کمپانی inno3D دو کارت گرافیک P106-090 مخصوص ماینینگ را معرفی کرد!


Inno3D به تازگی از کارت گرافیک های جدید P106-090 خود رونمایی کرد. در مورد ترنجی بیشتر بدانید.

امروزه بحث انتقال ارزهای دیجیتالی بخصوص در ایران بسیار داغ شده است! امروزه به راحتی می توان دریافت که بحث استخراج ، که در چند وقت اخیر به خوبی درک نشده است ، اخیراً بسیاری از مردم را وادار به انجام این کار و سرمایه گذاری بر روی این ارزها (ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین یا اتریوم) کرده است. ؛ و به همین دلیل ، این روزها می توانید کمبود کالاهای گرافیکی و افزایش قیمت این کالا را مشاهده کنید. تولید کنندگان کارت های گرافیک در سراسر جهان در حال تولید کارت های گرافیکی ماینینگ برای رفع نیازهای تجاری این منطقه هستند که در ادامه یکی از این کارت های گرافیک را به طور رسمی در رسانه ها معرفی کرده اند.

Inno3D ، نامی شناخته شده در صنعت کارت گرافیک در هنگ کنگ ، همانطور که در این مقاله خوانده اید ، اخیراً دو کارت گرافیک جدید با نام P106-090 برای انتشار رمز ارز معرفی کرده است. این دو کارت هر کدام در مدل P106-090 طراحی شده اند و تفاوت قابل توجه آنها در ظاهر فضای فعال محسوس است. یک کارت گرافیک کوچک مجهز به سیستم تهویه مطبوع فعال و فن خنک کننده ، 3 گیگابایت حافظه ویدئویی ؛ همچنین ، نسخه بزرگتر دارای دو فن خنک کننده در یک مدل است ، P106-090 ، که دارای توضیحات کلی در مورد مدل کوچکتر آن است. این دو کارت گرافیک از 768 هسته پردازشی Coda (CUDA) شبیه کارت گرافیک GTX 1050Ti هستند ، اما در حافظه ، این عدد مشابه کارت گرافیک GTX 1060 به 192 بیت رسیده است. هنگام صدور مجموعه رمزنگاری به خوبی کار می کند ، زیرا در معادن و کارت های گرافیک ، ظاهر حافظه ویدئویی بسیار مهم است.

همانطور که گفته شد ، این دو کارت گرافیک مدل P106-090 دارای 3 گیگابایت حافظه ویدئویی هستند. با این حال ، اکثر کارگران معدن استفاده از کارت های گرافیک با حافظه ویدئویی 3 گیگابایت یا کمتر را محدود می کنند. دلیل این انسداد ، مشکل DAG یا یک نمودار Acyclic متفاوت است که باعث محدودیت در کارت های گرافیک در حفره های دارای حافظه ویدئویی می شود. با این حال ، این کارت گرافیک اعلام شده است و در آینده ای نزدیک در دسترس خواهد بود. این دو کارت گرافیک می توانند تا 75 وات (وات) از قدرت معادل قدرت رابط PCI-E استفاده کنند که می تواند یکی از مشکلات استفاده از کارت گرافیک باشد. اکثر استخراج کنندگان به دلیل استفاده از چندین کارت گرافیک در یک مادربرد واحد ، از پورت PCI-E X1 استفاده می کنند که به کابل رایزر نیز متصل می شود ، که در نهایت به کانکتور برق ورودی مورد نیاز در کارت گرافیک متصل می شود. کارت گرافیک P106-090 دارای کلاک اصلی 1354 مگاهرتز به عنوان پایه و 1531 مگاهرتز به عنوان حافظه تقویت کننده و سطح حافظه مناسب 8000 مگاهرتز است.

دکمه بازگشت به بالا