عمومی

چهار روش برای برگزاری جلسات آنلاین در روزهای کاری از راه دور


این روزها با افزایش تعداد کارگران از راه دور ، برگزاری جلسات به یک چالش تبدیل می شود.

ما ابتدا تصمیم گرفتیم از ابزارهای آنلاین برای جلسات استفاده کنیم. اما از آنجا که بیشتر ابزارها و سایتها با IP ایران کار نمی کنند و باید فیلتر شوند ، به این نتیجه رسیدیم که هر جلسه چهار ساعته احتمالاً شامل چهار ساعت زایمان کودک ، وقفه و تکرار است.

تاکنون ، ما خودمان را برای یک جلسه آنلاین آماده کرده ایم و همه به یک روز کاری موکول کرده ایم.

در این مدت چندین ابزار تست کردم که در نیم و نیم نتایج خوبی داشته باشند و در اینجا به آنها خواهم پرداخت ، شاید این به شما آسیب برساند:

2: Adobe Connect

Adobe Connect در کلاسهای آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد و به نظر می رسد گپ تصویری تمیزتری دارد ، اما در ایران اگر می خواهید از فیلترها استفاده کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید.

2: محل کار

خیلی خوب شنیدم محل کار توسط فیس بوک ساخته شده است و همانطور که دیدید و آزمایش کردید ، ابزاری عالی برای برقراری ارتباط با همکاران است.

چت گروهی و گپ خصوصی شامل فیلم ، صدا و متن است. جایی برای اخبار و اطلاعیه های شرکت وجود دارد ، خلاصه آنها خوب است ، و اگر پیام سازمانی ندارید ، می تواند بسیار مشکل باشد.

3: اختلاف

اولین اختلاف او با جریان همراه بود اما پس از آن محبوبیت زیادی پیدا کرد و اکنون بسیاری از آن به عنوان پیام رسان استفاده می کنند. ما دو پیشنهاد در توییتر در Discord ارائه دادیم ، اما مجبور شدیم آن را روی سرور بگذاریم و کمی هم داشتیم. بنابراین ما به نیمه راه برگشتیم. اما این تجربه کسانی است که از آن به عنوان ابزاری مناسب استفاده می کنند.

2: دوست و آشنای قدیمی اسکایپ (Skype)

همه ما اسکایپ را می شناسیم. این قابلیت برای ایجاد فیلم ، چت آنلاین و گپ وجود دارد ، اما ما آن را بدون سرعت اینترنت و بدون فیلتر کردن امتحان کرده ایم. گفتن “چی؟ دوباره آن را بگوییم” زمان زیادی طول می کشد ، ما دیگر صدای کودک را نشنیده ایم: |

مطمئناً ابزارهای زیادی برای ملاقات آنلاین وجود دارد ، اما من هم اکنون برای دیدن این چهار مورد به دیدن آنها رفتم. اگر یک ابزار خوب و مفید را می شناسید و از آن در شرکت خود استفاده می کنید ، لطفاً آن را در زیر منتشر کنید تا ما و بقیه آن بتوانیم آن را یاد بگیریم.


مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا