فیلم و هنر

پر بیننده ترین سریال های تلویزیونی کدام بودند؟


نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات در مورد مجموعه تلویزیونی سیما در نیمه اول اکتبر 1400 نشان می دهد که در بین مجموعه های جدید پخش شده ، مجموعه تلویزیونی “افرا” از شبکه یک با 46 درصد شنوندگان و محتوای “بیش از حد” 82.9 بود. درصد محبوبیت بیشتر از سایر موارد.

طبق گزارشات محتوای کلیدی ؛ بر اساس ارتباطات عمومی صدا و سیما ، 79.2 درصد مردم در نیمه اول اکتبر 1400 برنامه های رادیو و تلویزیون را مشاهده کردند.

قسمت پایانی “افرا” در 9 اکتبر روی آنتن رفت. بر اساس گزارش مرکز تحقیقات صدا و سیما ، تعداد بینندگان سریال «افرا» بیشتر از میانگین سال گذشته در مجموعه های تلویزیونی و بالاتر از میانگین 10 سال گذشته شبکه یک است.

بر اساس این نظرسنجی ، بین افراد 12 سال به بالا در تهران و در 30 شهر دارای ایستگاه های رادیویی ، مجموعه “حم سایه” از شبکه 3 با 27.6 درصد و 69.6 درصد بینندگان “بسیار راضی” در رتبه دوم در نیمه اول اکتبر.. «هم سایه» مجموعه ای با موضوع روز و رویکرد دو طایفه ایرانی و افغانستانی است که از شبکه سه سیما پخش می شود.

“بجز پروانه ها” از شبکه 2 با 20.5 درصد بیننده و 76.8 درصد “فوق العاده” در رتبه سوم سریال تلویزیونی تماشا شده این روزها “بسیار” راضی هستند. “بدون پروانه ها” نیز مجموعه ای از 31 قسمت است که آخرین قسمت آن در 8 اکتبر از شبکه 2 روی آنتن رفت.

در بین نظرسنجی های مکرر ، “عاشقان” ، که از شبکه “فیلم” پخش شد ، لیست مخاطبان 8.2 درصد بود.

بر اساس یک نظرسنجی ، 23 درصد از افراد غیر پاسخگو در تهران ، تکرارهای مکرر را در “شبکه استانی” و 17.9 درصد از پاسخ دهندگان برنامه های تکراری را در اینترنت مشاهده کردند.

دکمه بازگشت به بالا