دانش و فناوری

نخستین بشقاب پرنده برقی جهان معرفی شد

نخستین بشقاب پرنده برقی جهان در چین معرفی شد. این بشقاب پرنده خاص و کوچک می تواند با سرعتی بالغ بر 50 کیلومتربرساعت حرکت کند.

نخستین بشقاب پرنده برقی جهان در شنزن چین معرفی شد. این بشقاب پرنده که توسط شرکت Shenzhen UFO Technology Co. Ltd توسعه داده شده است می تواند با هربار شارژ تا 15 دقیقه پرواز کند و سرعتی تا 50 کیلومتربرساعت داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول جالب، امکان حرکت بر روی سطح آب است که یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود.
بیشتر بخوانید: چین با هدف بررسی پوسته زمین یکی از عمیق ترین چاه های جهان را حفر می کند
نخستین بشقاب پرنده برقی جهان معرفی شد
اولین بشقاب  پرنده  سرنشین دار جهان اولین پرواز خود را در پارک استعدادهای شنژن انجام داد. این وسیله  نقلیه  هوایی به طور کامل در چین ساخته شده و توجه بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کرده است.
به نوشته  گیزموچاینا، بشقاب پرنده  برقی چینی می تواند به طور عمودی برخیزد و فرود بیاید و از این نظر شبیه نمونه های نمادین موجود در فیلم های علمی تخیلی است. یکی از قابلیت های خاص این بشقاب پرنده نیم کره  شفاف مرکزی آن است که به سرنشینان اجازه می دهد دید بسیار کاملی از محیط اطراف داشته باشند.

بشقاب  پرنده  الکتریکی با هربار شارژ 15 دقیقه پرواز می کند و تا ارتفاع 200 متری از سطح زمین بالا می رود. حداکثر سرعت این وسیله  نقلیه  هوای 50 کیلومتر برساعت است. از دیگر ویژگی های بشقا ب پرنده  برقی چینی می توان به امکان انتقال بدون تأخیر بین حالت رانندگی خودکار و دستی اشاره کرد.
این بشقاب پرنده  کم نظیر به مجرای 6 حفره ای و 12 موتور ملخی بهره می برد؛ به همین دلیل، قدرت کنترل بسیار زیادی دارد و طراحی نوآورانه اش نیز باعث شده است سرنشینان با اطمینان خاطر از سفر هوایی خود لذت ببرند.
بشقاب پرنده  الکتریکی چینی  می تواند روی سطح آب نیز حرکت کند. این محصول در شرکت Shenzhen UFO Technology Co. Ltd ساخته شده است؛ برندی که قبلاً پتنت جهانی فناوری بشقاب پرنده  برقی را به نام خود ثبت کرده بود. توسعه  پیش گامانه  این محصول حاصل تلاش  سه ساله  تیم تحقیقاتی دانشگاه بی هانگ و دانشگاه پلی تکنیک نورث وسترن است.
بیشتر بخوانید:

    خیز چین برای ارسال فضانورد به ماه تا پیش از سال 2030
    نخستین جلسه عمومی ناسا با موضوع بشقاب پرنده ها برگزار شد

نظر شما درباره  نخستین بشقاب پرنده برقی جهان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با ای جی مارکت در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.
 

دکمه بازگشت به بالا