عمومی

چگونه فیلم ها و داستان های اینستاگرام را در رایانه خود بارگیری کنیم؟


اینستاگرام ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر دارد و تعداد افرادی که از فیلم استفاده می کنند هر ساله 80 درصد افزایش می یابد. اگرچه می توانید به راحتی از صفحه عکس بگیرید یا از اینستاگرام عکس بگیرید اما ذخیره فیلم ها غیرممکن نیست اما معمولاً مشکل تر است.

InstantSave ابزاری برای بارگیری عکس ، فیلم و داستان از اینستاگرام از طریق یک مرورگر وب است. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، روند بارگیری فیلم بسیار ساده است. پیوند مقاله منتشر شده عمومی را در اینستاگرام کپی کرده و در InstantSave قرار دهید. سپس بر روی Download Gram کلیک کنید. در زیر می بینید که فایل ویدیویی به سرعت در قالب MP4 بارگیری می شود. مانند سایر خدمات ذکر شده در این مقاله ، حتی اگر به دنبال ایجاد حسابی با این لینک هستید ، قادر نخواهید بود محتوای رسانه را از لینک های ویژه با استفاده از ابزارهای InstantSave بارگیری کنید.

IFTTT تمام مراحل ذخیره و بایگانی فیلم ها را بطور خودکار انجام می دهد. با این وجود ، ابتدا باید در وب سایت IFTTT و سرویس Dropbox یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ثبت نام در هر دو سرویس ، گزینه ذخیره فیلم های اینستاگرام خود را در پوشه Dropbox در وب سایت IFTTT انتخاب کنید. پس از این مرحله ، وب سایت به دسترسی به حساب اینستاگرام و Dropbox شما نیاز دارد که باید آن را بپذیرید.

با استفاده از ابزار IFTTT می توانید مشخص کنید که کدام فیلم ها در حساب dropbox مربوطه ذخیره می شوند. در این پلت فرم ، کاربران می توانند نشانه های ویژه ای را برای ذخیره فیلم های مورد علاقه خود یا آپلود فیلم ها در اینستاگرام ایجاد کنند. نسخه پشتیبان تهیه فیلم در Dropbox با فرمت MP4 ذخیره می شود.

Savefromweb نه تنها به شما امکان می دهد فیلم های اینستاگرام را بارگیری کنید ، بلکه به شما امکان می دهد عکس ، آلبوم ، عکس پروفایل و سایر موارد را نیز بارگیری کنید. داستان های اینستاگرام پس انداز کنید تنها کاری که باید برای کار با Savefromweb انجام دهید ، لینک محتوای رسانه است. کافیست URL ویدیو را کپی کرده و در قسمت مربوطه قرار داده و بر روی گزینه بارگیری کلیک کنید. در این مرحله شما به صفحه ای با دو گزینه بارگیری و بازگشت به خانه هدایت می شوید. با کلیک مجدد بر روی گزینه بارگیری ، فایل خودکار اینستاگرام در پوشه بارگیری در داخل رایانه ذخیره می شود.

InstaSave یک گزینه بسیار مفید برای کاربران اندرویدی است. برای استفاده از برنامه ، هنگام مرور پست های اینستاگرام ، روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای فیلم ها که می خواهید بارگیری کنید ، کلیک کنید. در مرحله بعدی ، از منوی کشویی ، بر روی Copy Post URL کلیک کنید و پس از وارد کردن InstaSave ، خواهید دید که این ویدئو در بخش مربوط به اطلاعات شما ذکر شده است.

در گزینه های مشابه پیکان پایین برای آخرین ویدیو در زیر کلیک کنید و روی ذخیره کلیک کنید. کلیه فیلم ها و تصاویر ذخیره شده در بخش اطلاعات InstaSave نمایش داده می شوند. همچنین می توانید فیلم های قدیمی را به راحتی مستقیم از برنامه حذف کنید.

این اپلیکیشن که قبلاً با عنوان Insta Save شناخته می شد مدتهاست در دسترس کاربران است. همانطور که از نام جدید برای برنامه پیشنهاد شده است ، این برنامه به شما امکان می دهد فوراً عکس ها و فیلم ها را بارگیری کرده و مجدداً در اینستاگرام خود ارسال کنید. با وارد کردن نام کاربری در برنامه مذکور ، می توانید محتوای مورد نظر خود را جستجو کنید.

https://codefriend.ir/2020/04/08/how-a- فیلم ها- و -ories-instagram-r /



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: چگونه فیلم ها و داستان های اینستاگرام را در رایانه خود بارگیری کنیم؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا