عمومی

گروه های مشارکت


هیچ کس اهمیت شبکه های اجتماعی را نمی داند و البته هیچ کس اهمیت شبکه های اجتماعی را نمی فهمد اما با اینستاگرام آشنا نیست. اگر این مقاله را در مسیر جستجوی خود پیدا کردید ، باید اصول اولیه اینستاگرام را بدانید. بنابراین من مستقیم به این نکته می روم.

اگر تاکنون سعی کرده اید یک صفحه محبوب اینستاگرام داشته باشید ، ممکن است به این نتیجه رسیده باشید که کار سخت خیلی طول می کشد. بنابراین چگونه برخی از صفحات به خوبی رشد می کنند؟ آیا میانبر وجود دارد که شما نمی دانید؟ باید بگویم بله!

اگر به پست های Pageton در اینستاگرام اکسپلورر بسیار توجه می کنید ، ممکن است با روش اشتباهی برای خرید دنبال کنندگان و امثال آنها روبرو شوید. اگر این کار را کنم ، تسلیت عرض می کنم! زیرا شما خیانت بزرگی به خودتان کردید. اگر از ربات استفاده می کنید ، بهتر است بدانید که اینستاگرام به زودی حساب شما را غیرفعال می کند. بله ، این الگوریتم جدید اینستاگرام است!

نگران ؟! خوب ، نگرانی وجود دارد ، اما راه حل وجود دارد. راه حل برای شما و همه شرکت هایی که نمی خواهند از اینستاگرام لذت ببرند ، چیزی به نام “گروه های مشترک” است.

بنابراین یک گروه مشارکتی چیست؟ خیلی ساده است یک گروه مشارکتی یک گروه است ، مثلاً 1000 نفر که در یک منطقه خاص در اینستاگرام مشغول به کار هستند. آنها موافق هستند که اگر کسی آن را ارسال کند ، تمام اعضای گروه عاشق و اظهار نظر خواهند کرد. به این ترتیب ، درگیری این پست یا همان پست مورد نظر به راحتی افزایش می یابد و طبق الگوریتم جدید اینستاگرام ، پست آنها به کاندیدایی برای ورود به ناوبر تبدیل می شود.

چگونه این گروه ها را پیدا می کنیم؟ جواب نه! زیرا این گروه ها معمولاً خصوصی یا بحرانی هستند. اما یک سوال وجود دارد! آیا اینطور نیست که شما در حال حاضر برای خرید دنبال کننده ، لایک و نظرات هزینه می کنید ؟! کمترین مزیت این روش این است که شما پیروان ، لایک و اظهار نظر واقعی را بدست می آورید.

نکته: در صفحات اینستاگرام ، اگر عبارت DM را در جایی در CV مشاهده می کنید ، معمولاً همان گروه های مشاوره را هدف قرار می دهند. برای عضو شدن ، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود با مدیر آن صفحه تماس بگیرید و مقداری پول از جیب مبارک خرج کنید.

نکته کوچک: توجه داشته باشید که این روش برای شرکتهایی که می دانند چگونه محتوای مفیدی تولید کنند ، در نظر گرفته شده است و تنها مشکل آنها این است که محتوا به مخاطب هدف می رسد. این بدان معنی است که همیشه اولین قدم به سمت تولید موفق است.

اگر قصد دارید به این گروهها بپیوندید و فقط کنجکاوی نباشد ، می توانید برای من پیام ارسال کنید. من خوشحال می شوم که شما را راهنمایی کنم.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: گروه های مشارکت

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا