عمومی

10 شغل برتر دنیا را پیدا کنید


LinkedIn 10 مورد از مشاغل تحت تعقیب جهان را در سال 2020 بر اساس ارسال مشاغل اعلام کرد.
این شبکه اجتماعی با تجزیه و تحلیل پست های شغلی ارسال شده در شش ماه گذشته ، 10 شغل مورد نظر در جهان را منتشر کرده است و پس از آن کارفرمایان قرار می گیرند.
ده شغل مورد نظر شامل موارد زیر است:

1- مهندس نرم افزار
2- نمایندگان فروش
3- مدیر پروژه
4- مدیر گروه فناوری اطلاعات
5- متخصص مرکز امور مشتری
6- بازاریاب دیجیتال
7- پشتیبانی فنی از شبکه
8- تحلیلگر داده
9- تحلیلگر مالی
10- طراح گرافیک
در حالی که اپیدمی کورنا تأثیر جدی در بازار جهانی کار و اشتغال دارد ، اما هنوز هم برای برخی از مشاغل شغل زیادی وجود دارد و تخمین زده می شود امسال حدود 400 میلیون شغل در سراسر جهان ایجاد شود.

در حالی که اپیدمی کورنا تأثیر جدی در بازار جهانی کار و اشتغال دارد ، اما هنوز هم برای برخی از مشاغل شغل زیادی وجود دارد و تخمین زده می شود امسال حدود 400 میلیون شغل در سراسر جهان ایجاد شود.

بسیاری از کارفرمایان برنامه های خود را برای استخدام کارمندان جدید به تعویق انداخته اند تا وضعیت مشخص نباشد و برخی نیز به کارمندان خود گفته اند که از خانه دور بمانند و کار کنند. با این حال ، تعداد کارمندان جدید از انتظارات قبلی فراتر رفته است.
شما می دانید شغل چیست ایران آیا آنها تقاضای زیادی دارند؟

درباره کاران نیوز

مجله Karan News یک رسانه الکترونیکی در زمینه کار و اشتغال است که در سال 1397 با دید متفاوت از جریان اخبار در صنعت اشتغال راه اندازی شده است. در این مجله می توانید جدیدترین اخبار و تحولات صنعت اشتغال در ایران و جهان را مشاهده کنید. جالب ترین و کاربردی ترین مواد آموزشی در اکوسیستم کاری و کاری را بخوانید تا با تجربیات شنوایی افراد متقاضی کار و کارفرمایان به ویژه مدیران منابع انسانی آشنا شوید.

مجله Karan News پنجره جدیدی در استخدام و مدیریت منابع انسانی است. ما از منظر دیگری شما را در این مسیر همراهی خواهیم کرد.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: 10 شغل برتر دنیا را پیدا کنید

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا