عمومی

چه اتفاقی افتاد که اکانت اینستاگرام خود را حذف کردم؟


صفحه ای داشتم که شامل هفتاد و هشتاد میله بود ، عموماً دوستان و رفقا. به همان تعداد Falving. دوستان من و برخی از تصاویر هنوز هم از عکاسی. موضوع برای من جدی نبود. دوستان بزرگتر داشتم. انتشاراتی که شما اجرا کردید همانند پستها بود. من فقط بعد از یک روز ، دو یا سه ساعت بعد از پرواز دستگیر شدم و فکر کردم ممکن است در آن مکان آشفتگی زیادی وجود داشته باشد. بیا بریم …

زاد و شرکت از من خواستند که یک ربات جمع کننده برای آنها بسازم. من هم دانشجو بودم و هر صنعت واقعی و صنعتی برایم غول بود. زمانی بود که هزینه ها در حال افزایش بود و من آهی نمی دیدم. با لذت پذیرفتم من قبلاً سابقه نوشتن روبات برای تلگرام را داشتم و بسیار جذاب بود. من قبلاً کابل ها را می ساختم (نمی دانم پول سرور آنها از کجا می آید ، می دانید؟). با خودم گفتم ، مثل همه افراد دیگر نیست. چند روز به طول انجامید و برخی از کتابخانه ها را پیدا کردم و شروع به نوشتن کد کردم.


من یک ربات نوشتم. این فرضیه این بود که ربات پست های Instant Virus Explorer را اجرا می کند تا زمانی که می تواند پست های مرتبط با یک برچسب خاص را به خاطر بیاورد. من دقیقا نمی دانم با این حال ، من یک لیست از نظرات ، مانند: “اوه ، خوب” ، “من احساس گرمی کردم” ، “بسیار خوب ، لعنت خدا” ، و غیره. خلاصه اینکه من صدمه ای ندیدم ، پست های ربات را دوست داشتم و در زیر هر پست درباره پست مالک اظهار نظر می کردم.


گذشت صادقانه بگویم ، فکر نمی کردم خطرناک باشد ، اما چنین بود. هنگامی که موج دار ، ضرب المثل ها و پیامدهای ریخته شده در صفحه شرکت ریختم ، فهمیدم که ملت از این مرد ربات واقعی غافل بودند! ابزارهای مهربانی که ملت برای ارائه نظرات رباتیک ارائه می داد ، باعث می شد فقط یک نفر احساس خجالتی کند و کسی جز من نبود. بالاخره به خودم گفتم ، کسی که نمی داند شما خیلی خوب می دانید که این مرد روبات است! می خواهم صادق باشم ، دچار مشکل شدم. عاشق درب من شدم. دوباره تماس بگیرید معلوم شد این کار پیج اینستاین است و من صد عذر داشتم که نرفتم. بعدا فهمیدم اسکلت چیست! بیشتر نظرات زیر پست های من نیز مربوط به کار آقای روبات بود و همه آنها با یک بخاری آب پاسخ دادند تا بیایند و ببینند. ناامید شدم تو را بدون قلب دیدم! غفلت غفلت است


من همیشه به فکر حذف اینیستا بودم. اما می خواستم بیشتر از این بازار شام خارج شوم. من برای دریافت آنفولانزا رفتم. من دیدم ، ان شاء الله ، بالاتر و بالاتر ، و شجاعت بیشتری دارند (نمی دانم این جسارت ها واقعی هستند یا اینکه روبات ها متولد شده اند). از چالش های آب گرفته تا انواع گربه های احمقانه! رفتم پیش حسابداران. نه ، خبری نبود! بوق و کور. حداکثر 5 کیلو یا 6 کیلو است. به عنوان مثال ، من به یاد دارم آقای بهمن رئوفی عزیز ، یکی از بزرگترین طراحان ایران ، در زمانی که او 6 کارات طلا داشت.


احمد در اتاق من بود. او به اینستا معتاد شد و شمارش شد ، اما وقتی بقیه بچه ها در اینیستا بودند ، از آزمایشگاه احمد آب می ریخت. یکی از هم اتاقی هایی که اتم را کشف کرد گفت “برای دیدن دیگران چه می گوید” ، برای دیدن دیگران. احمد در حال پاسخ دادن به تلفن بود و آن ساعت بعد از ساعت بود. احمد به معشوقه خود رسید و در حال ترک نبود!

امید داستان مشابهی داشت. امید در اتاق ما بود. یک روز از ساعت 4 عصر تا 11 شب با او بودم. در پایان دستش نشانه خستگی را نشان داد. گفتم امیدوارم بدانم چند ساعت را در اینیستا گذراندید؟ گفت شاید دو یا سه ساعت. گفتم چیکار میکنی؟ گفت: هیچ چیز بالا !!!


اینیستا هیچگاه برای من جدی نبوده است ، اما فعلاً متوجه تغییر شدم. تغییر این بود که هنگام ارسال ، من دائماً در حال بررسی بودم تا ببینم که آیا کیا را دوست ندارند! به دلیل عادت بد دستگیر شدم.


آقا رسول داداشی من خودم را انتخاب کردم. رسول همیشه می گفت (می گوید) انجام کاری برای جلب توجه دیگران و گرفتن تأیید آنها احمقانه است!


من 100٪ اطمینان داشتم که باید اینیستا را حذف کنم زیرا این بازار مناسب گروه خون نیست. من این شخص نبودم اینیستا حذف شد. وقت بیشتری می برم کتاب های بیشتری می خوانم. من با دوستانم رو در رو گپ می زدم. هرچه وبلاگ شما بیشتر وبلاگ نویسی کند و از اهمیت بیشتری برخوردار باشد ، درباره کشور اطلاعاتی کمتری خواهد داشت. با یک کلمه بدون اینیستا ، حتی ساده تر است. نمی دانم چه کسی چنین گفته است ، شاید لینوس توروالدز: “شبکه های اجتماعی سرطان هستند»


اینها چند خط از تجربه شخصی من بود و دلیلی ندارم که اعتقاد داشته باشم که هیچ یک از گفته های این سطوح درست است.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: چه اتفاقی افتاد که اکانت اینستاگرام خود را حذف کردم؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا