عمومی

یاد بگیرید که چگونه یک ربات Telegram سفارشی و حرفه ای بسازید


تلگرام بدون شک محبوب ترین شبکه اجتماعی کشور است که علی رغم فیلتر کردن ، تعداد زیادی از کاربران را در خود جای داده و بدون شک بستر و بازار خوبی برای تعامل با مخاطبان و مشتریان است.

پایان کاری وجود ندارد که ربات Telegram برای پاسخ به یک سؤال چه کاری می تواند انجام دهد ، زیرا ربات های تلگرام می توانند از ساخت کل فروشگاه ها ، رزرو بلیط ، راه اندازی آژانس های املاک و مستغلات ، خرید و فروش وب سایت ها ، گرفته تا سیستم های ساختمانی ، کاری انجام دهند. اینترنت چیزها و خاموش کردن چراغ اتاق شما با یک ربات ساده تلگرام و این عالی است ، چرا؟ زیرا با اندروید تمام ویژگی های وب سایت و برنامه را خواهید داشت!

من امیر حسین باک هستم ، اگر در مورد شبکه های اجتماعی سؤالی دارید ، صفحه اینستاگرام من را دنبال کنید تا در https://www.instagram.com/amir_hoseyn_pakdel/ بدانید و سوالات خود را مستقیماً مطرح کنید.

یکی دیگر از دلایلی که می تواند روبات های تلگرام را بهتر از برنامه ها کند ، به این دلیل است که برای ایجاد یک اپلیکیشن ، باید نسخه های جداگانه ای برای سیستم های اندرویدی ، iOS ، آیفون ، ویندوز و غیره داشته باشید و این به معنای شروع مشکلات است !!! ! هزینه گران برنامه نویسی از یک طرف: پیدا کردن یک شرکت و تیم برنامه نویسی که همه سیستم عامل ها را از یک طرف با هم می نویسد و تصحیح نرم افزار در سه سیستم عامل جداگانه قطعاً شما را دچار دردسرهای زیادی می کند اما ساخت یک ربات در تلگرام یک بار طراحی شده است و در همه سیستم عامل ها قابل استفاده است.

برنامه نویسی اختصاصی ahpbot
برنامه نویسی اختصاصی ahpbot


http://ahpbot.com/

یادگیری ساخت ربات Telegram بسته به نوع روبات مورد نظر خود برای طراحی و برنامه ریزی ، مراحل مختلفی را در بر می گیرد. اولین قدم ایجاد یک ساختار ربات است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

با نحوه ساخت ربات Telegram در BotFader آشنا شوید

ابتدا وارد حساب کاربری botfather در تلگرام شوید ، روی START کلیک کنید و سپس دستور زیر را در Android وارد کنید.

/newbot

پس از آن ، بات فادر از شما می خواهد که نام ربات مورد نظر را وارد کنید. در این مرحله ، هر آنچه که می خواهید ، باید نام ربات را به فارسی یا انگلیسی وارد کنید. بعد از این مرحله ، روبات از شما نام کاربری ربات را می پرسد. ربات باید انگلیسی و منحصر به فرد باشد و پایان کلمه ربات باید با یک ربات به پایان برسد ، به عنوان مثال: مثالbot

بعد از این مرحله کد ربات شما ایجاد شده است که می توانید برای تنظیم کد ربات خود از آن استفاده کنید. Patfader گزینه های بیشتری برای مشاهده توضیحات ، تصویر ربات ، تماس با ما و غیره دارد که می توانید در وب پیدا کنید. به سایت فارسی مرجع ربات Telegram مراجعه کنید ، برای دیدن ساخت کامل شانس ، روی آموزش ساخت پوسته ربات در تلگرام کلیک کنید.

برنامه نویسی ، راه اندازی و معماری ربات های حرفه ای

ساخت پوسته ربات فقط 10٪ مراحل ساخت ربات Telegram بود ، شاید کمتر! اکنون پوسته اندرویدی شما آماده است ، اما اگر نام کاربری اندرویدی خود را وارد کنید ، اندروید در تعامل نیست و به هیچ پیامی پاسخ نمی دهد! چرا ؟ زیرا این ربات هنوز به هیچ سرور وصل نشده است تا بتواند به پیام های دریافتی پاسخ دهد!

برای اتصال شاسی ربات به سرور یا برد ، باید از خدمات آماده استفاده کنید که اغلب دارای امکانات محدود هستند و نمی توانند همه آنچه را می خواهید کاملاً ارائه دهند ، یا ربات مورد نیاز را با تمام جزئیات و علاقه به تیم بسازید. شرکت های قدرتمند ، بسیار باتجربه و تخصصی را که در زمینه شبکه های اجتماعی مشغول به کار هستند ، کنار بگذارید و این یکی از سایت های با تجربه و با سابقه ترین پرتفوی است که فقط به صورت حرفه ای روی ربات ها کار می کند. طراحی ربات AHP BOT بدین صورت است که می توانید با کلیک بر روی طرح سفارشی ربات AHPBOT وارد سایت شوید و پس از مشاهده کیف پول ، درخواست خود را از بخش ثبت نام برنامه ثبت کنید یا با کارشناسان این سایت تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که در این میان ، پنل های تخصصی حرفه ای برای ایجاد فروشگاه در تلگرام طراحی شده اند. اگر می خواهید از روبات به عنوان فروشگاه استفاده کنید ، می توانید با کلیک بر روی سایت فروشگاه ساز تلگرام کلیک کنید تا با هزینه ای به وب سایت فروشگاه تلگرام دسترسی پیدا کنید. خیلی کم و حتی رایگان ، ربات خود را بسازید.

من امیر حسین باک هستم ، اگر در مورد شبکه های اجتماعی سؤالی دارید ، صفحه اینستاگرام من را دنبال کنید تا در https://www.instagram.com/amir_hoseyn_pakdel/ بدانید و سوالات خود را مستقیماً مطرح کنید.



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: یاد بگیرید که چگونه یک ربات Telegram سفارشی و حرفه ای بسازید

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا