فیلم و هنر

نقد قسمت نهم سریال What If…? – یک پایان پر حفره


قسمت نهم و پایانی اولین قسمت از این مجموعه چه اتفاقی می افتد اگر…؟ این اتفاق در حالی رخ داد که قسمت قبلی این مجموعه کارتونی سوالات زیادی را برای طرفداران فیلم های مارول ایجاد کرد. این مقاله نمرات قسمت آخر کار را برای برآورد سطح موفقیت مارول در مجموعه انیمیشن بررسی می کند.

سوال کلیدی مقاله نهم چند روز قبل از انتشار فاش شد: اگر “کوپن” سوگند را بشکند چه؟ سوالی که برای بسیاری از شنوندگان طنین انداز شد و آنها را به تماشای قسمت جدید علاقه مند کرد. کوپن علیه اولتران در قسمت هشتم ؛ او قدرت عظیمی از اولتران را درک می کند و راه حلی برای شکست آن می اندیشد. به نظر می رسد کمک از سوی قهرمانان جهان برای واچر سوگند خود را زیر پا بگذارد.

در ابتدای قسمت نهم کوپن ، به “پگی کارتر” می روید. پگی و ناتاشا رومانوف درگیر اتفاقاتی هستند که برای Captain America: Winter Soldier رخ داد. هنگامی که یک کوپن ظاهر می شود ، کاپیتان انگلیسی با “Batrak” درگیر می شود و به او می گوید که او برای یک موضوع مهمتر انتخاب شده است. کوپن ها نیز به تیچالا ، ثور ، کیلمنگر و گامورا می روند و همه آنها را در یک مکان قرار می دهند. جمع آوری.

بله مقاله ای وجود دارد ؛ زیرا رها شدن گامورا چندین حفره در داستان اصلی برجای گذاشته است. گامورا با قهرمانان دیگر می جنگد. برای بینندگان و طرفداران غافل از دستگاهی که او در دست دارد غیرمعمول است ، بسیاری از سوالات از بینندگان می آید ، به هیچ کدام از آنها پاسخ داده نمی شود. زیرا قسمت مربوطه به طور کامل از سریال حذف شده است.

مسئله دیگر این است که این قهرمانان در کجا جمع می شوند. وجود دارد. این مکان خارج از زمان در سراسر جهان ساخته شده است و طبق کتاب های کمیک ، می توان فرض کرد که این مکان “Nexus” است.

واچر در Nexus با قهرمانان صحبت می کند و آنها را “محافظ توده ها” می نامد. نامی که در گروه متغیرها به کمیک بوک ها داده می شود “شیشه شیشه ای” است و این می تواند به عنوان شواهدی پنهان برای آنها در نظر گرفته شود.

پس از مذاکرات کوپن ، جنگنده ها در منطقه ای از کشور مستقر شدند و طرحی را برای شکستن اولتراس طراحی کردند. در طول بهترین مکالمات آنها ؛ پگی متوجه نقصی در روح استیون استرنج می شود و از او در مورد آن سوال می کند. استرنج به او پاسخ مثبت می دهد و می گوید عشق باعث شد این تراژدی روی سرش بیفتد. مثل خود پگی. سپس مباحث دیگری بین این دو صورت گرفت ، از جمله ارجاع به “Shomagoras” ، که برای مخاطبان تأیید کرد که پگی در قسمت اول دشمن Enmagoras بود.

اولتران که از طریق حرکات کیلمنگر یا تور متوجه حضور نگهبانان روی کره زمین می شود ، به آنها حمله می کند و نبرد بسیار خوبی بین اولتران و قهرمانان اتفاق می افتد. مبارزاتی که مخاطبان را در صندلی های خود با کارتون های مترقی گام به گام تحت تأثیر قرار می دهد. این هیجان را برای بینندگان به ارمغان می آورد.

نسخه قدرتمند استیون استرنج ، معروف به Supreme Strange ؛ با Ultran مبارزه سخت و جالبی انجام دهید. از اولین لحظه ای که دفاع او شامل نگهبانان بسیاری از کشورها می شود. تا پایان مبارزه ، این سبک منحصر به فرد اوست که نبرد را جالب تر می کند. البته گروه های ترکیبی ، مانند ثور ، استرنج ، پگی و ناتاشا رومانوف ، هیجان مبارزه را تکرار نمی کنند.

یکی از شگفت انگیزترین چیزها در مورد Supreme Strange این است که در را به دنیای زامبی ها باز می کند و همه آنها را به سر اولترا می اندازد. در همین حال ، بین Wanda Maximov و Ultran درگیری وجود دارد. واندا معمولاً قوی است و می تواند شوهرش ، مونبو را تحت تأثیر قرار دهد ، اما فقط به این دلیل که او به یک زامبی تبدیل شده است و ویژن نیر از ترس اولتران سنگ های بی پایان را در خود نگه می دارد. واندا سرانجام می تواند Ultran را تنها چند دقیقه به تأخیر بیندازد.

شاید بهتر بود با باز کردن دروازه تانوس ، که به یک زامبی تبدیل شده بود و گنج بیکرانی در اختیار داشت ، مبارزه بین او و اولتران نشان داده می شد ، اما عدم حضور او س questionsالات بیشتری را ایجاد می کند. از جمله آنچه در انتظار زامبی تانوس و دنیای اوست؟ آیا غیبت او به معنای ادامه و بازگشت داستان او در فصل دوم است؟

پاسخ این س questionsالات تا دوره دوم سریال ، و سایر س questionsالات بینندگان ، ناشناخته باقی می ماند. خوب ، در طول مبارزات انتخاباتی ، برخی از سوالات در ذهن بینندگان مطرح می شود و این تنها به دلیل عدم توجه به جزئیات و زمان بندی هر قسمت اتفاق می افتد. از جمله زمان هایی که پرسش هایی را ایجاد می کند ، می توان به لحظه نبرد اشاره کرد که اولتران قهرمانان را با سنگ زمان خود و Strange را با سنگی که داشت متوقف کرد. با او دعوا کرد. کدام سنگهای قیمتی در یک مکان معتبر هستند؟ یا چگونه سنگ زمان خارجی می تواند در جاهای دیگر کار کند؟

به نظر می رسد که ویروس کرونا منجر به ناسازگاری بین عناصر می شود ، به ویژه نویسندگان مجموعه های “لوکی” و کاریکاتورها اگر…؟ جزئیات این مجموعه انیمیشن جدی گرفته نشده است.

هنگامی که مبارزه با کمک ناتاشا رومانوف به پایان می رسد و دکتر زولا وارد سیستم های اولتران می شود. کیلمنگر به مهمانی خیانت می کند و سعی می کند سنگ ها را پیدا کند. بله ، با مشاهده ظاهر غیرمعمول کیلمانگر در راس یکی از اعضای اصلی ارتش ، مخاطبان می توانستند هدف اصلی وی را درک کنند. همزمان با برخورد زولا و کیلمنگر ، استرنج آنها را در یک حلقه زمانی قفل می کند و توسط کوپن دستور داده می شود که از این نگین کوچک با طرفهای مختلف مراقبت کند.

نبرد در این مرحله به پایان می رسد و نگهبانان Nexus در لحظه خروج اعزام می شوند. در “صحنه من: راهی برای خانه وجود ندارد” چنین است. این به طور غیرمعمول اهمیت دارد زیرا شخصیت های بد از لحظه ای که به مرگ نزدیک شده اند وارد دنیای فیلم می شوند و هیچ یک از آنها نمی خواهند برگردند. آنها می دانند که به محض بازگشت کشته خواهند شد.

البته در مورد ناتاشا رومانوف که سیاره اش توسط اولتران نابود شده است ، واچر دوباره مداخله می کند و او را به دنیایی می فرستد که در آن بلک ویدوشان مرده است تا زندگی جدیدی را آغاز کند. با بازگشت به دنیای خود ، پگی کارتر متوجه می شود که هیدرا استامپر از بین نرفته است و شخصی ، احتمالاً استیو راجرز ، داخل آن است. به نظر می رسد بازگشت استیو مداخله کوپن دیگری است. همچنین این مورد وجود دارد که راجرز در صحنه وحشتناک سرباز زمستانی به سریال بازگردد ، جایی که بینندگان باید منتظر سرگرمی هایی باشند که بین پگی و استیو اتفاق می افتد.

بند 9 لیست اگر…؟ این بازی از جهات مختلف ادامه پیدا کرده است ، اما هنوز فاصله هایی وجود دارد که انتظار می رود در فصل دوم سریال یا فیلم های مارول پر شود.

دکمه بازگشت به بالا