عمومی

17 تکنیک عالی برای افزایش رتبه سایت شما در سال 2019 – قسمت 2


هر روز حدود 5 تا 6 میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود. طبق آمار سالانه ، Google حدود 79 درصد از ترافیک جستجو را در سرتاسر جهان تشکیل می دهد.

با این حال ، سایر موتورهای جستجو مانند Bing -7.27٪ ، Baidu -555٪ و Yahoo -6.05٪ این ترافیک را تشکیل می دهند. با وجود این رقابت زیاد در Google ، شما باید از بهترین فناوری بهینه سازی موتور جستجو برای بهبود رتبه خود استفاده کنید.

بدیهی است که ترافیک موتورهای جستجوگر زیادی در Google وجود دارد. با استفاده از این حجم معاملات Google ، ما توصیه می کنیم برای بهتر کردن شغل و جستجوی خود در بهبود تجارت خود در Google تمرکز کنید. البته این بدان معنی نیست که بیشتر تکنیک های سئو در موتورهای جستجوگر دیگر مؤثر نیست.

سوالی که در اینجا وجود دارد این است که شما چگونه اطمینان می دهید که کار شما در موتورها قابل مشاهده است؟ به گفته آندری لیپاتسف ، مدیر ارشد گوگل ، کلید دستیابی به رتبه های بالا در گوگل ، به استفاده از لینک ها و مطالب با کیفیت متکی است. بیشتر تکنیک های موثر SEO بر این دو عامل مهم متکی هستند.

مشکل اینجاست که چگونه می توانیم با تغییر مداوم الگوریتم های موتور جستجو و ایجاد هر روز کارآمدتر کردن آنها ، منحنی ها و به روز رسانی ها را حفظ کنیم؟

در اینجا برخی از مؤثرترین فن آوری های SEO در این مقاله آورده شده است که به شما کمک می کند تعداد بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهید.

یکی از مؤثرترین فن آوری های SEO که می تواند مخاطبان سایت شما را افزایش دهد ، موقعیت نشریات تخصصی برای جمع آوری آخرین اطلاعات است. این انتشارات به شما کمک می کند تا بینشی در مورد شغل یا تجارت خود بدست آورید و به مخاطبان خود نشان دهید که هر مورد را به خوبی می شناسید.

بعضی اوقات از این تکنیک سئو استفاده می کنم. من پستهایی را منتشر می کنم که یک سوال مشترک درباره آنفولانزای تجاری می پرسند. سپس تمام جواب ها را به صورت یک حیوان خانگی جمع می کنم و آنها را در وبلاگ خود به اشتراک می گذارم. با انجام این کار ، به خوانندگان این فرصت را می دهم که با تمام نظرات متفاوت خود در مورد مسائل تجاری و تجاری خود ، از دیدگاه های کارشناسان و متخصصان مختلف مطلع شوند.

در ازای مشارکت آنها ، به آنها پیوندهایی را می دهم تا خوانندگان بتوانند وبلاگ خود را ببینند.

به همین ترتیب ، من از آنها دعوت می کنم که همان الگوی ارسال (راوندپ) را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. گروه های علاقمند به این پست ها ممکن است روی لینک وبلاگ من کلیک کنند ، اما در صورت علاقه ، محتوای من را دنبال کنند.

مدل سئو به ما در افزایش پیروان و همچنین افزایش شانس دیگران برای دریافت لینک سیاه کمک می کند.

البته هرچه مخاطب شما از محتوای سایت شما راضی تر باشد ، رتبه شما در صفحه نتایج Google بالاتر خواهد بود. بنابراین اگر می خواهید مخاطبان خود را افزایش دهید ، برای رتبه بندی آن باید بر روی بهبود وبلاگ خود تمرکز کنید. اگرچه این یکی از روشهای جدید SEO است ، اما بسیار مؤثر است.

نکته اصلی در اینجا این است که اطمینان حاصل کنید که از نرخ کلیک واقعاً بالایی برخوردار هستید. اگر کلیک شروع به ریزش کند ، Rank Brain شما را به پایین صفحه نتایج می برد.

فن آوری های SEO همچنین شامل بهبود سرعت بارگذاری وب سایت شما هستند. با توجه به سرعت بارگیری وب سایت ، 15 ثانیه طول می کشد تا وب سایت های تلفن همراه به طور کامل بارگیری کنند. متأسفانه ، این خبر بد برای شرکت ها و مشاغل مختلف است. زیرا معمولاً 53٪ بازدید کنندگان سایت را ترک می کنند در صورتی که دریافت یک صفحه وب بیش از 3 ثانیه طول می کشد.

روش های مختلفی برای بهبود سرعت بارگذاری صفحه شما وجود دارد ، مانند خزیدن مرورگر و بهینه سازی تصویر شما.

برای کار با این فناوری SEO ، می توانید از ابزارهایی مانند Google PageSpeed ​​Insights استفاده کنید. این ابزارها به شما در تجزیه و تحلیل صفحات وب کمک می کنند تا عملکرد آنها را بهبود بخشید. تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو مانند اینها نه تنها به شما در بهبود سئو کمک می کند بلکه نرخ تبدیل شما را نیز بهبود می بخشد.

ویدیوهای YouTube اغلب در صفحه نتایج Google و بالاتر از سایر فیلم ها در سایت های دیگر رتبه اول دارند. YouTube دومین وب سایت پرطرفدار در جهان است. از طرف دیگر ، این سایت متعلق به گوگل است. بنابراین شکی نیست که فیلمهای YouTube نقش مهمی در صفحات نتایج جستجوی Google دارند.

این باعث می شود که بهینه سازی YouTube به یکی از مهمترین فن آوری های SEO تبدیل شود.

جزئیات کوچکتر ، مانند عنوان ویدیو ، توضیحات ، طول و غیره ، روی SEO YouTube شما تأثیر می گذارد. همه این عوامل در توانایی جستجوی محتوای شما در Google تأثیر می گذارد و باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود.

بسیاری از بازاریابان و بازاریابان محتوا فقط با چند سطر توضیحات سایت ، یک عکس را بارگذاری می کنند و فرصت را از دست نمی دهند. فن آوری های SEO شما باید به منظور اطمینان از بهینه سازی فیلم های شما باشد.

توصیه می شود بیش از 200 کلمه برای فیلم ها بنویسید. با این کار بینندگان می توانند محتوای خلاصه مربوط به فیلم شما را مشاهده کنند. از آنجا که آنها بدون تماشای آن نمی توانند محتوای ویدیو را تماشا کنند ، اما توضیحات شما به آنها کمک می کند تا در نگاه اول داستان را درک کنند.

اگر می خواهید شانس بروزرسانی خود را افزایش دهید ، در توضیحات ویدیو بیشتر مراقب باشید.

همچنین می توانید توضیحات فیلم را در کادر بنویسید. این همچنین به بینندگان شما کمک می کند تا تجربه تماشای بهتری داشته باشند.

برای آموزش سئو به وب سایت سئو مراجعه کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: 17 تکنیک عالی برای افزایش رتبه سایت شما در سال 2019 – قسمت 2

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا