عمومی

چگونه تأمین اجتماعی رسید حقوقی را صادر می کند؟


تأمین اجتماعی از دو طریق حقوقی را صادر می کند. یکی از طریق اینترنت ، مراجعه به وب سایت تأمین اجتماعی و دیگری با حضور شخصی و مراجعه به شعب و کارگزاران تأمین اجتماعی. کاربران برای صدور حقوق خود و دستیابی به همان نتیجه از همان روشها استفاده می کنند. چه به صورت آفلاین و چه بصورت آنلاین ، کاربران راحت تر می توانند به هدف خود برسند و می توانند با مراجعه به سایت تأمین اجتماعی در هر ساعت از شب و روز ، چک های پرداخت خود را مشاهده کنند.

تأمین اجتماعی بعد از محاسبه حقوق بازنشستگی از طریق سایت ، چک را به صورت آنلاین صادر می کند. کاربرانی که می خواهند از این روش برای صدور کوپن پرداخت خود استفاده کنند ، ابتدا باید در وب سایت تأمین اجتماعی ثبت نام کنند. بدون ثبت نام در سایت ، تأمین اجتماعی رسیدهای قانونی صادر نمی کند. زیرا کاربر بدون ثبت نام در سایت تأمین اجتماعی نمی تواند به اطلاعات خود دسترسی پیدا کند و صفحه کاربر برای وی فعال نخواهد بود. بنابراین ، اگر می خواهید از این روش در حالی که بصورت آفلاین برای صدور بازنشستگی حقوق بازنشستگی استفاده می کنید ، ابتدا در سایت تأمین اجتماعی ثبت نام کنید.

برای ثبت نام در وب سایت تأمین اجتماعی به ثبت نام / پورتال / 9090 بروید: ir.tamin.auth. پس از بارگیری این صفحه ، روی گزینه ثبت نام در زیر کادر سفید کلیک کنید تا صفحه ثبت نام باز شود. شما باید شماره ملی و شماره تلفن خود را به نام خود وارد کنید و نوع اپراتور تلفن همراه را مشخص کنید. سپس بر روی Register کلیک کنید. تمام قسمت های موجود را با دقت در صفحه بعد پر کنید. برای پر کردن زمینه شهر / استان دقت بیشتری کنید. از آنجا که این قسمت معمولاً به طور نادرست و نادرست پر شده است ، ثبت نام در وب سایت تأمین اجتماعی را غیر ممکن می کند. این قسمت را بر اساس شهر یا استان که تاریخ بیمه شما برای اولین بار توسط سازمان تأمین اجتماعی رد شده است ، پر کنید. پس از پر کردن تمام زمینه های موجود ، برای ثبت نام در سایت تأمین اجتماعی وارد مرحله بعدی شوید. مجدداً صحت اطلاعات وارد شده را بررسی و بررسی کنید و در آخر صبر کنید تا از کیفیت ثبت نام خود در قالب پیامک مطلع شوید. در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام ، تأمین اجتماعی از طریق اینترنت ، سایت و صفحه کاربر رسید قانونی را در اختیار شما قرار می دهد. در غیر این صورت ، یا مجبور خواهید بود درخواست ثبت نام را دوباره ارسال کنید یا به یکی از شعبه ها و آژانس های بیمه بروید و شخصاً موضوع را پیگیری کنید.

پس از ثبت نام در وب سایت تأمین اجتماعی ، تأمین اجتماعی از طریق منوی خدمات ، رسید قانونی دریافت می کند. بنابراین با گذرواژه و نام کاربری خود وارد شوید ، روی گزینه های موجود برای بازنشستگان ، کوپن های پرداخت بازنشستگان کلیک کنید ، در مورد وضعیت دریافت حقوق بازنشستگی خود سوال کنید یا به ترتیب کوپن های بازنشستگان را مشاهده کنید. گزینه بازنشستگی قانونی برای ماهیگیران این لیست در حال حاضر خدمات در دسترس نیست. اما گزینه نمایش رسیدهای قانونی بازنشسته فعال است و خدمات را ارائه می دهد. برای استفاده از این سرویس ، شما باید اطلاعات لازم مانند شماره بازنشستگی ، سال ، ماه و نوع پرداخت را مشخص کنید تا تأمین اجتماعی رسید حقوقی را برای شما فراهم کند.

وزارت تأمین اجتماعی همچنین دریافتهای قانونی را از طریق روش های چهره به چهره به کاربران ارائه می دهد. به این ترتیب ، هر کاربر باید به یکی از شعب و کارگزاران بیمه تأمین اجتماعی در شهر یا استان که در آن ساکن است مراجعه کند و با کمک شماره بیمه و کد ملی آن ، به دریافت رسید قانونی اقدام کند. بنابراین ، اگر تأمین اجتماعی به دلیل عدم ثبت در سایت ، رسید حقوقی را برای شما فراهم نکرد ، از طریق رو در رو نسبت به دریافت حقوقی اقدام کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: چگونه تأمین اجتماعی رسید حقوقی را صادر می کند؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا