عمومی

چگونه می توانیم یک مستقل بین المللی شویم؟


ما در عصری زندگی می کنیم که سیاره به یک دهکده جهانی تبدیل شده است و قابلیت های ما در هر نقطه از کره زمین قابل ارائه است. توانایی های بسیاری وجود دارد که تقریباً ارتباطی با منطقه جغرافیایی ندارند و به اصطلاح آزادکارها خوانده می شوند.

اگر به دنبال آزادی بیشتری برای کار در حرفه خود هستید و قادر خواهید بود طبق سلیقه خود کار کنید و درآمد کسب کنید ، کار مستقل یا آزاد یک تجربه خالص برای شما خواهد بود. یک نویسنده مستقل خوب باید ویژگی های بسیاری داشته باشد.

بسیاری از افراد خود را مستقل می نامند ، اما یک مشکل بزرگ در این قرار ملاقات وجود دارد که توانایی یا توانایی آنها در جذب پروژه ها بر اساس مهارت هایشان است. در بسیاری از موارد ، این افراد به جای اینکه آزاد باشند ، می توانند کار کنند!

این دقیقاً همان چیزی است که من در این مقاله در مورد آن صحبت خواهم کرد. نحوه کار برای حساب کاربری خود و کسب درآمد. در این مقاله ، من بیشتر در مورد نیاز آزادکاران که قصد کار در بازارهای بین المللی را دارند صحبت خواهم کرد.

فریلنسرها علاوه بر توانایی های تخصصی و فنی خود ، ملزومات دیگری نیز برای انجام کارهایی که به آنها علاقه ای ندارند ، دارند. چقدر استفاده می کنید و چگونه از قابلیت های خود استفاده می کنید تا حد زیادی به نحوه استفاده از ابزارهای مستقل بستگی دارد.

هرچه بازار کار که در آن فعالیت می کنید گسترده تر باشد ، شانس شما برای شرکت در پروژه های سطح بالا و کسب درآمد مناسب وجود دارد و بزرگترین بازار کار برای کارگران آزاد ، بازار مستقل است. به عنوان مثال ، در خانه خود در ایران ، می توانید یک پروژه از یک شرکت توسعه نرم افزار آلمانی دریافت کنید ، یا می توانید برای یک آژانس خبری ایرانی اخبار دریافت کنید و از سفر خود به ایتالیا درآمد کسب کنید.

برای اینکه بتوانید تجارت خود را به بازار جهانی شغلی گسترش دهید ، به الزاماتی که یک کارمند مستقل و مستقل باید پاسخ دهد ، نیاز دارید.

حال می خواهم برای شما عزیزان الزامات خود اشتغالی در سطح بین المللی را برای شما توضیح دهم ، به گونه ای که راهی برای افزایش سطح درآمد شما باشد. فراموش نکنید که در این زمینه ها به خوبی تحصیل کنید و این وظیفه شما را دارد که مهارت های خود را افزایش دهید.

آموزش انگلیسی

برای اینکه یک فریلنسر حرفه ای باشید ، سعی کنید یک برنامه آموزش اصلاح زبان انگلیسی داشته باشید ، آن را تعریف کنید و به عنوان یک پروژه به آن بچسبید. برای یادگیری خود وقت بگذارید و سعی کنید از آنچه آموخته اید استفاده کنید.

برای این کار می توانید از گپ ها یا شبکه ها و برنامه های اجتماعی استفاده کنید و سعی کنید با افراد انگلیسی زبان ارتباط برقرار کنید. این به شما کمک می کند ساختار گفتار در زبان انگلیسی را بدانید. شما در یک گفتگوی دوستانه کلمات صحیح را یاد خواهید گرفت و چه کلماتی را باید در یک جلسه کاری استفاده کنید.

ابزار و روش هایی که نویسنده مستقل می تواند از آنها استفاده کند:

  • ناظر بازار:

به عنوان گزینه بهتر ، پیشنهاد می کنم از ابزارهایی برای ایجاد فید RSS استفاده کنید. شما باید بر وب سایت های تبلیغاتی ، وب سایت های جستجوی شغل ، وب سایت های مستقل و همچنین رسانه های اجتماعی نظارت داشته باشید. ممکن است شما علاقه مند به همکاری با یک شرکت خاص باشید ، به این معنی که باید منتظر فرصت همکاری باشید تا بتوانید برای آنها پیشنهاد دهید.

حال سوال اینجاست که چگونه شما بر این منابع نظارت می کنید؟ آیا هر روز وب سایت ها و صفحات وب را لیست و بازدید می کنید؟

این قطعاً مدت زمان زیادی طول خواهد کشید. با ایجاد یک خوراک RSS سفارشی برای خود می توانید به تمام اخبار ، اطلاعات ، اطلاعیه ها و الزامات مربوط به خود دسترسی پیدا کنید.

ایجاد این ابزارها به دانش و مهارت فنی خاصی احتیاج ندارد و هزینه زیادی برای شما ندارد. در بسیاری موارد ، می توانید از نسخه های رایگان استفاده کنید. این می تواند تأثیر زیادی در تجارت شما بگذارد ، به شما این امکان را می دهد که هر روز و هر هفته لیستی از بهترین فرصت های شغلی تهیه کنید و بتوانید بر اساس سطح توانایی شما و سایر شرایط آنها را اندازه گیری کنید.

اندازه خوراک شما به حدی خواهد بود که هرگز نیازی به نگرانی در مورد گم شدن فرصتی نیست. زیرا هر روز تعداد زیادی از آنها را می گیرید و آنها را چک می کنید.

گزینه های محدود اشتغال بحران بزرگی برای آزادکاران است. این امر به این دلیل است که ممکن است مقیاس ساز مستقل چیزی را که مایل به انجام آن نیست ، بپذیرد یا ممکن است مجبور باشد قیمت خود را پایین بیاورد ، زمان را کاهش دهد یا وسایل دیگری برای به انجام رساندن شغل داشته باشد که در نهایت به ضرر مقیاس پذیر خواهد بود.

برای اینکه نیازی به کاهش حقوق خود نباشد ، برای اینکه مجبور به انجام کاری نباشید و برای هر ابزاری از کارفرما رقصید ، باید فرصت های شغلی خود را افزایش دهید. به این ترتیب ، ابتکار عمل در اختیار افراد شاغل خواهد بود.

  • ایجاد یک بستر برای کارفرمایان برای برقراری ارتباط با شما:

مهم نیست که ابزارها و سازوکارهای شما در کنترل بازار کار شما چقدر خوب و کارآمد باشند ، بسیاری از پیشنهادات را از دست خواهید داد. کارفرمایان زیادی وجود دارند که برای یافتن نیروی مناسب از تبلیغات عمومی استفاده نمی کنند. آنها به دنبال یک فرد مناسب با توانایی مطلوب برای برقراری ارتباط و ارتباط مستقیم با او هستند.

اگر در زمینه خود حرفه ای باشید ، ممکن است چنین فرصت های زیادی برای شما وجود داشته باشد. ما در عصری زندگی می کنیم که مردم تقریباً یک ششم از وقت خود را در فضای مجازی می گذرانند و بزرگترین شرکت های آن فعالان وب و فناوری هستند!

بنابراین شما باید در فضای مجازی به عنوان یک آزاد بین المللی موثر باشید.

اول از همه ، پیشنهاد می کنم یک وب سایت شخصی ایجاد کنید. خوب است که این سایت وب سایت اصلی باشد. می توانید لیستی از جدیدترین مقالات منتشر شده در ISI را در صفحه وب سایت خود دریافت کنید.

خود را به عنوان یک مستقل بین المللی به این وب سایت معرفی کنید. CV و عکس خود را منتشر کنید. اگر عضو شبکه های اجتماعی هستید ، حساب های خود را ارسال کنید و راه هایی برای تماس سریع مخاطبین خود ، مانند شماره تلفن ، ایمیل یا پیامک ایجاد کنید.

در مورد سابقه کار و مهارت های خود صحبت کنید و به آنها بگویید که با آنها چه کار کرده اید. کمی در مورد چگونگی شما یک فرد و چگونگی نگاه کردن به زندگی توضیح دهید. همچنین می توانید آنچه را که دیگران درباره شما گفته اند در وب سایت خود به اشتراک بگذارید.

این در واقع خانه شما در فضای وب است. آن را همانطور که دوست دارید آماده کنید. اگر شما توسعه دهنده وب نیستید ، باید بگویم که هزینه بسیار کمی دارد و با تماشای چند ساعت آموزش می توانید بدون نوشتن کد ، وب سایت را به صورت خود طراحی کنید.

هر IBI باید یک CV مناسب و در دسترس داشته باشد.

بله ، این برای من واقعا مزخرف است ، به نظر می رسد BT نیز برای من نیست. این سایت ها خوب هستند ، اما برخی به شما اجازه نمی دهند CV خود را به صورت عمومی مشاهده کنید. در واقع ، آنها تبلیغات دریافت می کنند و به شما خدمت می کنند. این شبیه به خوراک RSS است ، اما با وضوح کمی بالاتر.

به شما پیشنهاد می کنم از CV برای ابزارهای عمومی استفاده کنید. زیرا این سایتها به شما امکان می دهند CV خود را برای عموم منتشر کنید. در این زمینه به آن جامعه مجازی گفته می شود لینکدین وجود دارد LinkedIn یک جامعه مجازی است که در اطراف کار و زندگی حرفه ای ساخته شده است ، جایی که تمام اتصالات به مهارت انجام می شود و همه درباره آنچه انجام می دهند صحبت می کنند.

این جامعه مجازی بهشت ​​کارفرمایان است. زیرا آنها به راحتی می توانند افرادی را با مهارت های مورد نیاز خود پیدا کنند. اگر مشخصات LinkedIn خود را به خوبی تکمیل کرده باشید ، قطعاً برای افرادی که به شما نیاز دارند در دسترس خواهد بود. مثلاً نگاهی بیندازید این پروفایلپرتاب در لینکدین. جان کارماک یکی از بهترین برنامه های جهان.

دریافت یک CV آنلاین همیشه برای مستقل مستقل خوب است و بهترین پیشنهاد برای ایجاد این CV است پرونده های گوگل به راحتی می توانید CV ذخیره شده در حساب Google خود ایجاد کنید و می توانید آن را در هر کجا و با هر کسی به اشتراک بگذارید.

Google Docs کاملاً رایگان و نامحدود است و هر روز ایمیل تبلیغاتی برای شما ارسال نمی کند. با جستجوی عبارت “سازنده آنلاین CV“شما می توانید ابزارهای زیادی برای ایجاد رزومه آنلاین پیدا کنید.

به عنوان یک مستقل ، می توانید روش های مختلفی برای برقراری ارتباط با خود بیابید. ممکن است شما از تلگرام یا فیس بوک راحت تر باشید ، یا ممکن است بخواهید آدرس اینستاگرام خود را به عنوان راهی برای برقراری ارتباط منتشر کنید.

اشکالی ندارد و می توانید خود را آنطور که می خواهید معرفی کنید. به هر حال ، اگر قرار است هر سه ماه یک بار وب سایت خود را بررسی کنید ، اما هر شب اینستاگرام خود را ، بهتر است که روش اتصال شما همان حساب اینستاگرام شما باشد.

در بخش اول مقاله “چگونه می توانیم به یک استقلال بین المللی” تبدیل شویم. برای مطالعه بخش های بعدی این مقاله ، ما را در وبلاگ CCPC دنبال کنید.

بخش دوم مقاله چگونه می توان بین المللی مستقل را از اینجا بخوانید.

قسمت آخر مقاله چگونه می توانیم به یک استقلال بین المللی تبدیل شوید در اینجا بخوانید.

blog.ccapcoin.com

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: چگونه می توانیم یک مستقل بین المللی شویم؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا