کلیک کرده و در آخر بر روی پستهایی که دوست دارید کلیک کنید.
حال اگر از دوست داشتن یک عکس پشیمان هستید ، می توانید با کلیک کردن روی هر تصویر ، پست مورد نظر خود را وارد کنید ، سپس با کلیک بر روی آیکون قلب کلیک کنید تا آن را به نام Unlike نامگذاری کنید. کاربر از ارسال آنلاین شما مطلع نخواهد شد و یک اعلان دریافت نمی کند.

علاوه بر مشاهده همه لایک ها به طور هم زمان ، می توانید برخی از عکس های مورد نظر خود را ذخیره کنید و با آنها گروه ایجاد کنید. برای استفاده از این ترفند ، به صفحه پروفایل خود بروید و روی سه نوار موازی یا نماد منو در سمت راست منو در بالای عکس های خود کلیک کنید.
سپس گزینه ذخیره شده را انتخاب کرده و در گوشه سمت راست صفحه روی گزینه plus sign کلیک کرده و در آخر نام مورد نظر را برای این گروه انتخاب کنید. به عنوان مثال ، در تصویر زیر ، گروهی را برای ذخیره کردن غذاهای مورد علاقه خود برای پخت و پز به نام Food ایجاد کنید و پس از انتخاب نام ، بر روی Done کلیک کنید. بنابراین از این پس می توانید عکس های مورد علاقه و مرتبط خود را در این مجموعه ذخیره کنید. ذخیره عکس در مجموعه نیز بسیار ساده است ، فقط کافی است بر روی آیکون ذخیره شده در گوشه سمت راست پایین هر نوشته در زیر هر پست کلیک کنید.

اگر به صفحه اصلی خود بروید ، در انتهای رزومه شما یک دایره وجود دارد که به صورت دایره‌ای است و در داخل آن با نام New Highlight نوشته شده است. Highlight به شما امکان می دهد تا 24 ساعت پس از انتشار مطلب ، اینستاگرام را در اینستاگرام خود نگه دارید تا بتوانید هم شما و هم طرفداران خود به آن دسترسی پیدا کنید.

در حقیقت ، با برجسته کردن داستان اینستاگرام خود ، یک بخش جدید در صفحه پروفایل شما ایجاد می شود تا داستان های برجسته شما ارسال شود ، و کاربران قادر خواهند بود تا داستان شما را از طریق آن مشاهده کنند. اطمینان حاصل کنید که داستان برجسته خود را فقط در صفحه پروفایل خود ذخیره کنید و 24 ساعت بعد از انتشار آن ، در نوار داستان قابل مشاهده نخواهد بود. علاوه بر این ، وقتی داستانی منتشر می شود ، می توانید از طریق لیست ارسال بایگانی شده به آن دسترسی داشته باشید ، حتی پس از حذف آن از این بخش.

خوب ، این ترفند اینستاگرامی برای کسانی است که نمی خواهند هیچ اثری از خود بگذارد. خوشبختانه اینستاگرام این امکان را برای کاربران خود فراهم کرد. برای انجام این کار ، به بخش منو صفحه پروفایل خود بروید. در زیر منوی باز شده ، روی گزینه Security (امنیت) ، سپس پاک کردن سابقه جستجو ، و در آخر گزینه Clear all (انتخاب همه را پاک کنید) را انتخاب کنید.

این ترفند اینستاگرامی برای افراد ماهرتر لقب شده اینستاگرام آزاد طراحی شده است. اگر برای ویرایش عکس های خود از اینستاگرام استفاده می کنید ، می توانید از فیلترهای مورد علاقه خود استفاده کنید و بیشتر اوقات از آنها استفاده کنید. بنابراین ، برای ویرایش آسانتر عکس ، می توانید ترتیب ترتیب فیلترهای اینستاگرام را تغییر داده و مواردی را که دوست ندارید مخفی کنید.

برای استفاده از این ترفند اینستاگرام ، یک تصویر جدید در اینستاگرام بارگذاری کرده و وارد صفحه انتخاب نامزد شوید. سپس به سمت راست لیست بروید و روی مدیریت کلیک کنید.
برای تنظیم ترتیب فیلترها ، انگشت خود را بر روی دو خط خاکستری کنار فیلتر مورد نظر قرار داده و آن را به حالت دلخواه بکشید. برای مخفی کردن فیلترها ، کافیست علامت کنار فیلتر را کلیک کرده و علامت آن را بردارید.

همانطور که گفته شد ، اگر به فیلترها و ابزارهای ویرایش اینستاگرام علاقه دارید ، می توانید بدون ارسال عکس اینستاگرام خود از این ویژگی ها استفاده کنید. برای انجام این کار ، ابتدا باید گزینه ذخیره تصویر اصلی را در بخش تنظیمات فعال کنید.
بعد از انجام این کار اینترنت خود را جدا کنید و به روند معمول اشتراک گذاری عکس بروید ، فیلتر مورد نظر خود را انتخاب کرده و عکس را پخش کنید. در حال حاضر ، اینستاگرام خطایی مبنی بر عدم امکان انتشار تصویر می دهد ، اما نسخه اصلاح شده این تصویر در گالری عکس تلفن ذخیره شده است.

وقتی شخصی شما را در یک عکس یا ویدیو نشان کرد ، آن عکس به طور خودکار در پروفایل شما و در بخش عکس های شما ذخیره می شود. اگر نمی خواهید این اتفاق بیفتد ، به راحتی می توانید این تصاویر را مخفی کنید. برای مشاهده این عکس ها ، به صفحه پروفایل خود بروید و بر روی نماد نشان دهنده عکس یک شخص در پایین بخش CV کلیک کنید.
سپس برای مخفی کردن تصاویر ، روی علامت سه نقطه در بالا سمت راست کلیک کرده و سپس گزینه مخفی کردن تصاویر را انتخاب کنید. سپس تصاویری را که می خواهید مخفی شوید انتخاب کنید و در آخر مخفی کردن نمایه را در انتهای صفحه انتخاب کنید.
با این ترفند ، عکسها از اینستاگرام حذف نمی شوند ، اما از پروفایل شما حذف می شوند و دیگران قادر به مشاهده آنها نخواهند بود.

همانطور که در مرحله قبل گفتیم ، وقتی شخصی عکسی از شما را بارگذاری می کند و شما را برچسب گذاری می کند ، آن تصویر در پروفایل شما نمایش داده می شود ، اما شما می توانید این تنظیمات را تغییر داده و فقط عکس هایی را که با آنها موافقت می کنید نشان دهید. .

برای این کار مراحل ذکر شده در ترفند شماره 7 اینستاگرام را تکرار کنید و بخشی را که عکسهای برچسب خورده شما در آن قرار دارد وارد کنید. سپس بر روی سه خط موازی در بالای صفحه کلیک کرده و بر روی Setup کلیک کنید ، سپس گزینه Privacy ، سپس گزینه Tag را انتخاب کنید و در آخر با دستی برچسب موافقت کنید و مشخص کنید که این کار در حال اجرا است یا خیر.
در این حالت ، هنگامی که شخصی شما را در یک عکس نشان کرد ، یک اعلان برای شما ارسال می شود. در این حالت می توانید تصویر را به صورت دستی تگ کنید. برای انجام این کار ، روی تصویر کلیک کرده و سپس روی نام کاربری خود کلیک کرده و “نمایش در نمایه من” را انتخاب کنید. اگر نمی خواهید این تصویر در نمایه شما نمایش داده شود ، کافیست در عوض گزینه “پنهان کردن از نمایه من” را انتخاب کنید.

برای ورود به صفحه جستجو ، روی نماد ذره بین در پایین صفحه کلیک کنید. هنگامی که روی قسمت جستجو در بالای صفحه کلیک می کنید ، 4 زبانه برای شما نمایش داده می شود. روی برگه Places کلیک کنید ، سپس نام سایتی را که می خواهید وارد کنید.
وقتی گزینه جستجو را انتخاب می کنید ، تمام عکس های به اشتراک گذاشته شده با یک geotag را مشاهده می کنید.

جستجو براساس geotag

برای مشاهده تصاویری که از برچسب موقعیت مکانی استفاده می کنند ، به تصویری که از تگ مورد نظر استفاده کرده است نگاه کنید ، سپس روی Geotag کلیک کنید تا تصاویر مربوط به آن منطقه را ببینید.
به این ترتیب ، اینستاگرام عکس های مرتبط با Geotag را از این طریق به شما نشان می دهد.
عکس های گرفته شده در نزدیکی خود را پیدا کنید
برای وارد کردن برگه Places مراحل زیر را دنبال کنید. سپس روی قسمت جستجو کلیک کرده و در نزدیکی مکان فعلی را انتخاب کنید.
از گزینه هایی که ظاهر می شود ، روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید. با کلیک بر روی هر گزینه می توانید پست هایی را مشاهده کنید که از یک geotag استفاده می کردند.
به این ترتیب ، اینستاگرام عکس های مرتبط با Geotag را از این طریق به شما نشان می دهد.

این فناوری برای افرادی که می خواهند بازاریابی اینستاگرام را انجام دهند مناسب است زیرا می تواند در پرونده سئو شما کمک کند. یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی این گروه از کاربران این است که فقط می توان از یک قسمت از برنامه برای آدرس های اینترنتی قابل کلیک استفاده کرد.
اگر URL وب سایت خود را در بخشی غیر از بخش CV وارد کنید ، پیوند به صورت متن ساده نمایش داده می شود و کاربران برای دسترسی به این وب سایت نیاز به کپی URL و سپس قرار دادن آن در مرورگر خود دارند. یکی از راه های استفاده از یک لینک خاص این است که از کاربران بخواهید که صفحه پروفایل شما را در بخش عنوان یا عکس اضافه کنند و بر روی لینک موجود در CV خود کلیک کنند.

بعضی اوقات ، اینستاگرام تبلیغاتی را نمایش می دهد که فکر می کند مربوط به شماست. این تبلیغات بر اساس تصاویری که دوست دارید ، افرادی که دنبال می کنید و سایر برنامه هایی که می بینید ، به شما نشان داده می شود.

اگر دوست ندارید تبلیغات زیادی ببینید ، می توانید اینستاگرام را در مورد این موضوع به شما یادآوری کنید تا الگوریتم های خود را به چه پست هایی که دوست دارید و پست هایی که دوست ندارید ، آموزش دهید. برای مخفی کردن تبلیغات ، روی علامت سه نقطه در بالای تصاویر بنر کلیک کنید ، سپس مخفی کردن این گزینه را انتخاب کنید.
سپس از شما سؤال خواهد شد که چرا نمی خواهید این تبلیغات را ببینید که به راحتی می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری عمومی یا ارسال عکس برای طرفداران شما تنها راه برای تولید محتوا در این شبکه اجتماعی نیست. می توانید آن را بصورت حضوری به تعدادی از دوستان خود ارسال کنید ، مانند ارسال پیام فیس بوک یا پیام متنی گروهی در تلگرام! همچنین می توانید تصاویری را که دیگران به اشتراک گذاشته اند برای دوستان خود ارسال کنید. البته تا زمانی که صفحه عمومی باشد یا دوستانتان از آن پیروی کنند.

برای این کار ، تصویری را که می خواهید بارگیری و ویرایش کنید. هنگامی که آخرین مرحله را در بالای صفحه وارد می کنید ، دنبال کنندگان به طور پیش فرض انتخاب می شوند و عکس را به همه پیروان شما نشان می دهد. برای تغییر آن ، روی Followers کلیک کرده و سپس Direct را انتخاب کنید. در این مرحله می توانید شخص مورد نظر خود را انتخاب کرده و عکس خود را برای آن ارسال کنید.

برای دسترسی به پیام های مستقیم می توانید بر روی نماد در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. برای ارسال یک عکس از پیش بارگذاری شده ، پست را باز کنید ، سپس روی نماد ، که مانند بادبادک است ، ضربه بزنید. سپس شخص را انتخاب کرده و عکس را برای آن ارسال کنید.

آیا بیش از یک حساب کاربری اینستاگرام دارید؟ بسیاری از افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند دارای یک حساب برای سلفی و حساب کاربری خود هستند. همانطور که می دانید ورود به سیستم بین حساب ها و وارد کردن نام کاربری و رمزعبور خود در هر زمان کمی دشوار است ، اما اینستاگرام با اضافه کردن حساب کاربری این مشکل را حل کرد.

برای این کار به صفحه پروفایل خود بروید و وارد منو شوید ، سپس گزینه تنظیمات را انتخاب کرده و به انتهای صفحه بروید و بر روی Add Account کلیک کنید. در این مرحله باید نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. از این پس ، برای ورود به یک حساب کاربری دیگر ، کافی است روی تصویر اضافه شده در گوشه سمت چپ پایین صفحه کلیک کرده و حساب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این یکی از ترفندهای اینستاگرامی است که به نفع کاربران مشهور است. اگر قادر به خواندن همه نظرات و حذف نظرات نامناسب نیستید ، می توانید مجموعه ای از کلمات کلیدی را تعریف کنید تا اینستاگرام بتواند نظرات حاوی این کلمات کلیدی را فیلتر کند.

برای این کار ، به صفحه پروفایل خود بروید ، به بخش حفظ حریم خصوصی بروید ، سپس روی Comments کلیک کنید. گزینه ای را برای مخفی کردن نظرات نامناسب فعال کنید. این گزینه باعث می شود اینستاگرام نظرات یا عبارات معروف به متن توهین آمیز را پنهان کند.

همچنین می توانید لیستی از کلماتی را ایجاد کنید که فکر می کنید نامناسب هستند زیرا اینستاگرام نظرات حاوی آن کلمات را پنهان می کند.

آیا می دانید که می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید ، آمار پروفایل خود را تحلیل و اعلام کنید؟

Instagram این ویژگی را در سال 2016 اضافه کرد. برای این کار به صفحه پروفایل بروید و به گزینه ها (نماد چرخ دنده در آیفون و آی پد و آیکون 3 نقطه ای در Android) بروید. سپس گزینه جابجایی به نمایه تجاری را انتخاب کرده و روی ادامه در انتهای صفحه کلیک کنید.

در این مرحله ، اینستاگرام از شما خواسته می شود که وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید. این کار را انجام دهید و سپس اطلاعات لازم را در اینستاگرام وارد کنید. برای این کار باید شماره تلفن ، آدرس ایمیل یا آدرس مشاغل خود را وارد کنید. در آخر ، برای ذخیره تغییرات در نمایه خود ، روی انجام شد کلیک کنید. البته فراموش نکنید که صفحه شما باید عمومی باشد و این ویژگی برای صفحات خصوصی فعال نیست.

بعضی اوقات دوست داریم برای بدست آوردن تصویری که می خواهیم ، برخی از فیلترها را بر روی تصاویر خود اعمال کنیم. اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد ، اما ترفندی که در ادامه به شما خواهیم گفت می تواند این کار را انجام دهد. ترفند شماره 5 را مرور کنید و بدون بارگیری آن ، تصویر خود را با استفاده از فیلتر مورد نیاز ذخیره کنید. سپس دوباره این عکس را در اینستاگرام بارگذاری کنید و فیلتر مورد نظر خود را روی آن بمالید.

می توانید این دو مرحله را طبق خواست خود انجام دهید.

اینستاگرام عکس های شما را به طور مرتب نمایش می دهد ، بنابراین می توانید تصویر را به 3 یا 9 قسمت تقسیم کنید. آن را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید تا در صفحه پروفایل خود بی نظیر به نظر برسد. برای به اشتراک گذاشتن تصویر خود می توانید از برنامه هایی مانند Photoshop استفاده کنید.

آیا تاکنون ویدئوی اینستاگرام را بارگذاری کرده اید؟

بنابراین می دانید که فیلم های اینستاگرام در هر داستان 1 دقیقه و کمتر و فقط 15 ثانیه طول دارند. خوب ، بسیاری از فیلمهای آموزشی بیش از یک دقیقه طول می کشد ، بنابراین یک دقیقه کافی نیست و نصف فیلم. اما اینستاگرام اکنون ویژگی ای به نام IGTV اضافه کرده است! این ویژگی به شما امکان می دهد فیلم ها را حداکثر تا یک ساعت بارگذاری کنید.

شما می توانید عکس ها یا فیلم های یکبار مصرف را مستقیماً به دوستان خود ارسال کنید. یک تصویر یکبار مصرف به معنای حذف آن است که پس از دیدن طرف مقابل حذف شود. برای این کار بر روی علامت صفحه کاغذ در صفحه اصلی کلیک کنید تا وارد بخش پیام ها شوید.

سپس بر روی آیکون دوربین در پایین صفحه کلیک کنید. عکسی را بگیرید و ویرایش کنید ، سپس بر روی Next در سمت چپ پایین صفحه کلیک کنید ، سپس شخصی را که می خواهید انتخاب کنید و با کلیک روی Send آنها را برای آنها ارسال کنید. همچنین می توانید گروهی از کاربران را با یک گروه جدید تعریف کرده و برای آنها عکس ارسال کنید.

شاید برای شما پیش آمده باشد که می خواهید فیلمی را در داستان یا پستی در صفحه خود قرار دهید و به صدای جلوی آن اهمیتی نمی دهید. برای انجام این کار ، اینستاگرام یک ویژگی برای کاربران خود دارد که می توانید به راحتی فیلم مورد نظر خود را بارگیری کنید. سپس وارد مرحله بعد شوید و بر روی نماد کنترل صدا کلیک کنید تا آن را نادیده بگیرید. فراموش نکنید که می توانید همین کار را با استوری های اینستاگرام انجام دهید. پس از ضبط ویدئو ، روی نماد کنترل صدا و بیصدا کردن کلیک کنید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار لذت بخش و مکانی عالی برای کسب درآمد است. اگر با ترفندهای اینستاگرام آشنا باشید ، استفاده از آنها برای شما راحت تر خواهد بود.
می توانید از ترفندهای اینستاگرام برای فیلتر کردن نظرات خود استفاده کنید یا داستان خود را از افرادی که دوست ندارید پنهان کنید. همچنین می توانید مستقیماً با دوستان و پیروان خود صحبت کنید. اینها فقط چند نمونه از ترفندهای ذکر شده در این مقاله است.
البته استفاده از همه ترفندهای اینستاگرام در این مقاله در عین حال کمی مشکل است ، اما با توجه به نیاز خود می توانید موارد لازم را یاد بگیرید و استفاده کنید. اگر یک صفحه شخصی دارید ، برخی از ترفندهای اینستاگرام ذکر شده در این مقاله مطمئناً به شما کمک می کنند تا حتی بیشتر از حریم شخصی خود محافظت کنید. همچنین اگر چندین صفحه برای تجارت خود دارید ، استفاده از این ترفندها به شما در مدیریت بهتر صفحات کمک می کند.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: 20 برنامه از فناوریهای 2020 در اینستاگرام

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا