دانش و فناوری

گالری آثار هنری هوش مصنوعی Ai-Da افتتاح شد

درب های گالری آثار هنری هوش مصنوعی Ai-Da به روی همه باز شد. اولین ربات مجهز به هوش مصنوعی نمایشگاه آثار هنری افتتاح کرده است!
گالری آثار هنری هوش مصنوعی Ai-Da آغاز به کار کرد. این ربات هوشمند که توسط دانشمندان دانشگاه های آکسفورد و بیرمنگام توسعه داده شده، از جمله ربات هایی است که شباهت زیادی به انسان دارد و خصوصیاتی بسیاری از بشر به ارث برده است. حال ربات Ai-Da توانسته تمامی آثاری که خلق کرده است را در قالب یک نمایشگاه به معرض دید بگذارد. در ادامه می توانید تصاویر گرفته شده از این نمایشگاه جالب را ببینید.
بیشتر بخوانید: پیشرفت هوش مصنوعی بیش از هرچیز جایگاه های شغلی زنان را تهدید می کند!
گالری آثار هنری هوش مصنوعی Ai-Da افتتاح شد
Ai-Da را می توان اولین ربات هنرمند واقع گرایانه جهان دانست که با ظاهر شبیه به انسان  خود در ساخت اثرهای هنری تبحر دارد. این ربات دستاوردهای خود را در دوسالانه طراحی لندن 2023 به نمایش گذاشته است.
Ai-Da با ساختن صنایع دستی مانند بشقاب، کاسه و کوزه مهارت های خود را به نمایش گذاشته است. این ربات با استفاده از پرینتر سه بعدی موفق به طراحی گلدان  و کارد و چنگال ها نیز شده است.

Ai-Da توسط محققان دانشگاه های آکسفورد و بیرمنگام ساخته شده می تواند لبخند زده و پلک بزند و شانه هایش را حرکت دهد. نمایشگاه AI Mind Home به عنوان بخشی از دوسالانه طراحی لندن 2023 از 1 تا 25 ژوئن برگزار می شود تا ربات های هنرمند بتوانند دستاوردهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
در ادامه از شما دعوت می شود ویدیوی مربوط به معرفی ربات Ai-Da را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید:
    پیش بینی سرطان سه سال قبل از وقوع توسط هوش مصنوعی!
    چت بات هوش مصنوعی خالق بیت کوین معرفی شد!
    هشدار توسعه دهندگان هوش مصنوعی: احتمال انقراض بشر به وسیله هوش مصنوعی وجود دارد و باید مراقب آن باشیم!

نظر شما درباره  گالری آثار هنری هوش مصنوعی Ai-Da چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با ای جی مارکت در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.
 

دکمه بازگشت به بالا