عمومی

چالش های شروع تولید محتوا تجربه Sigatek را شروع کنید


اگر پست های قبلی من را خوانده اید ، من در مورد کار به عنوان مدیر شتاب اکسل در استان گیلان و مدیر فروشگاه آنلاین هاپلند نوشتم ، در مورد هرچه بیشتر وقایع و تجربیات توضیح می دهم. اما این همان چیزی است که می خواهم در مورد یکی از کارهایی که من بعد از آن شروع کردم ، تقریباً در تابستان 98 بگویم. دریایی وجود دارد

Sigatek یک استارت آپ مبتنی بر محتوا است.
Sigatek یک استارت آپ مبتنی بر محتوا است.

سیگت چیه؟ داستان استارتاپ

Sigatek پورتال خبری سینما ، بازی ها و فناوری است که به طور اتفاقی آغاز شده است. داستان او این بود که یکی از نزدیکان من یکی از بهترین های حوزه سینما است و او زودتر از هر کس دیگری خبرهایی در مورد او دارد. یک بار ، ما با همسر دوستم در خانه بودیم و همسر دوستم برایم خبرهای جالبی را به ما گفت که هنوز صدای او شنیده نشده است. بله من به دوستم گفتم (که یک برنامه نویس خوب است) چرا سایتی ایجاد نمی کنیم که به زودی با آنها تماس گرفته و بازدید کند؟

این آغاز شروع Sigatek است. فردا ما به طور جدی در مورد آن فکر کردیم و در مورد چالش های شروع تولید محتوا صحبت کردیم. من از دوستم خواستم تا با شوهرش ملاقات کند و رونق تجارت را توضیح دهد تا بداند که واقعاً چه کاری می خواهیم انجام دهیم و ارزش اصلی ما را می دانیم. نتیجه رونق تجارت بسیار عجیب بود. بررسی ما نشان می دهد که می توانیم سینما را دور بزنیم. دوست من علاوه بر برنامه نویسی ، یک پخش کننده هوشمند نیز هست و او گفت که می توانم محتوای درون بازی ، بازی های پخش و غیره تولید کنم. از طرف دیگر ، آنها به من گفتند که من در مورد فن آوری زیاد صحبت می کنم و می توانم اخبار را در این زمینه پوشش دهم.

سیگاتک
سیگاتک

مدیریت هزینه – کاهش ریسک

همه اینها باعث شد تا تصمیم بگیریم کار را شروع کنیم. هدف اصلی ارتقاء تجارت بدون هیچ هزینه ای بود ، زیرا همه ما می دانستیم که اگر می خواهیم سود کسب کنیم ، باید مشخصات بالایی بدست آوریم و از طرف دیگر به دلیل اینکه نمی خواستیم در هر جایی تبلیغ کنیم ، گرفتن نام کاربری رایگان از گوگل مهم نبود. آسان مهمترین هزینه زیرساخت یا میزبانی بود. وقتی دوستم گفت که سرعت سایت یکی از گزینه های مهم گوگل است و اینکه بر سئو سایت تأثیر می گذارد و اگر یک سرور مجازی بدست آوریم ممکن است یک میلیون دلار در سال برای او هزینه کند ، بنابراین فکر کردم. شما با یک مدیر شرکت زیرساخت (ارائه دهنده سرور) صحبت کردید و به او گفتید که از یک راه اندازی محلی در استان حمایت می کنید؟ کمی صحبت کردیم و یک سرور مجازی مجازی با ویژگی های بسیار خوب (RAM 4 ، 4 پردازنده اصلی ، حافظه ssd و غیره) گرفتیم. خیلی برای شرکت GEEV با تشکر از حمایت شما

سرور مجازی تحویل داده شد ، سایت وردپرس توسط یک دوست ایجاد شد و Sigatek شروع به کار کرد. همسر دوستم فعالترین تولید کننده محتوا بود که بین 2 تا 3 محتوای روزانه بین 400 تا 1000 کلمه تولید می کرد. من و دوست من هر روز یا هر روز یکسان محتوا تولید می کنیم. کار من این بود که تا ساعت 8 شب کارهای دیگری انجام دهم ، از 20:00 تا 22 بعد از ظهر ، 22 تا 24 بازی آنلاین با دوستم و پخش بازی. اگر می خواهید جریان های ما را تماشا کنید ، صفحه دستگاه Sigtec دنبال کنید

صفحه محتوا در Sigatek
صفحه محتوا در Sigatek

آمار شما

در ماه اول بازدید از سایت ، بین 10 تا 20 بازدید روزانه وجود داشته است. بعضی وقت ها شوخی می کردیم و می گفتیم با لپ تاپ ها ، تلفن های همراه و … بازدید می کنیم. اما این طور نیست ، زیرا ما تا پایان ماههای سوم و اوایل چهارم به 100 بازدید روزانه رسیدیم. اما ما چیزی می دانستیم:

در تولید محتوا ، شما بدون استراتژی 100 نتیجه به دست می آورید ، اما برای استراتژی 1000 نتیجه ، 10000 نتیجه برای استراتژی و غیره طول می کشد. بنابراین ما شروع به یافتن کلمات کلیدی در 3 زمینه از حرفه خود و تولید محتوا برای هدف قرار دادن این کلمات کردیم. مهمترین چیزی که به ما در رشد Sigatek کمک کرد ، google analytics و google webmaster بود. کار من تجزیه و تحلیل و تحلیل این دو بخش بود و من باید براساس میانگین زمان ، میزان گزاف گویی ، نمودار کاربر و چه محتوا برای تمرکز بیشتر بر روی مهمترین چیزها فهمیدم.

ما برای وب سایت خود از افزونه SEO همه در یک استفاده کرده ایم که کاربرد آن آسان است و از ویژگی های خوبی برخوردار است. از طرف دیگر برای جدا کردن مطالب ، رنگ هر بخش را با انتخاب سینمای نارنجی ، گیم پلی قرمز و فناوری آبی متمایز کردیم. اگر به سایت نگاه کنید متوجه می شوید که این سایت بسیار جذاب است. یکی از پیشنهادات برتر من برای کاربران برای خواندن صفحات بیشتر سایت شما و کاهش میزان گزاف گویی بدون در نظر گرفتن عواملی مانند سرعت وب سایت ، زیبایی رابط کاربری ، بهبود تجربه کاربر و غیره ، پیوند به محتوای داخلی بعداً در مورد آن صحبت خواهم کرد.

یکی از مهمترین کارهایی که انجام ندادیم و همه افراد تیم می دانستند که باید انجام دهیم ارسال مطالب ما در رسانه های اجتماعی است. ما حتی با هماهنگی اشتراک گذاری شروع کردیم ، اما چون هرکدام از ما کار دیگری انجام می دهیم (من دوست دارم انجام پروژه های طراحی وب و برنامه های کاربردی که می توانید در سایت انجام دهید) ProJobDone همانطور که مشاهده می کنید ، همسر وی همچنین از جاهای مختلفی در پروژه تولید محتوا آمده است) ما نتوانستیم در رسانه های اجتماعی شروع کنیم. ما حتی از بسترهای تبلیغاتی تبلیغ می کنیم می توانیم بگوییم که بستنی را برای شبکه های اجتماعی می خواهیم که هیچ کس علاقه ای به ایجاد تیم نداشته و تمام حقوق ماهیانه را می خواست.

(در براکت ها ، ما متعهد شدیم تا پایان آوریل معاشرت را شروع کنیم ، اگر مشتاق همکاری با سیگاتک هستید ، به من بگویید که بیشتر صحبت کنیم)

داستان ما به این نتیجه رسید که با تولید محتوای مناسب و به دست آوردن نام های کاربری ارگانیک از گوگل ، ما از اوایل اسفند 98 موفق شدیم روزانه 1000 بازدید داشته باشیم و از همه مهمتر ، ما مستقر شدیم و به زیر 1000 نفر نرفتیم. این یک داستان بسیار جالب است ، همانطور که من علاقه داشتم همیشه گزارش های عددی گذشته را تحلیل کرده و برنامه های توسعه را تهیه کنید. همه ما ملاقات کردیم و جشن گرفتیم که به هزار بازدید روزانه رسیدیم. در این جشن ما درباره هفت ماه گذشته صحبت کردیم و در مورد چالش هایی که با آنها روبرو بودیم صحبت کردیم. اما مهمترین بخش داستان به اشتراک گذاری افکار من با دیگران بود. نتیجه این جلسه برای من بسیار شیرین بود و برای ما یک برنامه دو ساله در مورد چگونگی دریافت 100000 بازدید روزانه و آنچه باید برای دستیابی به آن انجام شود.

بخشی از schema sigmaty وب مستر
بخشی از schema sigmaty وب مستر
بخشی از نمودار تجزیه و تحلیل - مدت زمان متوسط ​​جلسه
بخشی از نمودار تجزیه و تحلیل – مدت زمان متوسط ​​جلسه
بخشی از نمودار تحلیل - بخشی از نرخ گزاف گویی
بخشی از نمودار تحلیل – بخشی از نرخ گزاف گویی

اما بگذارید یک تجربه تلخ هم بگویم:

حدود ماه پنجم بود که بازدید ما زیاد شد. در ابتدا ما شگفت زده نشدیم (و تقصیر ما این بود که تعجب نکردیم زیرا نتیجه این کار را نمی داد) و آنها گفتند که Google باید به ما اعتماد کند. اما امروز ، پس از یک هفته جستجو در سایت به مدت یک هفته ، من بررسی می کردم که یادگیری ارگانیک ارگانیک نیست و کاربران شواهدی دارند. من با یک دوست چت سریع انجام دادم و بعد از کمی تحقیق متوجه شدیم که آنها یک ربات در سایت ما دارند!

پس از غیرفعال کردن اندروید با مسدود کردن IP و … ، تقریباً یک ماه طول کشید تا آمار صحیح خود را بدست آوریم. رتبه الکسا ما بین 7000 تا 35000 بود و از همه مهمتر میانگین رتبه ما 12 بود! برای ما ماه خیلی سختی بوده است که برگردیم و سهام بگیریم.

نتیجه گیری

بگذارید حقیقت را برای شما بازگو کنم ، شاید از ابتدا دریایی ما نه برای پول بلکه به نفع خودمان شروع کردیم ، اما اکنون که با جدیت تر به آن نگاه کرده ایم و برنامه ای دو ساله را تدوین کرده ایم ، احساس راحتی می کنم و امیدوارم که بتوانیم با چالش ها کنار بیاییم. لطفاً از سایت ما دیدن کنید و اگر چیزی در نظر دارید ، دوست دارید با ما همکاری کنید یا به من چیزی بگویید.

خوشحال خواهم شد اگر شما نیز در زمینه مطالب تجربه دارید ، در مورد این پست اظهار نظر کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: چالش های شروع تولید محتوا تجربه Sigatek را شروع کنید

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا