عمومی

چه کسی پشت صفحه برنامه Rubica است؟


پدیده ظهور ناگهانی شرکت های اینترنتی که هرگز نماینده خود نبوده اند در زمینه تجارت الکترونیکی در کشور عجیب نبوده است. شاید نمونه ای از این تجارت شبکه اجتماعی Sorosch باشد که اخیراً توسط IRIB فروخته شده است.

نمونه دیگر این تجارت برنامه Rubica است. برنامه ای که طی روزهای اخیر در 99 روز با تبلیغات گسترده در برنامه های تلویزیونی محبوب مانند New Age و Capital ظاهر شده است. برنامه ای که منحصراً در اینترنت با بودجه عظیم تبلیغاتی و جوایز مختلف تبلیغ می کند ، سعی دارد شبکه اجتماعی خود را در بین مخاطبان محبوب کند. و عملا به رقابت نامتقارن با بخش خصوصی بروید.

توسعه دهنده برنامه Tusca است که اخیراً توسط رئیس صدا و سیما در دفتر Corona درباره قرارداد انحصاری با Tusca اعلام شد.

از زمان آغاز به کار ، روبیکا همیشه رمز و راز زیادی در اطراف خود داشته است ، از کپی کردن آرم برنامه تا نمونه خارجی تا دسترسی به رسانه های اجتماعی. صرف نظر از اقداماتی که این اپلیکیشن در تبلیغات و کمپین های میلیاردها دلاری داشته است ، مهمترین ابهام در مورد این برنامه و شرکت توسکانی فقدان اشخاص حقیقی و حقوقی در پشت آن است.

در این گزارش سعی شده است ابهام پیرامون این گروه روشن شود.

پس از اندکی تحقیق در مورد اینترنت ، خواهید فهمید که برنامه Rubika محصول یک شرکت خصوصی به نام “Modern Cloud Smart Cloud Technologies” است و این شرکت اپلیکیشن Rubika را طراحی کرده است. اطلاعیه شرکت در تاریخ 02/26/1997 در دفتر ثبت شرکت ثبت شده است. با توجه به اعلام تغییرات ایجاد شده در روزنامه رسمی در تاریخ 9/14/1397 ، نام این شرکت به “رویای بی نهایت تجاری آپادانا” تغییر یافته است.

لطفاً برای اسناد تصویر موجود ، به آدرس زیر مراجعه کنید

https://bit.ly/2Jt24xP

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: چه کسی پشت صفحه برنامه Rubica است؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا