فیلم و هنر

گفت‌وگو با تام هاردی درباره «ونوم: زنده‌باد کارنیج» / وقتی سیمبیوت‌ها و میزبان‌ها در برابر هم قرار می‌گیرند


مجله تجربه، ترجمه علی افتخاری

تام هاردی همچنین در فیلم ابرقهرمانی Venom: Let There Be Carnage نقش ادی براک، قهرمان کمیک بوک مارول را بازی می کند، یک روزنامه نگار کارآگاهی که یک خارجی به نام Venom Gives قدرت فوق بشری را دستگیر می کند.

در دنباله «زهر» (2018)، ادی و همزیستش با روانپزشکی به نام کلیتز کسیدی (وودی هارلسون) آشنا می‌شوند که از زندان فرار کرده و همچنین ارتش موجودی بیگانه به نام کارنیج است. طولی نمی کشد که دو سیمبیوت و گیرندگان آن ها با یکدیگر روبرو می شوند.

فیلم 97 دقیقه‌ای «ونوم: بقای کارنگی» به کارگردانی اندی سرکیس در تاریخ 1 اکتبر 2021 در سینماهای سراسر جهان اکران شد و در ایالات متحده آمریکا و کانادا 207.7 میلیون دلار و در 24 ساعت به فروشی معادل 248.2 میلیارد دلار رسید. نوامبر در سراسر جهان. 455.9 میلیون دلار هزینه تولید یک فیلم دیجیتال حدود 110 میلیون دلار بوده است.

در این فیلم همچنین میشل ویلیامز در نقش آن وینگ و رید اسکات در نقش شریک زندگی او دکتر دن لوئیس بازی می کنند. نائومی هریس، بازیگر جدید، نقش فرانسیس باریسون را بازی می کند که «شریک» نام دارد.

«Venom: Carnegie Survival» توسط کلمبیا پیکچرز و مارول انترتینمنت تولید و توسط سونی پیکچرز منتشر شده است.

هاردی در مورد مشارکت خود در نوشتن داستان Venom 2 که با کلی مارسل نوشته شده است، و اینکه چرا فکر می کند فیلم یک داستان عاشقانه است و آینده شخصیت صحبت کرد.

در جای دیگری خواندم که از اندی سرکیس خواسته بود «ونوم: بقای کارنگی» را کارگردانی کند. فکر می کنید چه چیزی او را به Venom-Versus یا دنیای Venom آورد؟

بله از او پرسیدم. این یک تصمیم اجماع بود، اما در داخل سونی. و وقتی نوبت به کارگردانی Venom 2 می رسد، فکر می کنیم بهترین فرد کیست؟ در حالت ایده‌آل، منظور من رسیدن به سطح بعدی است، چیزی که می‌خواهیم به آن برسیم، و واضح است که اندی به سرعت پایه‌های من را با شریک جرمم، کلی مارسل، پوشش می‌دهد.

تام هاردی و اندی سرکیس

اندی فقط یک زبان ندارد که به دو صورت کار کند. شما دو زبان دارید. او به طرق مختلف کارگردانی می کند، گاهی اوقات کارآموزی می کند – یا اگر دوست دارید کارآموزی می کند، برای مثال با پیتر جکسون در ارباب حلقه ها و هابیت و غیره. او بخش دوم را کارگردانی کرد، به کار در زمینه فیلم‌های حماسی عادت کرد و در این مدت جسورانه تعدادی از بهترین شخصیت‌های فانتزی دو سال اخیر را به نمایش گذاشت. و او مطمئنا یکی از بهترین بازیکنانی است که ما در نسل خود داریم. بنابراین شما به عنوان بازیگر یک زبان دارید و به عنوان کارگردان زبان دیگری. او به “تنفس” دستور داد، “کتاب جنگل” را سفارش داد.

«زهر: بقای کارنگی» اولین رادیو او نیست و من او را بسیار دوست دارم. انسان باحال است و ما همیشه می خواستیم با هم کار کنیم، بنابراین منطقی بود که با کسی کار کنیم که می داند ما در تلاش هستیم چه کار کنیم، در همه سطوح و کار مورد نیاز به چه چیزی دست خواهیم یافت. انجام خواهد شد. بدانید که یک نفر باید این کارها را انجام می داد، این شخص اندی است.

تام هاردی

نکته جالب فیلم این است که بعد از فصل ماه عسل ارتش ها و همزیست ها را آزمایش می کند و می دانیم که این بار شما درگیر نوشتن داستان بودید. آیا تا به حال به جنبه های خاصی از Venom: بقای کارنگی به گونه ای برخورد کرده اید که گویی در حال نوشتن یک داستان عاشقانه هستید؟ چون به نظر نوعی کمدی درام پنهان در یک فیلم است.

اوه بله. صد در صد یک داستان عاشقانه است که با “این یک داستان عاشقانه است” شروع می شود. داستان مضحک و سورئال است، اما آنطور که شما فکر می کنید نیست، یک نوع عشق آشفته است. ما با یک فیلم کمدی سروکار داریم، دیدی از «زوج عجیب» داریم، دیدی از «هفت سال خارش» داریم. چیزی به نام «تلما و لوئیز» یا «قاتلان غریزی» یا «داستان عشق واقعی» وجود دارد، مگر اینکه فیلم ما دو جفت داشته باشد – ادی و ونوم / کلیتس و کارنگی – یا بهتر است بگوییم سه جفت، مانند دکتر دن و آن بونا. .

خوب، مثل این است که سه زوج با یک رابطه بسیار متفاوت، با سطوح مختلف عملکرد، یا ناکارآمدی، آنطور که شما دوست دارید آن را تفسیر کنید، در یک سواری اپرا از هیجان، مرتبط هستند. و سرانجام کارنگی، الهه انتقام، برای او متولد شد. بنابراین، فیلم پدر و پسر اینجا نیز.

ما از زوایای زیادی به داستان نزدیک شده ایم، چگونه این کار را انجام دهیم؟ چگونه از شخصیت های مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببریم؟ چگونه شخصیت های جدید را معرفی کنیم؟ چگونه می توان مقایسه بین زوج ها و عشق را نشان داد؟ و چی و چی؟ در حالی که ما متوجه شده ایم که فیلم یک آیتم سرگرمی خوب نیز هست.

وودی هارلسون و تام هاردی

تی شرت کالج مامفورد که ادی در فیلم می پوشد، شبیه تی شرت ادی مورفی برای پلیس بورلی هیلز است.

بله، لباس ادی براک بسیار شبیه به لباسی است که ادی مورفی در پلیس بورلی هیلز پوشیده بود، اما در رنگ ونوم دستکاری شده است. ما آن فیلم را دوست داریم و در اینجا به فیلم‌های مورد علاقه‌مان در دوران کودکی باز می‌گردیم، مانند «شکارچیان ارواح» با بازی بیل موری یا «سوئیچینگ» و «پلیس بورلی هیلز» یا فیلم‌هایی که با تماشای آن بزرگ شدیم. آنها احساس جوانی می‌کنند. . . آن فیلم‌ها کمی توهین‌آمیز هستند، اما کاملاً کودک پسند نیستند، مانند «بتمن» مایکل کیتون که در ۱۲ سالگی در بریتانیا اکران شد و شبیه یک فیلم کودکانه بود. بیشتر این چیزها در ونوم هستند زیرا جایی است که ما بازی می کنیم. می خواستیم تا لبه راه برویم. بیشتر طنز فیلم مربوط به گذشته است.

آینده ونوم را چگونه می بینید؟ آیا ایده دیگری دارید که بخواهید آن را اصلاح کنید؟ آیا برنامه ای برای فیلم های بیشتر دارید؟

اوه، همیشه برنامه هایی برای فیلم های بیشتر وجود دارد. باید باشد. شما نمی توانید یک کار را بدون فکر کردن به مورد بعدی شروع کنید، زیرا یکی به دیگری منجر می شود. بنابراین باید یک خط فعالیت خاص داشته باشید که در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. شما می دانید که در حال ساختن یک فیلم موفق هستید، امیدوارید که موفق شود. و شما از همه چیز استفاده می کنید و مطمئن می شوید که آخرین فیلمی است که می سازید، کاملا متعادل و مستقل است. دسترسی به شغل بعدی همیشه امکان پذیر است و سپس روش های بسیار جالبی وجود دارد که می توان در ونوم، در دنیای ونوم و دنیای اطراف، از آنها استفاده کرد.

منبع: اجاره صفحه (Ash Cross)

این فیلم را در Experience تماشا کنید

دکمه بازگشت به بالا