سلامتی و پزشکی

کاهش وزن طبیعی و افزایش متابولیسم با قهوه سبز فوری

کاهش وزن طبیعی و افزایش متابولیسم با قهوه سبز فوری

مولتی کافه تنها تولید کننده قهوه سبز در کشور از تولید محصول جدید خود قهوه سبز فوری خبر داد. این محصول از خانواده MULTICAFE WELLNESS است که برای اولین بار در ایران عرضه شد و دارای خواص بسیاری از جمله کاهش وزن و چربی سوزی و تقویت سیستم ایمنی با داشتن سطوح بالای کافئین، اسید کلروژنیک و آنتی اکسیدان ها می باشد.

قهوه سبز یک دانه قهوه سبز از قبل برشته شده است که شامل تمام مراحل بهبود دانه قهوه نمی شود و بنابراین منبع غنی تری از اسید کلروژنیک، آنتی اکسیدان ها و کافئین نسبت به قهوه بوداده است. (در هوای گرم مقدار زیادی اسید کلروژنیک از بین می رود). بر اساس تحقیقات انجام شده، اسید کلروژنیک و کافئین باعث افزایش متابولیسم در بدن، سوزاندن چربی به صورت خودکار و در نتیجه می تواند به عنوان یک راه سالم برای کاهش وزن در نظر گرفته شود. دانه‌های قهوه سبزی که در خانه دم می‌شوند و مصرف می‌شوند، به دلیل روش آسیاب کردن ساده، دم کردن سنتی و همچنین کمبود مواد اولیه، کسر کمی از مواد مورد انتظار در آبجوی نهایی را خواهند داشت. در نتیجه میزان کلروژنیک اسید و کافئین موجود در عصاره ها یا نوشیدنی ها بسیار کم است که تاثیری بر متابولیسم نخواهد داشت.

کیسه مولتی قهوه حاوی ریزمغذی های بیشتری نسبت به فناوری منحصر به فرد محصول است. این تمایز خاص به دلیل استفاده از فناوری SD (Spray Dried) است که توانایی تولید عصاره از قهوه سبز ترکیب شده به شکل پودر قهوه فوری را دارد. علاوه بر این مزیت، طرز تهیه آسان آن نیز از دیگر مزیت های این محصول است، زیرا با مخلوط کردن دو ساشه از این محصول با آب جوش می توانید قهوه سبز 100 درصد خالص و غنی با اسید کلروژنیک بدست آورید. و کافئین دریافت کرد.

فرهاد جمال پور، مدیرعامل صنایع غذایی مولتی در تشریح دلایل قرار گرفتن این محصول در سبد خانواده مالتی کافه گفت: یکی از بزرگترین چالش های مولتی کافه، تحویل کالای خوب با طعم خوب برای مشتری است. با انجام تحقیقات مختلف و راه اندازی آزمایشگاهی پیشرفته برای ارزیابی روانشناختی و روانشناختی تغذیه توانسته ایم نیازها و سلایق مخاطبان خود را بهتر درک کنیم. از طرفی در این روزهای آخر متوجه می شویم که سلامتی یکی از دغدغه های مردم است. در این سن، بنابراین ما به دنبال راه درست سلامتی و سبک زندگی سالم مصرف کنندگان از طریق رژیم غذایی سالم و پاک هستیم. بنابراین، با همکاری دانشگاه مشهد، مطالعات تکمیلی مختلفی در مورد اثربخشی این اثر انجام شده است. از پودر قهوه بلافاصله سبز کنید تا بتوانیم بهترین راه حل را دریافت کنیم.»

وی با بیان اینکه در سال های اخیر محبوبیت روزافزون قهوه سبز در سراسر جهان و کمبود محصولات باکیفیت در کشور رواج پیدا کرده است، ادامه داد: این بدان معناست که این قهوه سبز در راستای “روش مصرف جهانی است، ما می توانیم تولید کنیم. محصولات جدید. از طرفی متوجه شدیم که علیرغم استقبال روزافزون مصرف کنندگان قهوه سبز، آموزش تهیه و مصرف آن به درستی انجام نمی شود و نمی توان آن را در منزل با کیفیت و طعم مطلوب تهیه کرد و مصرف کنندگان از سلامتی خود لذت نمی برند. مزایا .. در مولتی کافه و با سبد محصولات متنوع خود توانستیم یک سمفونی پر از قهوه داشته باشیم و اکنون با تولید فوری قهوه سبز بیشتر می توانیم این نیاز بزرگی را که برای این مشتری داریم برآورده کنیم. با تکمیل سازهای این سمفونی و مجموعه محصولات ما؛ زیرا تمام مراحل تهیه آن در کارخانه انجام می شود و هیچ افزودنی ندارد و باید در خانه یک فنجان قهوه در لیوان خالی اضافه کرد و آب جوش اضافه کرد تا بتواند صددرصد سلامت تولید کند. محصولات در کمترین زمان “مصرف کنندگان طبیعی.”

قهوه سبز علاوه بر چربی سوزی و کاهش وزن، فواید دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، این قهوه به دلیل داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. همچنین به دلیل وجود اسید کلروژنیک در رژیم غذایی این محصول در رژیم غذایی روزانه می تواند به تنظیم فشار خون کمک کند. از طرفی این دانه های کافئین دار باعث افزایش انرژی می شوند.

مولتی کافه یکی از بزرگترین زیرمجموعه های صنایع غذایی مولتی است که سال هاست در زمینه تولید محصولات قهوه از دانه های آسیاب شده و پودر قهوه گرفته تا دانه های قهوه فعالیت می کند و بلافاصله مخلوطی از قهوه، شکلات داغ و … . بر خلاف سایر فعالان این صنعت در کشور، مولتی کافه از روز اول خط تولید را به گونه ای طراحی کرده است که کل فرآیند تولید را از آسیاب کردن کامل می کند – برنج و تصفیه تا آسیاب برنج، استخراج، تولید پودر و دانه بندی و بسته بندی نهایی اولین تولید کننده قهوه فوری در ایران با خطوط تولید و ماشین آلات پیشرفته خواهد بود.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا