فیلم و هنر

چرا Batman: The Animated Series هنوز هم یکی از بهترین روایت‌های بتمن است؟


ایش از بتمن: مجموعه انیمیشنی، کارتون‌های ابرقهرمانی کودکان عموماً شامل مجموعه‌ای از فیلم‌های Super Friends می‌شود. این سریال‌ها به‌طور بی‌تفاوتی طراحی می‌شوند، انیمیشن‌های خشکی و صداگذاری‌های بدون شروع روی آن‌ها. این ساخته‌ها برنامه‌های صبح‌های آخر هفته را برای تبلیغ غلات صبحانه و اسباب‌بازی‌ها قرار دادند.

در سال ۱۹۹۲، سریال انیمیشنی Batman: The Animated Series با نقاشی های پیش ‌م علاوه بر این، تعداد زیادی از صداهای مهمان آشنا به همراه صداپیشگاه همیشگی فوق العاده در بتمن: مجموعه انیمیشنی حضور دارند که برخی از محبوب ترین شخصیت های دنیای دیسی جان حضور دارند.

آندریا رومانو به عنوان مدیر صداگذاری و مسئول انتخاب صداگذاران به طور مداوم کهنه‌کاران تلویزیون، بازیگرانی که وقتشان را در فیلم‌ها و تئاتر می‌گذراندند و نام‌هایی که به عنوان صدا به ذهن نمی‌آمدند را برای صداگذاری سریال مخصوص کودکان استفاده می‌کنند. انتخاب صداگذاران طبق نظر رومانو تبدیل به شکل گرفتن یک اثر شگفت انگیز شد. به قدری که اگر بخواهیم در مورد کارنامه شغلی این افراد صحبت کنیم، نمی‌توانم آن‌ها را در این سری چشم پو انجام دهم.

مارک همیل در بتمن: مجموعه انیمیشنی به نقش جوکر جان داد

شاید شاخص‌ترین استعدادی باشد که در چنین سریالی انتظارش را نمی‌توانم همیل در نقش جوکر داشته باشم. همیل که بیش‌تر به خاطر ایفای نقش لوک اسکای‌واکر (Luke Skywalker) می‌شود. به عنوان جانشین دقیقه نودی تیم کوری، ایفای نقش صوتی همیل یک نیروی شیطنت‌آمیز ذاتی داشت که هیچگاه پون

فیلم‌های لایو اکشن، جوکر را به عنوان یک شخصیت شدیداً خطرناک و خطرناک به تصویر می‌کشند. اما از آن جایی که بتمن: مجموعه انیمیشنی یک سریال کارتونی با مخاطب هدفِ سنین پایین بود، مشخص می‌شود که این جست. یک دلقک که جنایت‌های با تم سیرک را از شهربازی‌های متروک و کارخانه استفاده می‌کنند همیل در بهترین حالت صداگذاری او را می‌دهد، از ذاتی نمایشی ک ویرقابل پیش‌بینی، بهترین ویژگی‌هایی است که جوکر می‌تواند آن را داشته باشد.

بتمن: مجموعه انیمیشنی به طرز غیرعادی رفتاری دلسوزانه با گالری ویلن های بتمن داشت. شرع رابطه عاطفی پر از بالا و پایین بتمن / بروس وین با سلینا کایل یا همان کتومن. بدرین باربو یک اصل و گرمای قابل درک به سلینای خود اضافه کرد. اگر تا به حال یک عکس شلیک نکرده اید، باید آن را امتحان کنید. یک هیجان خاص به خاطر عدم امکان بودن آن‌ها با هم وجود دارد. کرا که بتمن نمی‌تواند به فعالیت‌های مجرمانه کتومن توجه کند.

نحوه بیان دیالوگ های باربو یک حس قوی برای رسیدن به چیزی که ممکن است را در خود ندارد. سکانس‌های او با بتمن همیشه باعث می‌شود تا کوین کانروی صدای خشنِ ترسناک بتمن را به چیزی انسان‌وارانه‌تر تبدیل کند. کسی که می‌تواند دیدش توسط شخصی که می‌خواهدش را ببیند، اما نمی‌تواند بیش‌تر باشد.

این دلسوزه برای ویلن‌های جزئی‌تر نیز می‌کند. شخصیت‌هایی که به قدری توسط این سریال انیمیشنی تغییر پیدا کردند که اکثراً با داستان‌های پیش‌زمینه جدیدشی ش ر. کلیفیس (Clayface) یک درجه سه بود که با توجه به پیوستگی داستانی، یا یک بازیگر درجه دو میشد که لباس هیولا را به تن کرد یا یک گنج یاب که یک استخر خاص پیدا کرد که به او قابلیتهای تغییر ظاهر داد. اما در Batman: The Animated Series و ک ب ا ا ا ا ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب بب

در نهایت به دورن یک خمره از مواد خاص می‌افتد و به شکل داستان‌های کمیک بوکی به کلی‌فیس می‌شود. شخصیتی که می‌تواند خودش را به هر شکلی درآورد، چه انسان و چه غیر انسان. ران پرلمن یک اجرای فوق العاده در نقش این مرد مرگ به نابودی ایفا می‌کند. ترک‌های صدایش بر اثر نامیدی در حالی که او برای چیزی که شغلش را نجات می‌دهد ولی می‌داند که زندگی‌اش را خراب می‌کند. پرلمنِ پس از تغییر با صدای خنده شیطانی‌اش رها شده و نشان می‌دهد که تصمیم تا بخش‌های کو چک می‌کند.

بتمن: مجموعه انیمیشنی به طور مداوم چنین کار جذابی با ستاره‌های مهمانش می‌کند. رادی مک‌داول یک تشنه توجه رقت انگیز بود که تبدیل به جامعه ستیزی مثل مد هتر (Mad Hatter) شد. وال ویلیامز در نقش پنگوئن یک فوکولی سرگرم کننده بود. ریچارد مول یک تو فیس (Two-Face) عالی از آب درآمد. کبد چندر قسمتی کمیتاب، ب ب ​​ب آن بل ب آند دا.

اما شاید بهترین ستاره مهمان مربوط به یکی از بتمن‌های سابق، آدام وست، در یکی از قسمت‌های شاخص این سریال باشد. یک داستان‌گوییِ فرا متنی که در آن وست نقش ستاره یک سریال تلویزیونی جنایی را بازی می‌کند که حالا کاملاً یکی از بچه‌هایی که با تماشای ماجراهای او در تلویزیون بزرگ شده خود بروس وین است. مسیر این دو شخص وقتی با هم یکی می‌شود که یک نفر شروع به ارتکاب جرایم می‌کند بر اساس قسمت‌های قدیمی سریال Grey Ghost می‌کند. بروس متوجه می‌شود که قهرمان دوران کودکی‌اش به یک پیرمرد تبدیل شود

آدام وست در نقش این پیرمرد شگفت انگیز است. با بیزاری و احتیاط اما در نهایت خشمش به حساس پذیرش می‌شود مثل خیلی از صداگذاران مستعد که به صورت مهمان در بتمن: مجموعه انیمیشنی حضور دارد، وست با توجه خاص به تمام جنبه های این سریال انیمیشنی، یک کار ماندگار به جا گذاشت. Batman: The Animated Series بدام وست در دنار دیگران ، Batman: The Animated Series بدام یک سریال تلویزیونی که قلب و روح مخصوص به خودش را دارد.


به مطالعه در مورد دنیای بتمن ادامه دهید

دکمه بازگشت به بالا