عمومی

چرا اینقدر منفی هستیم؟


این روزها پس از تفکر و تفکر زیاد و تماشای سیرک منفعل بافت ، به یک نتیجه مهم رسیدم. سوال من این بود که چرا ما اینقدر منفی هستیم؟ من فکر کردم این یک سوال بزرگ است ، اما من جواب آن را گرفتم. جواب با یک کلمه خلاصه می شود ، “تعلیق”.

انسانها تا زمانی که خدا آنها را تغذیه کند ، در جستجوی هیجان و دردسر هستند. همه عاشق گذراندن ساعات کار در کورونا در رسانه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی و میلیاردها نظریه توطئه در ذهن خود هستند. از پایان دنیای عروق کرونا ویروس گرفته تا عدم هاله!

ما دوست داریم که احساساتی مانند این داشته باشیم. انگار خبر خوبی نیست ، ما دوست داریم به جنگ برویم. اما از این گذشته ، هجا و نسل هزاره چیزهایی را از “خدا ، ما چه کرده ایم؟” “اگر خدا می گوید تشکر می کند” ، “چگونه می خندی” و …

اما همه انسانها اینگونه نیستند. بسیاری هستند که این احساسات را از طریق یادگیری ، مطالعه ، طراحی و … انجام می دهند و کارهای بسیار خارق العاده ای انجام می دهند ، نه از نظر عاطفی منفی و هرگز به دنبال راهی برای صحبت و معاشرت نیستند. .

این انتخاب شماست که خود یا افراد اطراف خود و بارتون باشید ، اول یا دوم ، هر دو همیشه هیجان زده و دیگری باشید ، اما هرگز نمی توانید شخص اول را در بالاترین سطح جامعه پیدا کنید ، هرگز.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: چرا اینقدر منفی هستیم؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا