عمومی

چرا کافه بازر به آواود رفت؟ بخش دوم


شما در مورد قسمت اول هستید پخش ویدئو و VOD یا ویدئو در زمان درخواست ما صحبت کردیم.

فهمیدیم که پخش ویدیو اجازه ما را داده است بدون بارگیری فیلم ها را از دو طریق تماشا کنید پخش زنده و پخش ویدئو به این گفته می شود ویدئو در صورت تقاضا گفته می شود که از آن استفاده خواهد شد.
بعد با یک رقیب سرسخت تلویزیون آشنا شدیم! ما فهمیده ایم ویدئو در صورت تقاضا (VOD.) یا “فیلم در زمان درخواست”، به من سیستم های توزیع و پخش ویدیو این به کاربران امکان می دهد هر زمان که بخواهند ، محتوای ویدیو را تماشا کنند مورد علاقه آنها برای مشاهده کاربرد دارد.

در این بخش می خواهم در مورد آن صحبت کنم انواع VOD بگذارید ابتدا با انواع مختلفی از مشاغل بسته به VOD ، ما می آموزیم که چگونه این روش کار می کند. درآمد آنها بردند. سپس ما به دو شرکت نگاه می کنیم که در این زمینه فعالیت می کنند. در اینجا ویدئویی از Cafe Bazaar وجود دارد که از VOD به چندین روش استفاده می کند ، به نام AVOD. در بخش بعدی ، در مورد تبلیغات ویدیویی و سیستم عامل هایی که می توانیم راه اندازی کنیم صحبت خواهیم کرد.


انواع مختلف پلتفرم Video On Demand (VOD)

سیستم عامل های ویدیویی بنا به درخواست مدل درآمد به سه دسته SVOD ، TVOD و AVOD تقسیم می شوند. تجارت می تواند یکی از این مدل ها باشد ترکیبی از بسیاری از آنها انتخاب کنید

فیلم SVOD در زمان سفارش

مدل تجاری مشترک جمع برای شرکت ها و مشتری های آنها مانند شرکت های بزرگ آمازون، یک سیب و مایکروسافت برای افزایش درآمد آنها از جیب هایمان ، یک مدل مشترک را انتخاب کنید! اگر به رستوران های خود پذیرایی نگاه کنیم ، خواهیم فهمید که مشتریان نیز نشان می دهند که عاشق این مدل تجاری هستند! برای واقع بینانه تر کردن این موضوع ، فقط به سمت پر کردن فلافل بروید.

در قالب SVOD ، کاربران باید فیلم ها را تماشا کنند حق اشتراک برای پرداخت در این پلت فرم ، کاربر یک خرید را مشترک می کند زمان مشخص در قالب نامحدود می توانید به محتوا روی سکو دسترسی داشته باشید و فیلم را به اندازه دلخواه تماشا کنید. در این سیستم عامل ، امکان پذیر است یکی بخر برای کاربر غیر قابل دسترسی کاربر حتی برای مشاهده یک فیلم باید مشترک شود. در حقیقت ، این مدل دسترسی نامحدود به موجودی با ارزش را ارائه می دهد! با این حال ، مانند هر کتابخانه ، ما هرگز از تمام مطالبی که در دسترس ما است استفاده نمی کنیم دامنه محتوا ما خوشمون میاد. در این مدل ها برای حفظ مشتری همیشه باید باشد محتوای جدید تزریق به سیستم عامل.

از جمله نمونه های معروف خدمات SVOD در ایران ، می توان گفت: فیلمو، معلوم میشود و فیلم شما بیایید ذکر کنیم همچنین هولو، نتفلیکس، HBO، شتر+ و فیلم Prime Prime این سیستم عامل ها از مشهورترین نمونه های بین المللی هستند.

فیلم معامله TVOD

در سکوی TVOD ، کاربر می تواند هر فیلمی را تماشا کند بصورت جداگانه فقط بخر سرمایه، پایتخت چه کسی پرداخت کرد ، می توانست همیشه یا یک مقطع زمانی محدود دسترسی به محتوا. دقیقاً مثل اینکه به فروشگاه های مواد غذایی خیابانی می رویم و یک سی دی از سری مورد علاقه خود را خریداری می کنیم. در خدماتی مانند این ، معمولاً نیازی به ایجاد حساب کاربری و ورود به حساب کاربری نداریم. سیستم عامل های TVOD به دلیل تعداد زیادی از مردم برای افرادی که کم مصرف هستند مقرون به صرفه است کمی آنها سیستم عامل محبوب نیستند.

فروشگاه ویدیویی آمازون از این پلتفرم برای فروش نسخه های دیجیتالی فیلم ها و سریال ها استفاده می کند. شرکت های دیگری که از این الگو استفاده می کنند عبارتند از: PlayStation Vue ، HBO NOW و iTunes اپل.

سکو TVOD به دو زیر گروه فروش الکترونیکی (EST) و بارگیری برای اجاره (DTR) تقسیم شده است در فرم EST ، کاربر می تواند به محتوا دسترسی پیدا کند یک بار برای همیشه این هزینه دارد و این محتوا را خریداری می کند ، اما در مدل DTR کاربر زمان محدود و با هزینه کمتر او به محتوا دسترسی دارد.

پلت فرم ویدیویی در صورت تقاضا AVOD

در آخرین مدل ، به سکوی قلبهای محبوب می رویم که می توانیم از آن استفاده کنیم محتوای ویدیو صورت رایگان بیایید تماشا کنیم

این بستر نام دارد تبلیغات ویدیویی پشتیبانی می کند یکی دیگر از مدل های درخواستی ویدیویی نیز همانطور که گفتیم از محتوای آن استفاده می کند رایگان با توجه به شعار قدیمی ایرانیان باستان مبنی بر اینکه کف دست رایگان بود ، مردم این سرزمین آن را بسیار مورد توجه قرار می دادند. اما از آنجایی که هیچ گربه ای خالص در حال نگه داشتن ماوس وجود ندارد ، ان شاء الله ، صاحبان این شرکت ها از چشم و ابروهای ما خوششان نمی آید که محتوای رایگان در اختیار ما قرار دهند! کاربران مانند رادیو و تلویزیون ، در ازای تماشای تبلیغات روی سکو ، بدون پرداخت هزینه اشتراک و خرید هزینه ، ویدیوی مورد نظر خود را تماشا می کنند. در واقع ، هزینه های تجارت از طریق آن انجام می شود تبلیغات در حال اجرا در دسترس.

محبوب ترین سیستم عامل های AVOD در جهان YouTube Premium ، 4OD ، Tubi و Tune.pk هستند. در ایران نیز فیلم بازار و ولز آنها به این روش کار می کنند.

سبک فعالیت Aparat ، که حضور دارد ، می رویم ببینیم Market Market چه کاری انجام می دهد. سپس این دو سیستم عامل با هم مقایسه ما انجام می دهیم

انواع سیستم عامل های ویدیویی در صورت درخواست VOD
انواع سیستم عامل های ویدیویی در صورت درخواست VOD

بخش ویدیوی Market فرصتی برای ارائه دهندگان رسمی ویدیو داده ها برای ارائه محتوای خاص خود به کاربران. در حال حاضر فیلم بازار برای این سیستم عامل AVOD از خود برای تهیه محتوای ویدیویی استفاده می کند. این بدان معناست که شما می توانید محتوای برتر را در چهره خود داشته باشید رایگان به جای آن ، ویدیوی بازار را در بازار تماشا کنید (جالب است! نه؟) خرید یک اشتراک یا محتوای واحدبرای دیدن محتوا ، اعلام می کند آنها می بینند محتوای ویدیوی بازار را درج کنید فیلم، یک سری و نشاط ویژگی های مهم این پلت فرم سهولت استفاده ، محتوای با کیفیت بالا ، دوبله اختصاصی ، محتوای روزانه و طبقه بندی موضوعی است.

(به زودی شاهد رقابت جالبی بین فیلم بازار با سیستم عامل های Nema و SVOD خواهیم بود).

هر دو سیستم عامل از نوع هستند AVOD آنها هستند و تفاوت اصلی این است محتوا که آنها دارند. در چاه ها هر کاربر او به راحتی می تواند محتوای ویدئویی مورد علاقه خود را ارسال کند (البته در داخل سازمان) ، اما Market Video فقط فیلم ، سریال و کارتون را منتشر می کند. به همین دلیل است که کیفیت محتوای Aparat و YouTube بسیار پایین تر از فیلم های موجود در بازار است. امکان ایجاد محتوا توسط کاربر ، شرایطی را فراهم کرده است که Apart و YouTube بتوانند خدمات پخش زنده را از طریق اینترنت ارائه دهند و بازیکنان به ویژه از این مکانها استقبال کردند.

تاکنون در مورد فناوری ویدیو و فعالیت های پخش یاد گرفته ایم. در قسمت بعدی به بحث خوب تبلیغات ویدیویی خواهیم پرداخت !! من شخصاً برای قسمت بعدی خیلی هیجان زده ام ، شما را نمی شناسم!

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: چرا کافه بازر به آواود رفت؟ بخش دوم

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا