بازاریابی

چگونه محصول اطلاعاتی خود را برای عموم منتشر کنیم

برای اینکه محصول اطلاعاتی خود را بدون صرف هزینه زیاد به مردم برسانید ، اینترنت پاسخ شماست. JVs و Joint Ventures بهترین بازاریابی و بازاریابی بدون هزینه هستند و به صورت آنلاین یافت می شوند.

همچنین می توانید برای عمومی شدن مصاحبه خود تجارت کنید. شما می توانید مصاحبه کنید ، تبلیغاتی ایجاد کنید ، به آنها اجازه دهید تا از طریق ایمیل برای لیست مذاکره کنند و برای معامله مذاکره کنند یا یک شرکت وابسته ایجاد کنند. هزینه شما به جز مهارت شما در درک چگونگی مصاحبه و مکالمه تلفنی هزینه ای ندارد ، به شرطی که لیست را داشته باشند. شما می خواهید از داشتن نسخه های صوتی دیجیتال و پی دی اف استفاده کنید تا نامه فروش شما ، اگر در پی دی اف و صدا کپی شود ، ویرایش شود و حتی ویروسی شود.

شما می خواهید یک وب سایت داشته باشید ، می خواهید یک وبلاگ داشته باشید و می توانید توانایی بارگیری MP3 های خود را داشته باشید. همانطور که گفتم ، شما می خواهید مانند من در سایت خود داشته باشید ، مردم دوست دارند دکمه میزان صدا را پخش کنند ، و شما می خواهید بتوانید شخصی را به سایت بفرستید که در آنجا فقط می تواند دکمه را کلیک کند و بنشیند و از رایانه خود بشنود.

شما باید پاسخگوی خودکار داشته باشید ، بنابراین من از AWebber استفاده می کنم که این نام و آدرس ایمیل را ضبط می کند تا بتوانید به لیدهایی که ایجاد می کنم دوباره بفروشید ، بفروشید و بفروشید. من از EZinearticles استفاده می کنم و از مصاحبه ها مقاله می سازم. من می دانم که مصاحبه صوتی یک ساعته 60 صفحه ای است ، پس از ویرایش ، حاوی حدود 180 صفحه محتوا است و نحوه قالب بندی این س ،الات ، س /ال / جواب ، س questionال / جواب ، من 44 مقاله از EZinearticles گرفتم. بنابراین می توانم متنی را بگیرم و از شخصی بخواهم که آن را تمیز کند ، آن را به مقاله های جداگانه تقسیم کند ، سوالات به عنوان تیتر اصلی تبدیل شود و بتوانم در EZinearticles به عنوان موضوعی برای بازاریابی صوتی وارد شوم و بلافاصله 44 مقاله نوشتم یا صحبت کردم.

شما یک کتاب نوشته اید ، مقالاتی دارید ، محتوای وبلاگ دارید ، یک سری سی دی صوتی دارید. شما همچنین یک لینک اپیزود سه دیسک با سی دی دارید ، یک کمپین 52 هفته ای در مورد اسرار بازاریابی صوتی دارید و می توانید هر س Qال پرسش و پاسخ را در برنامه Autoresponder بارگذاری کرده و بیش از یک سال برای افرادی که به آن گوش می دهند ارسال کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه بازاریابی و مارکتینگ کلیک کنید 

این مقالات بصورت سیستمی از جدیدترین پایگاه های مقالات بازاریابی جمع آوری شده است .
مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و اینفوجاب مارکت هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا