عمومی

چت باران خبرهای وحشتناکی برای شما عجیب و غریب است؟


Baran Chat بزرگترین اتاق چت فارسی است که چند سال پیش در حدود 12 سال پیش فعال بوده و در بین علاقه مندان به چت فارسی بسیار محبوب است.

گپ زدن در اینترنت ، گپ زدن یا گپ زدن ، مکالمه شخص با شخص دیگر یا به صورت دسته جمعی در فضای مجازی یا اینترنت است.

چت باران با آدرسهای زیادی کار می کند ، همه آنها جعلی هستند و ما هیچ مسئولیتی درمورد اطلاعات شما به عهده نمی گیریم ، بنابراین تنها یک آدرس اصلی برای اتاق Rain Chat وجود دارد.

اتاق چت اتاق چت و به عبارت دیگر اتاق چت است که افراد مختلف از نقاط مختلف ایران سلیقه های مختلفی دارند و وارد چت می شوند و با دوستان خود گپ دوستانه می گذارند و یا دوست خود را پیدا می کنند. برای برقراری یک رابطه اجتماعی گرم توسط Chatrum و در این محیط سالم و شاد ، کاربران بر اساس زمان حضورشان به طور خودکار امتیاز دریافت می کنند و هرچه زمان چت کردن بیشتر باشد ، نمره شما در مقایسه با افراد دیگر بالاتر است. معاون رئیس جمهور ، معاون نظارت ، مدیرعامل ، عضو ویژه مهمان ، بنابراین معرفی مختصری در اتاق چت چیست؟ اتاق چت یک فضای مجازی است که در آن افراد با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. یاهو مسنجر یکی از محبوب ترین نرم افزار چت اتاق های چت بود که توسط یاهو طراحی شده است. یاهو از 14 دسامبر 2012 اتاق های گپ را تعطیل کرده است و این دیگر مورد یاهو مسنجر نیست. ویکی پدیا ، اتاق چت جذاب و پرطرفدار فارسی ، چت باران پس از سالها بازگشت به بسیاری از موارد و فهمید که وظیفه من این است که مدیر و مالک اصلی ، صاحب اتاق چت باشم تا شما را از بازگشت چت روم باران آگاه کنم. باران چت ، باز است و همیشه فعال بوده است ، اما من باید سرویس دهنده های محترم را ارائه دهم. آنها در انتهای اتاق چت باران برمی گشتند و از کاربران قدیمی و وفادار دعوت می کردند تا با شما و خود به گپ فارسی بیایند ، لحظه ها و خاطرات گذشته را بطور منظم تجربه کنید و از محیط شاد ، گرم و صمیمی خود لذت ببرید. . برای ورود به گپ اصلی باران کلیک کنید.

منبع: http://chatbaran.ir

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: چت باران خبرهای وحشتناکی برای شما عجیب و غریب است؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا