دانش و فناوری

گلکسی رینگ سامسونگ


ماجرای معرفی چند مرحله ای حلقه هوشمند سامسونگ در کنار این که هنوز به بازار عرضه نشده، داستان دنباله داری است. تقریبا 2 ماه پیش بود که گلکسی رینگ سامسونگ رسماً در MWC 2024 به نمایش گذاشته شد. با وجود ارائه برخی اطلاعات رسمی اما هنوز ناشناخته های زیادی درباره آن وجود دارد. به تازگی و در گزارشی تمام اندازه ها و مدل های گلکسی رینگ سامسونگ لو رفته است.

گلکسی رینگ سامسونگ

اگرچه هنوز چند ماه دیگر تا عرضه رسمی Galaxy Ring سامسونگ باقی مانده اما گزارش جدیدی به ما می گوید که این محصول در مدل ها و اندازه های مختلف به بازار عرضه می شود.

سامسونگ قبلا تایید کرده است که گلکسی رینگ در 9 اندازه مختلف و 3 رنگ عرضه خواهد شد. جدیدترین گزارش منتشر شده، شماره مدل های SKU را ارائه می دهد. اینها مدل ها عبارتند از:

  1. 1- SM-Q500
  2. 2- SM-Q501
  3. 3- SM-Q502
  4. 4- SM-Q505
  5. 5- SM-Q506
  6. 6- SM-Q507
  7. 7- SM-Q508
  8. 8- SM-Q509

گلکسی رینگ سامسونگ

گلکسی رینگ سامسونگ

در این لیست و در مجموع 8 مدل وجود دارد. ما انتظار 9 مدل را داشتیم و اگر توجه کنید مدل های SM-Q503 و SM-Q504 در این بین جا افتاده اند. احتمالا یکی از این مدل ها باید نهایی شود تا لیست 9 عددی ما تکمیل شود.

هر چند هنوز جزئیات زیادی مشخص نیست اما ما فرض می کنیم که تفاوت زیادی بین 8 مدل لیست شده و گزینه نهم به جز اندازه و احتمالا اندازه باتری وجود نخواهد داشت.

مدل SM-Q500 می تواند کوچکترین مدل با وزن 2.3 گرم و SM-Q509 بزرگ ترین مدل با وزن 2.9 گرم باشد. در نتیجه یک محصول کاملا سبک خواهد بود.

طبق گزارشی که ماه گذشته منتشر شد، سامسونگ هدف بلندپروازانه تولید اولیه 400 هزار دستگاه را تعیین کرده است. تولید انبوه این محصول قرار است از ماه آینده آغاز شود.

این حلقه هوشمند سامسونگ قرار است در رویداد Unpacked تابستان 1403 معرفی شود. عمر باتری گلکسی رینگ احتمالا می تواند تا 9 روز باشد. این محصول با آیفون جفت نمی شود و برای آن باید حتما یک گوشی اندرویدی داشته باشید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی رینگ می تواند محصول جذاب باشد؟ من فکر می کنم برای کاربرانی که علاقه مند به ساعت کلاسیک هستند و همزمان می خواهند داده های سلامتی خود را نیز ثبت کنند، انتخاب خوبی به عنوان یک اکسسوری با ظاهر نه چندان فناورانه اما کاربردی باشد.

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا