عمومی

چگونه یک پسر 35 ساله ایرانی Dropbox را منفجر کرد؟


داستان این است که من دوستی به نام آرش دارم که دوشنبه 15 اکتبر 1985 از یک خانواده مذهبی بود. من متولد شدم و سالها او را نمی شناختم ، پدر آرش در بانک مسکونی تبریز بود و من چندی پیش آرش را در آنجا با پدرش دیدم و دوست شدیم.

?

من معمولاً فلش مموری داشتم که با پرونده ها و موارد مرتبط با تجارت خودم را نگه داشتم. داستان از جایی شروع شد که من از بوستون با اتوبوس به نیویورک به ایالات متحده سفر می کردم. در نیمه راه آنجا فهمیدم که سهام را از دست دادم (فکر می کنم هنوز 76 را از دست دادم ، آیا رکوردی از دست داده است؟) بنابراین من بسیار ناامید شدم زیرا اولین بار نبود.

https://virgool.io/d/tcjg291wwpqx/٪F0٪9F٪93٪B7

به خودم گفتم که دیگر نباید این اتفاق بیفتد. بنابراین بلافاصله لپ تاپ خود را باز کردم و برنامه نویسی را شروع کردم. (ممکن است شما علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی ، نوشتن آموزش الگوریتم و فلوچارت در دانشگاه ها برای مرجع باشید).

در ابتدا ، من نمی دانستم نتیجه چه خواهد بود. اما این آغاز لحظه بود (همانطور که واوای گفت ، این لحظه همانطور که باید باشد).

به طور خلاصه ، من یک سرویس ذخیره سازی پرونده اینترنت را برای پر کردن مشکل از بین رفتن فلش و غیره تنظیم کرده ام. حدود ساعت 3 صبح یک ویدئو را ضبط کردم و آن را در هکر نیوز نوشتم ، به دنبال یک بنیانگذار بودم و ایمیلی از آرش فردوسی آمد که من می خواهم با آن صحبت کنم. صبح خوبی داشتیم و آرش دراپ باکس را آماده کردیم و اینجا دو روز بعد از عروسی تصویری از آرش و پدرم است.

https://virgool.io/d/tcjg291wwpqx/٪F0٪9F٪93٪B7

نکته Minecraft: وقتی فهمیدم که در از دست دادن و دسترسی به فلش مشکلی دارم ، یک ایده از Dropbox (تهیه نسخه پشتیبان و تهیه نسخه پشتیبان) در اتوبوس ایده گرفتم ، و می خواهم محصول شما برای حل مشکل مشکلی را برای عموم مردم بپردازد! توجه: ممکن است مشکلات برای مخاطب مورد نظر مشکل ایجاد نکند ، بنابراین روش تست مادرم را از دست ندهید! Dropbox Problem Solutions: Dropbox به کاربران خود این امکان را می دهد تا در نوت بوک ها و اطلاعات خود فضای لازم را بدست آورند. پرونده های خود را در ابر ذخیره کنید. یادداشت خلاقانه: به آقای Bus مراجعه کنید تا ایده Dropbox را ببینید! این همان چیزی است که قهرمان ترسو در کتاب می گوید. زیرا ممکن است افکار در هنگام مسافرت ، رانندگی ، حمام کردن و غیره به ذهن شما خطور کند.

خوب می خواهم به دلایل رشد Dropbox به زبان خودم نگاهی بیندازم.

با خودمان فکر کردیم ، وقتی کاربر وارد سایت می شود ، اولین و مهمترین کاری که باید انجام دهد چیست؟ به این نتیجه رسیدیم که اولویت ثبت نام کاربر است ، بنابراین برای رسیدن به هدف اصلی خود ، ورود و در سمت راست صفحه ورود را قرار می دهیم.

https://virgool.io/d/tcjg291wwpqx/٪F0٪9F٪93٪B7

مشاوره بازی Minecraft: وقتی کاری را برای کاربر انجام نمی دهید و مسیری را که کاربر می خواهد طی کند برای شما فراهم می کند ، کاربر آنچه را که می خواهد خواهد دید. نکات گرافیکی: گرافیک ها به نام طراحی یک مسیر ارائه ، یکی از مهمترین اصول گرافیک را شامل می شوند ، این بدان معنی است که در نگاه اول ، آنچه مخاطب می خواهد ببیند ، پس چه باید دید ، بنابراین باید از خودمان مهمترین چیز را بخواهیم که از این کلمه جذاب و کاربردی استفاده کنیم. چه چیزی را به مردم منتقل خواهیم کرد؟

از خودمان پرسیدیم که مهمترین عامل چیست؟ ما ثبت نام و ورود کاربر را دیدیم ، بنابراین شرایط را برای کاربر ایجاد کردیم.

شاعر می گوید سادگی زیبا ، زیباست. گفتیم ، چه کاری می توانیم انجام دهیم تا این همه کار سخت را وارد پروسه ثبت نام کنیم؟ ما فقط جعبه ای پر از نام کاربری ، ایمیل و صفحات گسترده (که البته روند کار را آسان تر می کند) باقی مانده و بعداً برای ایجاد انگیزه بیشتر مخاطبان برای تکمیل اطلاعات بیشتر ، به شما گفتیم که چگونه می توانید داده های کامل را از کاربر دریافت کنید بدون اینکه اطلاعات زیادی در مورد داده ها بدست آورید. من داده ام

?

به جای پر کردن قسمت هایی برای ثبت نام ، به حساب کاربری گوگل و اپل مورد علاقه خود وارد شوید و کاراته را انجام دهید ، که ثبت نام و رشد کاربر را بسیار افزایش می دهد.

?

پیشنهاد 1: اگر وب سایت WordPress دارید ، می توانید افزونه زیر را نصب کنید تا ورود به سیستم با حساب Google خود برای کاربران راحت تر شود.

افزونه ورود به سیستم گوگل

پیشنهاد 2: افزونه زیر به شما امکان می دهد تا با استفاده از تلفن همراه بسیار آسان ثبت نام کرده و وارد سیستم شوید

افزونه اشتراک تلفن همراه

همه می گویند رسانه های اجتماعی ، و بالاخره کد تخفیف وجود دارد و اینکه آیا شما برنده خواهید شد!

ما به Dropbox آمدیم و گفتیم: “ما در توییتر ما را دنبال کنید یا با حساب Facebook یا Twitter خود تماس بگیرید و Dropbox 125MB فضای خالی را در اختیار شما قرار می دهیم و به طور کلی ، ما افرادی را داریم که ما را بالا می برند و آنها را به فیس بوک وصل می کنیم.”

?

Dropbox به اشتراک گذاری پرونده ها بسیار آسان کرد. هر دو فرستنده و گیرنده راحت هستند. به عنوان مثال ، برای به اشتراک گذاشتن گالری عکس خود با مردم ، همه کاری که باید انجام دهید این است که پیوند را کپی کنید:

Dropbox با ارسال عکس هایی که در فضای وب سایت Dropbox به دیگران میزبانی شده است ، محصول خود را به صورت رایگان به کاربران بالقوه نمایش می دهد. وقتی افرادی که در Dropbox مشترک نیستند ، گالری عکس را مشاهده می کنند ، این پیام کوتاه را در زیر مشاهده می کنند:

?

“Zach Bulygo با قرار دادن پرونده ها در داخل یک پوشه ، این گالری عکس را آسان کرد. گالری عکس عمومی خود را با Dropbox بسازید.”

حتی در این تبلیغ ، Dropbox به ویژگی اصلی آن یعنی یعنی می چرخد. سادگیاو صحبت می کند.

آیا به یاد دارید که باید تمام فایلهای شما با استفاده از سایتهای بارگیری مانند Megaupload ، Rapidshare ، Hotfile و سایتهای دیگر میزبانی شوند؟ معمولاً این سایتها پر از تبلیغات بودند. حسابهای پریمیوم با سرعت سریعتر بارگیری بدون زمان انتظار برای بارگیری و بسیاری از روشهای درآمدزایی دیگر که کاربر را از هدف اصلی بارگیری فایلها منحرف می کند بدون اینکه بخواهد چند مرحله را دنبال کند.

اما ما این مشکل را در Dropbox حل کرده ایم. اگر کاربر بخواهد یک پرونده را به اشتراک بگذارد ، می تواند از ویژگی Get Link موجود در دسک تاپ و وب استفاده کند. کاربرانی که می خواهند فایل را بارگیری کنند ، تصویری مانند این را مشاهده می کنند:

?

در اینجا هیچ خبری در مورد تبلیغات ، ثبت نام اجباری و انتظار برای نمایش لینک دانلود برای نمایش وجود ندارد ، فقط یک صفحه تمیز با تمرکز روی یک چیز: پرونده مورد نظر.

اکنون صفحه فوق را با صفحه بارگیری در Megaupload مقایسه کنید:

?

در این صفحه تمرکز تبلیغات و رانندگی بازدید کنندگان به صفحه برای هدایت بارگیری مگا است. اگر کاربر مایل به انجام این کار نباشد ، باید حداقل 35 ثانیه صبر کند تا پرونده رایگان بارگیری شود.

نکته Minecraft: هنگام ایجاد محصول خود ، مقابله با ویژگی های آزار دهنده محصولات رقبا مهم است. شما باید روی نقاط ضعف و ویژگی های رقبا سرمایه گذاری کنید.

Dropquest رقابتی است که ما در Dropbox برگزار کرده ایم و کاربران را قادر می سازد در معما ها و سؤالات جستجوی مختلف شرکت کنند. کسانی که رقابت می کنند و روند کار را تکمیل می کنند ، از نخستین 176 نفری هستند که فضای خالی یا خدمات رایگان دریافت می کنند. این اطلاعیه در وبلاگ ما لایک ها و توئیت های بسیاری از ما دریافت کرد. رقابت فنی Dropquest تبلیغات زیادی را برای Dropbox انجام داده است. این بخش از دوره نفوذ رشد بخشی از بخش فعال سازی است که ما به تفصیل به آن می پردازیم.

Minecraft: رقابت راهی عالی برای شرکت ها است که نسبت به نام تجاری خود هیاهو کنند و باعث جذابیت بیشتر کاربران در مورد محصول خود شوند.

Dropbox سعی کرد در همه سیستم عامل ها موجود باشد. به عنوان مثال ، در سراسر جهان 20 میلیون کاربر اوبونتو وجود دارد و وقتی دیدیم که بسیاری از کاربران فضای ذخیره سازی ابری ندارند ، ما نرم افزار لینوکس خود را راه اندازی کردیم و اکنون آنها فکر می کنند که فقط 2٪ از سرورهای ما نزدیک به یک میلیون کاربر لینوکس استفاده می کنند. ما حتی این برنامه را برای سیستم عامل قدیمی Symbian و حتی BlackBerry منتشر کردیم.

در این مقاله من در مورد مقیاس پذیری برای تجارت نوشتم و فکر می کنم خواندن می تواند این بخش را برای شما جالب تر کند.

در شروع کار ما با یک انتخاب خلاق ، موفق شدیم دو میلیون کاربر را به سمت محصول خود جذب کنیم. برای ادامه جذب کاربران ، ابتدا برنامه ارجاع مبهم را اختراع کردیم. این سیستم با معرفی این محصول به دیگران و جذب کاربران جدید از حافظه رایگان کاربران Dropbox در اختیار کاربران قرار می دهد ، در واقع با استفاده از کاربر به عنوان بازاریاب و بدون هزینه و هزینه مناسب.

?

هنگامی که یک نفر از Dropbox و شخص دیگر استفاده می کند مرجع (بخشی از چرخه رشد) این شخص 500 مگابایت فضای اضافی به شما می دهد و این سیستم مبتکرانه و خلاقانه تعداد کاربران Dropbox را افزایش داده است و در سه سال اول ما موفق به رشد بیش از 40 بار شدیم و حدود 100 میلیون کاربر شدیم.

نکته Minecraft: مراجعه به دوستان اعتماد به نفس بیشتری را برای کاربران ایجاد می کند تا تبلیغات. علاوه بر این ، مراجعه کننده انگیزه ای برای تبلیغ Dropbox دارد و این کار را برای فضای اضافی انجام می دهد. فرد مراجعه کننده نیز انگیزه ای برای ثبت نام دارد زیرا اگر شخص دیگری آن را اختصاص دهد (به جای ثبت نام از طریق عملیات معمول در سایت) ثبت نام می کند. به طور کلی ، هزینه اجرای این روش برای Dropbox 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، بسیار پایین تر از هزینه تبلیغات در گوگل است.

این جایزه ای است که من از TechCrunch گرفتم:

?

جالب است بدانید که Dropbox به اپل 250 میلیون دلار پیشنهاد داد ، اما مدیران اپل مخالفت کردند زیرا فکر می کردند محصول جدید آنها یعنی iCloud می تواند Dropbox را شکست دهد ، که نتوانست جایگزین Dropbox شود. در بازار

بنابراین اکنون یک نظر بنویسید تا مرا تشویق کنید تا ببینم این مقاله به خوبی چگونه نوشته شده است و کدام یک از این اسرار را در وب سایتهای ایرانی پیدا کرده اید؟

شماره 1: من در این متن عمداً برخی از خطاهای املایی یا علائم نگارشی را هجی کرده ام ، بنابراین هر کس تصورات غلط بیشتری پیدا کند ، جایزه می گیرد!

بن 2: من به جای آقای درو هیوستون ، یکی از بنیانگذاران دروپ باکس ، در تمام تصاویر از Hazadi خوشحال شدم و تنها هدف من سرگرمی دوستان و جذب محتوا بود.

Q3: یک یادآوری گرم از آرش ، که هنگام ظاهر شدن نام Dropbox به یاد ایران بود.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: چگونه یک پسر 35 ساله ایرانی Dropbox را منفجر کرد؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا