فیلم و هنر

چگونه فیلم The Suicide Squad سریال Peacemaker را پایه‌ریزی می‌کند؟


ضربان ساز؛ شگفت انگیز جکی.

این آخرین سخنان ریک فلگ پس از شکستن قلب او توسط Peacemaker بود. این لحظه که در آخرین قسمت از جوخه انتحار جیمز گان رخ داد، نقطه عطفی برای بدبین جان سینا بود. از آنجایی که هم تیمی‌هایش قهرمانان Task Force X را انتخاب کردند، کریستوفر اسمیت به وفاداری نگاه کرد.

اگر فیلم را تماشا کرده باشید، می دانید که در ادامه چه اتفاقی می افتد. Bloodsport به Pissmaker شلیک کرد و به شدت مجروح شد. البته برای متوقف کردن جان سینا بیش از یک گلوله در گردن لازم است. پس از انتشار تیتراژ، مشخص شد که صلح‌طلب جان سالم به در برده است و آماندا والر برنامه‌های ویژه‌ای برای او دارد.

خبر خوب این است که جیمز گان و جان سینا دوباره با هم همکاری می کنند تا داستان Pismaker را در قالب سریال HBO Max ادامه دهند. سریال Pardon چگونه این داستان را اجرا می کند و چه انتظاری می توان از آن داشت؟ گان و سینا خیلی چیزها را مخفی نگه می دارند. اما اگر ما علاقه مندیم بدانیم صلح ساز چه چیزی به ما پیشنهاد می دهد، بخشی از آن را می توان با کندوکاو در جوخه انتحار پیدا کرد.

Pisemaker قبل از اینکه کار یک گروه انتحاری را انجام دهد

آماندا والر اسمیت به Bloodsport معرفی کرد: “همه چیز یک سلاح مرگبار در دست شماست.” پدر سربازی بود که از بدو تولد به پسرش یاد داد که چگونه بکشد.

این گفتگو یک سوال کلی را مطرح می کند. چگونه یک مرد پسر خود را به عنوان یک ابزار بزرگ می کند؟ Pissmaker چه ربطی به پدرش دارد؟ می دانیم که رابرت پاتریک نقش یک پدر صلح طلب را بازی می کند، یعنی فرصتی برای مشاهده قدرت پدر و پسر وجود دارد. در داستان های طنز، پدر پس میکر یک نازی شرم آور شد. معلوم خواهد شد که او چه پدری است که صلح را مدام دوست دارد.

Pismaker تنها عضو تیم Force X بود که زنده ماند، اما او از والر اطاعت نکرد. Bloodsport و دیگران از دستورات والر اطاعت نکردند و به استارو حمله کردند. زیرا آنها می دانستند که حفاظت از بی گناهان بسیار مهمتر از هر کار دیگری است. صلح طلب به هر قیمتی از دستورات پیروی می کند. حتی اگر به معنای عبور از اخلاق باشد. اگر بلاد اسپورت به پیس میکر شلیک نمی کرد، بعید بود در حمله استارو به تیم ملحق می شد.

این بدان معنی است که آماندا والر و صلح طلب یک چیز مشترک دارند. هر دو مشکلی برای شکستن چند تخم مرغ به شکل املت ندارند. البته در مورد آنها تخم مرغ استعاره ای از روح انسان است. Pismaker بدون هیچ سوالی دستورالعمل ها را دنبال می کند تا به عنوان نماینده عالی برای شخصی مانند والر تبدیل شود.

این مقاله او را از امیلیا هارکورت و جان اکونوموس متمایز می کند. ماموران مشابه به دستور والر اسمیت را تماشا کردند و پس از تیتراژ فیلم جوخه انتحار، پی در پی از او دیدن کردند. هارکورت و اکونومیست نشان داده اند که اگر احساس کنند والر ارزش های اخلاقی را رد می کند، تمایل کمتری به اطاعت از او خواهند داشت. بنابراین، حاکمان ناامید قوانین خاص خود را دارند. تعامل این شخصیت ها با هم جذابیت زیادی ایجاد خواهد کرد.

فرصت‌های زیادی برای یک صلح‌طلب وجود دارد تا به عنوان یک شخص یاد بگیرد و رشد کند. اما چه چیزی دیدگاه او را نسبت به جهان تغییر می دهد؟ به یاد داشته باشید، این شخصیت آماده شلیک به Ratcatcher 2 بود در حالی که روی زمین دراز کشیده بود و از اندوه فریاد می زد. در ذهن پیچیده او همه چیز به نام صلح بود. که آن را ترسناک می کند.

به یاد داشته باشید که او به دیگران چه گفت: «من واقعاً از آرامش با تمام وجودم قدردانی می کنم. بدم نمی آمد که برای رسیدن به آن باید چند مرد، زن و بچه را بکشم. صلح‌ساز این فرصت را دارد که مفهوم پیچیده اسمیت را بررسی کند و چیزی چالش برانگیز را در بینش خود ارائه دهد.

Pismaker در حین عملیات جوخه انتحاری

آنچه واضح به نظر می رسد این است که هر کاری که این کار را انجام می دهد باید خاص باشد. اگر موجودی عظیم از فضای تله پاتیک، صدها برده تحت کنترل ذهن، آزمایشگاهی پر از آزمایش در بدن انسان و درخواست عضوی بسیار جالب از جوخه انتحار کافی نیست، اصول پیس میکر چه چالشی دارد؟

نیازی به تفکر زیاد نیست تا نتیجه بگیریم که صلح دلیلی است که اسمیت مسیر تاریک خود را توجیه می کند. اگر چنین است، پس ریک فلگ در آخرین لحظات زندگی خود متوجه این موضوع شد. به همین دلیل صلح طلب را شوخی خواند. گروه انتحاری کریستوفر اسمیت را به عنوان مرد اشتباهی به تصویر می کشد که ایده خودنمایی دارد.

اکنون زمان خوبی است که صلح‌جو داستان خود را دنبال کند.


به خواندن ادامه دهید

دکمه بازگشت به بالا